Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(181)
Forma i typ
Książki
(176)
Publikacje naukowe
(93)
Publikacje fachowe
(62)
Publikacje dydaktyczne
(36)
Poradniki i przewodniki
(27)
Publikacje popularnonaukowe
(8)
Czasopisma
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(203)
wypożyczone
(18)
tylko na miejscu
(9)
Placówka
Wypożyczalnia Nowy Sącz
(39)
Czytelnia Nowy Sącz
(4)
Wypożyczalnia Gorlice
(23)
Czytelnia Gorlice
(3)
Wypożyczalnia Nowy Targ
(54)
Czytelnia Nowy Targ
(1)
Wypożyczalnia Limanowa
(57)
Czytelnia Limanowa
(1)
Wypożyczalnia Rabka
(15)
Wypożyczalnia Zakopane
(12)
Wypożyczalnia Mszana Dolna
(21)
Autor
Kozłowski Waldemar
(4)
Gawroński Krzysztof
(3)
Griffin Ricky W. (1950- )
(3)
Malcherek Monika
(3)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(3)
Barczak Beata
(2)
Bucki Piotr
(2)
Bukowska Urszula
(2)
Dolot Anna
(2)
Gasper Dorota
(2)
Guzowska Małgorzata (ekonomia)
(2)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(2)
Heath Chip
(2)
Heath Dan
(2)
Kałucki Krzysztof
(2)
Komosa Andrzej
(2)
Kopeć Jacek
(2)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(2)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(2)
Kusio Tomasz
(2)
Lipa Michał
(2)
Lorens Roman
(2)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(2)
Moczydłowska Joanna
(2)
Oczkowska Renata
(2)
Rusiński Michał
(2)
Sasin Maciej
(2)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(2)
Stańczyk Izabela
(2)
Sułkowski Łukasz
(2)
Szydło Robert
(2)
Waliszewski Krzysztof
(2)
Wiśniewska Sylwia
(2)
Wojciechowska Maja (bibliotekoznawca)
(2)
Wojciechowska-Filipek Sylwia
(2)
Zając Piotr
(2)
Al-Noorachi Muzahim
(1)
Andrzejczyk Adrian
(1)
Antonides Gerrit
(1)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Babin Leif
(1)
Bach-Dąbrowska Irena
(1)
Baranowski Marian
(1)
Barry Bruce (1958- )
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Berger Jonah
(1)
Bettman Dominika
(1)
Białek Maria (tłumacz)
(1)
Binsztok Aleksander
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Boguszewicz-Kreft Monika
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Boszczyk Natalia
(1)
Brilman Jean
(1)
Buckingham Marcus
(1)
Bączek Jakub B
(1)
Błaszczyk Wanda
(1)
Cabała Paweł
(1)
Cannon James (1947- )
(1)
Chaczko Krzysztof
(1)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(1)
Chrostowski Aleksander
(1)
Ciekanowski Zbigniew
(1)
Cisek Sabina
(1)
Cygan Adam
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Czarnocka Marzenna
(1)
Czekaj Jan (1950- )
(1)
Czekaj Janusz
(1)
Dahlgaard J. J
(1)
Daisley Bruce
(1)
Dodd Pamela
(1)
Domagała Joanna (ekonomia)
(1)
Domaradzki Krzysztof (1989- )
(1)
Dresler Zbigniew (1943- )
(1)
Dutka-Mucha Małgorzata
(1)
Dąbrowska Małgorzata (historia sztuki)
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Espinoza Chip (1962- )
(1)
Filipiak Janusz (1952- )
(1)
Fowler Susan (1951- )
(1)
Freeman R. Edward (1951- )
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Gawrecki Paweł
(1)
Gawron Iwona
(1)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(1)
Goodall Ashley
(1)
Gordon Tomasz
(1)
Gorell Ro
(1)
Grabiwoda Barbara
(1)
Grabowski Wiesław (1962- )
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grocholiński Piotr
(1)
Grocki Romuald
(1)
Gąsowska Magdalena K
(1)
Gęborska Marlena
(1)
Hagan Margaret (1981- )
(1)
Hajduk Grzegorz
(1)
Halbersztat Jan
(1)
Hall Kindra
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(75)
2010 - 2019
(84)
2000 - 2009
(17)
1990 - 1999
(4)
1960 - 1969
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(136)
1989-2000
(4)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(181)
Język
polski
(180)
nieznany (po)
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(35)
Menedżerowie
(24)
Nauczyciele
(9)
Przedsiębiorcy
(9)
Dyrektorzy szkół
(8)
Studenci
(5)
Doradcy personalni
(4)
Bibliotekarze
(3)
Specjaliści ds. marketingu
(3)
Coachowie
(2)
Dyrektorzy
(2)
Pracodawcy
(2)
Pracownicy samorządowi
(2)
Specjaliści ds. rekrutacji
(2)
Technikum
(2)
Administratorzy bezpieczeństwa informacji
(1)
Doradcy finansowi
(1)
Doradcy zawodowi
(1)
Doradcy zawodowy
(1)
Dowódcy
(1)
Dyrektorzy bibliotek
(1)
Dyrektorzy przedszkoli
(1)
Ekonomiści
(1)
Infobrokerzy
(1)
Inspektorzy ochrony danych
(1)
Kierownicy projektów
(1)
Kuratorzy oświaty
(1)
Liderzy i zespoły sprzedaży, sprzedawcy
(1)
Menadżerowie
(1)
Pracownicy
(1)
Pracownicy banków
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Pracownicy oświaty
(1)
Pracownicy socjalni
(1)
Psycholodzy
(1)
Specjaliści ds. controllingu
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Szkoły policealne
(1)
Trenerzy pracy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(8)
Literatura angielska
(2)
Literatura amerykańska
(1)
Literatura francuska
(1)
Temat
Zarządzanie
(37)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(31)
Przedsiębiorstwo
(18)
Marketing
(15)
Motywacja pracy
(11)
Kadry
(9)
Marketing cyfrowy
(9)
Kultura organizacyjna
(8)
Coaching
(7)
Komunikacja marketingowa
(7)
Praca
(7)
Szkolnictwo
(7)
Zarządzanie czasem
(7)
Zarządzanie oświatą
(7)
Zarządzanie projektami
(7)
Kapitał ludzki
(6)
Konsumenci (ekonomia)
(6)
Przywództwo
(6)
Zarządzanie strategiczne
(6)
Komunikacja społeczna
(5)
Menedżerowie
(5)
Negocjacje
(5)
Organizacja
(5)
Rekrutacja pracowników
(5)
Zaangażowanie pracowników
(5)
Zarządzanie kryzysowe
(5)
Zarządzanie zmianą
(5)
COVID-19
(4)
Dyrektorzy szkół
(4)
Kompetencje zawodowe
(4)
Komunikacja interpersonalna
(4)
Logistyka
(4)
Media społecznościowe
(4)
Mentoring
(4)
Motywacja
(4)
Nauczyciele
(4)
Ocena pracowników
(4)
Organizacje
(4)
Oświata
(4)
Reklama internetowa
(4)
Rozwój zawodowy
(4)
Rynek pracy
(4)
Zarządzanie jakością
(4)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(4)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(3)
Etyka zawodowa
(3)
Innowacje
(3)
Internet
(3)
Kariera
(3)
Konsumenci
(3)
Kreatywność
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Pokolenie Y
(3)
Praca biurowa
(3)
Praca zespołowa
(3)
Produktywność pracy
(3)
Psychologia zarządzania
(3)
Public relations
(3)
Płaca
(3)
Rozwiązywanie konfliktów
(3)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(3)
Storytelling
(3)
Zarządzanie kompetencjami
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Archiwistyka
(2)
Badania marketingowe
(2)
Banki
(2)
Bezpieczeństwo informacyjne
(2)
Bibliotekarstwo
(2)
Biblioteki
(2)
Biznesplan
(2)
Content marketing
(2)
Czas
(2)
Decyzje
(2)
Doradcy personalni
(2)
Doradztwo zawodowe
(2)
Globalizacja
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Informatyzacja
(2)
Instytucje kultury
(2)
Inteligencja emocjonalna
(2)
Kompetencje społeczne
(2)
Kryzys
(2)
Metodologia
(2)
Metody badawcze
(2)
Myślenie twórcze
(2)
Nauczanie
(2)
Nawyki konsumenckie
(2)
Negocjatorzy
(2)
Oceny szkolne
(2)
Ochrona danych
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Outsourcing
(2)
Planowanie
(2)
Pokolenie Z
(2)
Poradnictwo zawodowe
(2)
Pozycjonowanie stron internetowych
(2)
Pracownicy
(2)
Pracownicy biurowi
(2)
Prawo oświatowe
(2)
Temat: czas
2001-
(55)
1901-2000
(8)
1989-2000
(8)
1945-1989
(4)
Temat: miejsce
Polska
(24)
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Francja
(2)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Ameryka Północna
(1)
Azja
(1)
Europa
(1)
Hiszpania
(1)
Korea Południowa
(1)
Niemcy
(1)
Skandynawia
(1)
Wielka Brytania
(1)
Województwo lubuskie (1999- )
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Podręcznik
(47)
Poradnik
(44)
Opracowanie
(30)
Monografia
(26)
Materiały pomocnicze
(9)
Praca zbiorowa
(7)
Raport z badań
(5)
Czasopismo polskie
(4)
Podręczniki akademickie
(4)
Ćwiczenia i zadania
(3)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo fachowe
(2)
Wzory dokumentów
(2)
Artykuł naukowy
(1)
Autobiografia
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Esej
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3746)
Psychologia
(2195)
Historia
(2013)
Medycyna i zdrowie
(1078)
Socjologia i społeczeństwo
(987)
Zarządzanie i marketing
(181)
Literaturoznawstwo
(894)
Kultura i sztuka
(514)
Językoznawstwo
(431)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(428)
Religia i duchowość
(415)
Rozwój osobisty
(374)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(357)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(342)
Hobby i czas wolny
(323)
Biologia
(293)
Filozofia i etyka
(250)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(241)
Etnologia i antropologia kulturowa
(223)
Kultura fizyczna i sport
(188)
Podróże i turystyka
(181)
Geografia i nauki o Ziemi
(172)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(160)
Matematyka
(160)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(144)
Praca, kariera, pieniądze
(126)
Media i komunikacja społeczna
(120)
Fizyka i astronomia
(114)
Informatyka i technologie informacyjne
(114)
Nauka i badania
(112)
Ochrona środowiska
(86)
Chemia
(75)
Architektura i budownictwo
(73)
Inżynieria i technika
(67)
Styl życia, moda i uroda
(34)
Kulinaria
(32)
Rolnictwo i leśnictwo
(26)
Archeologia
(20)
Varia
(17)
Dom i ogród
(13)
Transport i logistyka
(13)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(7)
Geografia
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Religia i duchowość
(1)
Edukacja
(1)
Geografia i nauki o ziemi
(1)
Literatura
(1)
Medycyna
(1)
Psychiatria
(1)
Psychologia kliniczna
(1)
Rodzina i relacje międzyludzkie
(1)
Sport i kultura fizyczna
(1)
181 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Współczesna gospodarka stanowi ogromne wyzwanie zarówno dla firm, organizacji, jak i marek, które chcą przetrwać i rozwijać się w warunkach ogromnej konkurencji w większości branż, coraz szybszym postępem technologicznym, większym nasyceniem informacji docierających każdego dnia do konsumentów. Niniejsza publikacja przedstawia sposoby odkrywania i wykorzystywania potencjału zawartego w potrzebach konsumentów, organizowania procesu komunikacji marketingowej z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, wykorzystania działań i zasad marketingowych do motywowania pracowników, skutecznego budowania długofalowych relacji z klientami oraz organizowania działań odpowiedzialnych społecznie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Rabka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
SEO marketing : bądź widoczny w Internecie / Adrian Andrzejczyk. - Gliwice : Helion S.A., copyright 2022. - 232 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Onepress)
Daj swoim klientom szansę i pozwól im się odnaleźć w sieci! We współczesnym biznesie, gdy powszechne staje się zjawisko hiperkonkurencji, aby skutecznie konkurować, firma musi prowadzić zaplanowane działania w zakresie komunikacji marketingowej. Wraz z dynamicznym rozwojem technologii na znaczeniu zyskuje internet. Kogo nie ma w sieci, ten sam sobie ogranicza dochody, a za chwilę - kto wie, może sam się wyeliminuje z rynku? Dlatego, jeśli nie prowadzisz firmy, która działa całkowicie lokalnie i z założenia offline, musisz się zgodzić na reguły świata online i mocno w nim zaistnieć. A ponieważ w biznesie online króluje wyszukiwarka Google - szacuje się, że w większości branż odpowiada już za 50 procent przychodów! - to na funkcjonowaniu zgodnie z jej wymogami musisz skupić swoje siły i środki. A skoro wyszukiwarka Google, to SEO. Z angielskiego: search engine optimization, czyli proces polegający na dostosowaniu strony internetowej i działań w zakresie promocji do zaleceń Google. Schemat działania algorytmu jest pilnie strzeżoną tajemnicą. Z tego podręcznika dowiesz się, jak ją rozgryźć - krok po kroku. Książka ma charakter teoretyczno-empiryczny: strona po stronie prowadzi czytelnika po najważniejszych czynnikach decydujących o sukcesie w świecie online. Poznaj wymogi wyszukiwarki Google, dostosuj swój marketing i wskocz na pierwsze miejsca wyników wyszukiwania!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 76626 (1 egz.)
Wypożyczalnia Rabka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość)
Podręcznik przedstawia kompleksowe ujęcie zagadnień związanych z zachowaniem konsumenta, uwzględniając wszystkie jego aspekty oraz cały proces decyzyjny w kontekście ekonomicznym, psychologicznym, socjologicznym i historycznym. Autorzy omawiają zachowania nabywców w pełnym cyklu konsumpcji - od orientacji, wyboru, kupna poprzez użytkowanie, aż do pozbycia się produktu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Limanowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27181 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR- Wolters Kluwer Polska)
Podręcznik Michaela Armstronga i Stephena Taylora jest kluczową pozycją z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi. Autorzy opisują wszystkie najważniejsze obszary tej dziedziny, takie jak rekrutacja, zarządzanie kapitałem ludzkim, wynagradzanie, zaangażowanie pracowników, polityka kadrowa, bezpieczeństwo i higiena pracy oraz wpływ zarządzania zasobami ludzkimi na wyniki organizacji. Nowe wydanie tego dzieła uzupełniono o następujące zagadnienia: - międzynarodowe zarządzanie zasobami ludzkimi, - wynagradzanie specjalnych grup pracowników, - wyniki nowych projektów badawczych ukazujących funkcjonowanie ZZL w praktyce. W każdym rozdziale wyszczególniono kluczowe pojęcia i terminy z zakresu ZZL oraz sformułowano pytania pozwalające zarówno studentom, jak i praktykom zweryfikować zdobytą wiedzę.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Limanowa
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33377 (1 egz.)
Wypożyczalnia Mszana Dolna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 1323 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku, ISSN 1899-9867 ; t. 45)
Autorzy zebranych w tym tomie publikacji w zajmujący sposób omawiają aktualne determinanty współczesnego rynku, poszukując odpowiedzi na aktualne pytania dotyczące warunków konkurencyjności małych, średnich oraz dużych przedsiębiorców. Oddaję Państwu do rąk niniejszą publikację, wierząc, że poruszone w niej zagadnienia stanowić będą ciekawą lekturę i przyczynią się do poszerzenia wiedzy na temat bieżących wyzwań funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw na rynku polskim, jak i na rynku globalnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Limanowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32155 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76068 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja przedstawia świat mediów społecznościowych w ujęciu międzynarodowym. Autorka zaprezentowała w niej specyfikę i fenomen mediów społecznościowych – wraz z ich wadami i zaletami – oraz ich różnice na poszczególnych rynkach. Studia literaturowe zostały wzbogacone oryginalnymi badaniami, które autorka przeprowadziła w dziewięciu krajach (Chinach, Hiszpanii, Indiach, Malcie, Niemczech, Polsce, Rosji, Stanach Zjednoczonych oraz Turcji). Okazuje się, że charakter rynku wpływa na rodzaj i sposób korzystania z mediów społecznościowych przez indywidualnych użytkowników.
Książka jest cennym źródłem wiedzy na temat specyfiki mediów społecznościowych wykorzystywanych na istniejących rynkach. Może być przydatna dla wszystkich, którzy chcą pozyskać informacje na temat charakteru mediów społecznościowych oraz wykorzystać tę wiedzę w swojej działalności na rynkach zagranicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Nowy Sącz
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. cz72598/XXI (1 egz.)
Wypożyczalnia Limanowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32287 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak należy zbudować wizerunek eventu, jak zastosować w swojej pracy kaizen, jak planować event i jak radzić sobie z grupami, to jest to skrypt właśnie dla ciebie. Oprócz definicji i typologii eventów, autor proponuje też czytelnikom bogatą literaturę na temat profesjonalnej branży eventowej, która jest wynikiem wieloletnich poszukiwań i gromadzenia materiałów. "Psychologia eventów" jest publikacją przełomową także dlatego, że jest to pierwszy polski tytuł na rynku wydawniczym, dotyczący w całości właśnie tej dziedziny. Zachęcamy do lektury nie tylko eventowców, ale też animatorów i działy HR oraz PR w firmach do lektury skryptu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Limanowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32124 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się popularne wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają sukcesu? Czy można nauczyć się zarażać ideami i sprawić, aby nasze treści stały się viralem?
Niezależnie od tego, czy zawodowo zajmujesz się marketingiem, polityką, inżynierią, prowadzisz własną firmę, czy jesteś wykładowcą, musisz wiedzieć, jak zyskać rozgłos dla swoich produktów czy idei. Menedżerowie marek chcą, aby mówiono o ich produktach. Politycy chcą, by ich poglądy rozniosły się w społeczeństwie. Liderzy chcą, by podążano za ich wizją i strategią. Ta książka zawiera wyjaśnienie przyczyn, dla których pewne treści stają się tematem rozmów, są udostępniane lub naśladowane. Wraz ze swoim zespołem Jonah Berger wyodrębnił sześć kluczowych elementów steps, które sprawiają, że pewne treści stają się zaraźliwe. Te sześć cech viralowości posiadają produkty lub idee, które stanowią walutę społeczną, wywoływane są przez skojarzenia, a same wywołują emocje. Książka Efekt viralowy zawiera zarówno wyniki przełomowych badań naukowych oraz najnowszą wiedzę na temat działania marketingu szeptanego i psychologii tłumu, jak i fascynujące historie zwykłych ludzi, produktów i idei, którym udało się osiągnąć sukces dzięki zastosowaniu omówionych w niej narzędzi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Targ
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49564 (1 egz.)
Książka
W koszyku
„Magnolia to dla mnie symbol trwania i stale odradzającego się piękna. Jest rośliną znaną od wieków. Niełatwo się ją uprawia. Tak też jest z wkraczaniem w świat nowoczesnych technologii – wiemy, że odzwierciedlają coś, co było w nas od zawsze, trudno jednak jest je rozwinąć, a jeszcze trudniej uczynić pięknym i trwałym elementem życia. Pojęcie technologii informacyjnych i komunikacyjnych przeniknęło do wszystkich dziedzin, a ja nieustannie wierzę, że z ich udziałem możemy, a nawet musimy zmienić świat na lepsze. Rewolucja 4.0. oznacza nie tylko automatyzację, robotyzację i cyfryzację procesów produkcyjnych, ale ma też bezprecedensowy wpływ na nasze codzienne życie. Technologie oddziałują na to, jak myślimy, pracujemy, konsumujemy, są warunkiem niezbędnym do funkcjonowania w społeczeństwie i pełnienia ról, które w powszechnym przekonaniu nie mają z technologiami nic wspólnego. I właśnie na to powszechne przekonanie chcę wpłynąć. Nie ma bowiem postawy bardziej nieadekwatnej, jak pomijanie roli technologii w myśleniu o sobie, swojej edukacji, pracy, karierze, rozwoju, zdrowiu, czasie wolnym i wszelkich innych przejawach życia.”
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Targ
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49610 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autorzy od dawna stosują we własnym życiu techniki i narzędzia, o których przeczytasz w tej książce. Co więcej, często szkolą innych z zarządzania sobą w czasie i osiągają spektakularne wyniki. Wykorzystaj ich metody, a zobaczysz, że Twój bilans czasowy radykalnie się poprawi. Będziesz mieć więcej czasu dla rodziny, dzieci, na podróże czy uprawianie sportu - albo na cokolwiek innego, co uwielbiasz robić.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Gorlice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005.95/.96 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik koncentruje się przede wszystkim na relacjach organizacji z otoczeniem, relacjach w strukturze organizacyjnej, relacjach w procesie pracy, relacjach społecznych, relacjach w procesie kształtowania kapitału społecznego organizacji, relacjach w procesie wprowadzania zmian.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Limanowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27180 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przeciętność, bylejakość i banał stały się w marketingu normą. Jego skuteczność jest niewielka, jego przejawy wywołują znudzenie i irytację. Wątpliwa jakość przynosi wątpliwą skuteczność. Marketing w praktyce stał się fasadowy, nieudolnie stosowany i nastawiony na szybkie zyski.
Ma on niewiele do zaoferowania rosnącej rzeszy konsumentów: • o szybko zmieniających się wymaganiach, • pragnących przeżyć swoje życie w sposób pełny, elastyczny i zróżnicowany, • dla których konsumpcja dóbr staje się drugorzędna, ważne natomiast jest osiągnięcie pożądanego stylu życia i osobistego rozwoju. W rezultacie, pomimo ogromnego dorobku naukowego marketingu i zorientowanej na zaspokajanie potrzeb klienta retoryki dominującej w przedsiębiorstwach, w opinii konsumentów na rynku dominują przeciętne produkty materialne i usługi. O takiej ofercie klienci, nawet jeżeli nie mają do niej zastrzeżeń, szybko zapominają i nie wpływa ona na wzrost ich lojalności. To olbrzymie wyzwanie na miarę powstania nowego paradygmatu marketingu - doświadczenia. Bo nigdy jeszcze wiedza z psychologii, socjologii i antropologii kultury nie była tak bliska i potrzebna ludziom marketingu. W marketingu doświadczeń: • oddziałuje się na zmysły, emocje i intelekt konsumentów, • traktuje się klienta jako aktywnego współtwórcę wartości, • stosuje nowatorskie metody zarządcze. Ukazane w tej - pionierskiej na polskim rynku - książce przykłady marketingu doświadczeń wyznaczają nowy jakościowo standard oferowanej wartości dla klienta. Szpitale Plantree, nowatorstwo parków tematycznych Disneya, na przykładzie na których menedżerowie w Stanach Zjednoczonych uczą się nowych rozwiązań, sieć wypożyczalni samochodów Avis i wiele innych ilustrują wielką marketingową zmianę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Targ
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48674 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dobre relacje w szkole / Natalia Boszczyk. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2020. - 260 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Inspiracje Edukacyjne)
Publikacja jest przewodnikiem po zagadnieniach dotyczących budowania dobrych relacji w szkole, napisanym przez praktyka dla praktyków z głębokim przekonaniem, że dobrą edukację tworzy się zawsze poprzez budowanie pozytywnych relacji. Autorka skupiając się wokół hasła „edukacja to relacja”, zachęca do wdrażania działań opartych na empatii, szacunku i akceptacji oraz proponuje bogaty zbiór pomysłów na budowanie relacji z uczniami, rodzicami, a także ze współpracownikami z grona pedagogicznego. W książce czytelnik znajdzie m.in.: • katalog pomysłów na budowanie relacji w szkole wraz ze schematami wdrażania proponowanych rozwiązań; • praktyczne porady dotyczące tego, w jaki sposób aranżować szkolną przestrzeń, by sprzyjała ona budowaniu relacji, a zarazem by wspierała efektywną naukę; • techniki komunikacji w konflikcie: narzędzia Porozumienia bez Przemocy (NVC), tutoringu i mediacji. Opracowanie zawiera ćwiczenia, które pomagają przekuć teorię w praktykę każdy rozdział wzbogacają pytania, przykłady ze szkolnej codzienności oraz wypowiedzi nauczycielek i nauczycieli.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74828 (1 egz.)
Wypożyczalnia Nowy Targ
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49466 (1 egz.)
Wypożyczalnia Limanowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33481 (1 egz.)
Wypożyczalnia Mszana Dolna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 253 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jest to podręcznik prezentujący najnowocześniejsze zasady i sposoby zarządzania przedsiębiorstwem przy założeniu, że cele przedsiębiorstwa muszą uwzględniać interesy: akcjonariuszy, pracowników, klientów i społeczeństwa. Autor skoncentrował się na najważniejszych kwestiach (finansowych, marketingowych, personalnych), prezentując je m.in. w obszarach zarządzania: strategicznego, jakością, projektami, sieciowego, zmianami, procesami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Targ
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44136 (1 egz.)
Książka
W koszyku
„Jedna z 10 najciekawszych książek dla osób zarządzających ludźmi” według SHRM (Society for Human Resource Managers). Jedna z „Książek biznesowych miesiąca” według dziennika „FinancialTimes”. Jedna z „14 najlepszych książek biznesowych” wg magazynu „Business Insider”. Jedna z „10 książek o przywództwie, na które warto zwrócić uwagę” wg dziennika „Washington Post”.
Nade wszystko pragniesz być oceniany. Kultura organizacji jest kluczem do jej sukcesu. Najważniejsze jest planowanie strategiczne. Kompetencje należy mierzyć, a słabości eliminować. Przywództwo jest czymś namacalnym. Powyższe stwierdzenia sprawiają wrażenie podstawowych prawd dotyczących dzisiejszego środowiska pracy. W rzeczywistości jednak są kłamstwami. Guru od wzmacniania mocnych stron pracowników i autor bestsellerów Marcus Buckingham oraz szef działu przywództwa i inteligencji zespołowej Ashley Goodall pokazują, że za każdym razem, gdy pojawiamy się w pracy, stykamy się z tymi samymi wielkimi oszustwami: zniekształceniami, fałszywymi założeniami i błędami myślowymi, które prowadzą nieuchronnie do dysfunkcji i frustracji. Za pomocą wciągających historii i wnikliwych analiz autorzy ujawniają istotne prawdy, które myślący i otwarci przywódcy szybko docenią: o tym, że największe znaczenie mają siła i spójność zespołu, a nie kultura firmy; że powinniśmy mniej się skupiać na odgórnym planowaniu, a bardziej na dostarczaniu pracownikom wiarygodnych, aktualnych informacji; że zamiast próbować synchronizować cele pracowników, powinniśmy dążyć do wywołania wśród nich poczucia celowości i znaczenia wykonywanej pracy; że ludzie nie chcą być ciągle oceniani, ale zależy im na życzliwej uwadze. Obalając mity dotyczące przywództwa, planowania i równowagi w świecie korporacji, Buckingham i Godall kwestionują konwencjonalną wiedzę na temat świata biznesu. Dzięki temu każdy czytelnik tej książki może stać się lepszym pracownikiem, ale przede wszystkim lepszym liderem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Targ
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48876 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik stanowi wprowadzenie do zarządzania projektami. Ma wspomagać samodzielne zdobywanie wiedzy i umiejętności w tym zakresie, dlatego zadbano o powiązanie kolejności wprowadzanych tematów z procesem realizacji projektów w praktyce. Początkowe rozdziały poświęcono podstawowym założeniom zarządzania projektami, definiowaniu projektu, budowie zespołu oraz omówieniu znaczenia interesariuszy. Kolejne rozdziały pozwalają na pogłębienie wiedzy dotyczącej podstawowych wymiarów i ograniczeń projektu. Następnie pokazano projekt w szerszej perspektywie: omówiono podejście procesowe, scharakteryzowano kaskadowe oraz zwinne podejścia do realizacji przedsięwzięć i wskazano kryteria ich doboru, zaprezentowano narzędzia typowe dla metodyk adaptacyjnych, które są coraz częściej stosowane w projektach kaskadowych. Na koniec przedstawiono wyzwania związane z zarządzaniem projektami, które stoją zarówno przed praktykami, jak i przed badaczami. Książka jest adresowana do studentów chcących poznać podstawy zarządzania projektami. Może być również pomocna dla przedsiębiorców i praktyków pragnących doskonalić procesy zarządzania projektami w swych organizacjach, a także dla prowadzących zajęcia i kursy specjalistyczne w tym zakresie. Treść: 1. Podstawy zarządzania projektem 2. Definiowanie projektu 3. Organizacja zespołów projektowych 4. Interesariusze projektu 5. Jakość projektu i jego rezultatów 6. Harmonogramowanie 7. Budżetowanie 8. Zarządzanie ryzykiem projektowym 9. Komunikacja w projekcie 10. Proces zarządzania projektem 11. Metodyki zarządzania projektami 12. Wybrane metody i techniki szczegółowe zarządzania projektami 13. Współczesne problemy zarządzania projektami
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76070 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Książka zawiera listy kontrolne, ćwiczenia i użyteczne wskazówki poparte najlepszymi biznesowymi praktykami. Autorzy w sposób kompleksowy opisali cały proces zarządzania wartościowymi dla firmy pracownikami, z myślą o przyszłości zarówno ich, jak i organizacji - od określenia potrzeb w tym zakresie po ocenę zastosowanych rozwiązań. Przedstawione w książce metody zostały sprawdzone w wielu organizacjach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Targ
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47192 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja będąca kompleksowym omówieniem infobrokeringu, czyli profesjonalnego, odpłatnego wyszukiwania i opracowywania informacji na zlecenie. Autorzy, specjaliści reprezentujący różne ośrodki akademickie i podmioty gospodarcze, szczegółowo opisują teoretyczne i praktyczne zagadnienia brokeringu informacji w Polsce.
Książka będzie przydatna nie tylko praktykom i teoretykom infobrokeringu, ale również bibliotekarzom, menedżerom, studentom zarządzania informacją i kierunków pokrewnych oraz innym osobom związanym z działalnością informacyjną.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Targ
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48103 (1 egz.)
Wypożyczalnia Limanowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32571 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W niniejszej książce staramy sie przybliżyć czytelnikowi optymalizację decyzji produkcyjno-kosztowych, a następnie podażowych firmy, przy zróżnicowanych warunkach rynkowych. Książka przeznaczona jest jest dla studentów ekonomii i słuchaczy szkół biznesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Limanowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30217 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej