Konsumenci (ekonomia)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(11)
Forma i typ
Książki
(11)
Publikacje naukowe
(5)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(13)
tylko na miejscu
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Nowy Sącz
(1)
Czytelnia Nowy Sącz
(1)
Wypożyczalnia Nowy Targ
(5)
Wypożyczalnia Limanowa
(4)
Wypożyczalnia Rabka
(2)
Wypożyczalnia Zakopane
(2)
Autor
Malcherek Monika
(2)
Al-Noorachi Muzahim
(1)
Badora Aleksandra
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Berger Jonah
(1)
Bucki Piotr
(1)
Bukowska-Posadzy Anna
(1)
Cichy Wojciech
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Jędrzejko Mariusz
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Kowalski Mirosław (pedagog)
(1)
Kryk Barbara
(1)
Lindstrom Martin (1970- )
(1)
Moczuk Eugeniusz
(1)
Morańska Danuta
(1)
Paprocki Rafał
(1)
Rapaille Gilbert C
(1)
Rosik Paweł (1959- )
(1)
Rozmus Barbara
(1)
Sarzała Dariusz
(1)
Sheridan Marcus
(1)
Sułkowski Łukasz
(1)
Taper Agnieszka
(1)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(1)
Underhill Paco
(1)
Wasilewska-Ostrowska Katarzyna
(1)
Woźniak Leszek
(1)
Zawadzki Jerzy
(1)
Zdrodowska Magda
(1)
Zielińska Magdalena (tłumacz)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(11)
Odbiorca
Liderzy i zespoły sprzedaży, sprzedawcy
(1)
Terapeuci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Polska
(4081)
Język polski
(3763)
Literatura polska
(2799)
Poezja polska
(2759)
Matematyka
(2413)
Konsumenci (ekonomia)
(-)
Dziecko
(2157)
Wychowanie
(1658)
Historia
(1654)
Nauczanie
(1574)
Nauczanie początkowe
(1444)
Wychowanie przedszkolne
(1413)
Pedagogika
(1305)
Filozofia
(1285)
Nauczyciele
(1216)
Opowiadanie polskie
(1195)
Literatura
(1192)
Wychowanie w rodzinie
(1180)
Fizyka
(1169)
Powieść polska
(1144)
Rodzina
(1128)
Nauczanie zintegrowane
(1116)
Młodzież
(1040)
Szkolnictwo
(1004)
Psychologia
(991)
Regionalia
(986)
Sztuka
(945)
Pamiętniki polskie
(911)
Język angielski
(886)
Dramat polski
(836)
Chemia
(803)
Pisarze polscy
(795)
Dzieci
(768)
Oświata
(763)
Kultura
(756)
Biologia
(689)
Geografia
(684)
Publicystyka polska
(656)
Uczucia
(640)
Uczniowie
(627)
Osobowość
(625)
Uczenie się
(615)
Wojsko
(590)
Język niemiecki
(585)
Muzyka
(585)
Kobieta
(562)
Podręczniki akademickie
(559)
Biografie
(550)
Technika
(506)
Psychoterapia
(505)
Wydawnictwa popularne
(502)
Język rosyjski
(496)
Przyroda
(493)
Relacje międzyludzkie
(490)
Czytanie
(480)
Mowa
(479)
Miłość
(473)
Etyka
(460)
Socjologia
(453)
Żydzi
(450)
Matura
(449)
Unia Europejska
(447)
Powieść francuska
(446)
Warszawa
(446)
Powieść angielska
(440)
Kraków (woj. małopolskie)
(433)
Wojna 1939-1945 r.
(432)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(427)
Psychologia społeczna
(425)
Pedagogika specjalna
(422)
II wojna światowa (1939-1945)
(405)
Przyjaźń
(395)
Logopedia
(393)
Gry i zabawy
(390)
Zwierzęta
(384)
Psychologia wychowawcza
(375)
Wychowanie fizyczne
(375)
Powieść amerykańska
(374)
Rośliny
(373)
Prawo
(371)
Powieść rosyjska
(364)
Nauka
(357)
Gry edukacyjne
(354)
Astronomia
(353)
Biografia
(352)
Informatyka
(352)
Pisanie
(349)
Mózg
(344)
Myślenie
(342)
Religia
(332)
Psychologia rozwojowa
(329)
Podręczniki
(326)
Bibliotekarstwo
(323)
Czasopisma pedagogiczne polskie
(323)
Polityka
(321)
Edukacja ekologiczna
(320)
Polacy za granicą
(320)
Gry i zabawy umysłowe
(311)
Alkoholizm
(309)
Bajkoterapia
(308)
Dziatki
(307)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Ameryka Północna
(1)
Azja
(1)
Europa
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Poradnik
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Raport z badań
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
Psychologia
(2)
Chemia
(1)
11 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Współczesna gospodarka stanowi ogromne wyzwanie zarówno dla firm, organizacji, jak i marek, które chcą przetrwać i rozwijać się w warunkach ogromnej konkurencji w większości branż, coraz szybszym postępem technologicznym, większym nasyceniem informacji docierających każdego dnia do konsumentów. Niniejsza publikacja przedstawia sposoby odkrywania i wykorzystywania potencjału zawartego w potrzebach konsumentów, organizowania procesu komunikacji marketingowej z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, wykorzystania działań i zasad marketingowych do motywowania pracowników, skutecznego budowania długofalowych relacji z klientami oraz organizowania działań odpowiedzialnych społecznie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Rabka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja przedstawia świat mediów społecznościowych w ujęciu międzynarodowym. Autorka zaprezentowała w niej specyfikę i fenomen mediów społecznościowych – wraz z ich wadami i zaletami – oraz ich różnice na poszczególnych rynkach. Studia literaturowe zostały wzbogacone oryginalnymi badaniami, które autorka przeprowadziła w dziewięciu krajach (Chinach, Hiszpanii, Indiach, Malcie, Niemczech, Polsce, Rosji, Stanach Zjednoczonych oraz Turcji). Okazuje się, że charakter rynku wpływa na rodzaj i sposób korzystania z mediów społecznościowych przez indywidualnych użytkowników.
Książka jest cennym źródłem wiedzy na temat specyfiki mediów społecznościowych wykorzystywanych na istniejących rynkach. Może być przydatna dla wszystkich, którzy chcą pozyskać informacje na temat charakteru mediów społecznościowych oraz wykorzystać tę wiedzę w swojej działalności na rynkach zagranicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Nowy Sącz
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. cz72598/XXI (1 egz.)
Wypożyczalnia Limanowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32287 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się popularne wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają sukcesu? Czy można nauczyć się zarażać ideami i sprawić, aby nasze treści stały się viralem?
Niezależnie od tego, czy zawodowo zajmujesz się marketingiem, polityką, inżynierią, prowadzisz własną firmę, czy jesteś wykładowcą, musisz wiedzieć, jak zyskać rozgłos dla swoich produktów czy idei. Menedżerowie marek chcą, aby mówiono o ich produktach. Politycy chcą, by ich poglądy rozniosły się w społeczeństwie. Liderzy chcą, by podążano za ich wizją i strategią. Ta książka zawiera wyjaśnienie przyczyn, dla których pewne treści stają się tematem rozmów, są udostępniane lub naśladowane. Wraz ze swoim zespołem Jonah Berger wyodrębnił sześć kluczowych elementów steps, które sprawiają, że pewne treści stają się zaraźliwe. Te sześć cech viralowości posiadają produkty lub idee, które stanowią walutę społeczną, wywoływane są przez skojarzenia, a same wywołują emocje. Książka Efekt viralowy zawiera zarówno wyniki przełomowych badań naukowych oraz najnowszą wiedzę na temat działania marketingu szeptanego i psychologii tłumu, jak i fascynujące historie zwykłych ludzi, produktów i idei, którym udało się osiągnąć sukces dzięki zastosowaniu omówionych w niej narzędzi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Targ
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49564 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
Książka ta wprowadza nas w świat zachowań konsumenckich, wyjaśnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne procesy leżące u ich podstaw oraz przybliża zasady konstruowania reklam. Uczy wykorzystywania zjawisk psychologicznych w strategiach marketingowych, w procesie segmentacji rynku i w trakcie tworzenia wizerunku firmy. Jej autorzy, w sposób przystępny i zrozumiały, także dla osób nieposiadających wykształcenia psychologicznego, przedstawiają wiedzę z zakresu podejmowania decyzji i psychologii ekonomicznej, znakomicie łącząc je z najnowszymi badaniami zachowań konsumenckich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Zakopane
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16594 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Srebrna gospodarka : ujęcie społeczno-ekonomiczne / redakcja naukowa: Ewa Frąckiewicz, Barbara Kryk. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2020. - 265 stron : ilustracje, wykresy ; 25 cm.
W książce przedstawiono koncepcję srebrnej gospodarki (silver economy, gospodarka senioralna), której założeniem jest wykorzystanie potencjału nabywczego osób starszych. Szacuje się, że odpowiednie wdrożenie systemów srebrnej gospodarki może przynieść miliardy złotych/euro rocznie i tysiące nowych miejsc pracy oraz zwiększyć jakość życia osób starszych. Ten nowy trend wymaga rozpatrzenia m.in. następujących kwestii: związek między poziomem starości populacji świata a COVID-19, procesy migracyjne w Europie osób w wieku niemobilnym, stan rynku mieszkaniowego przeznaczonego dla seniorów wraz z ich preferencjami, system finansowania opieki długoterminowej, sytuacja osób w wieku okołoemerytalnym i poprodukcyjnym na rynku pracy, zmiany struktury konsumpcji gospodarstw domowych w perspektywie 2050 r., aktywność osób starszych w Internecie i mediach społecznościowych, rola ekonomii społecznej w zaspokajaniu potrzeb seniorów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Limanowa
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33727 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zanim Czytelnik przejdzie do analizy zaprezentowanych w publikacji różnych form uzależnień behawioralnych, warto na chwilę zatrzymać się przy tym, robiącym furorę pojęciu, wskazując, że należy ono do najmłodszego, jakimi w naukach społecznych operują psychologia, psychiatria i pedagogika. Przyjmujemy zatem, że do tej grupy zaliczać będziemy tego typu zachowania ryzykowne człowieka, które wywołują syndrom uzależnienia psychicznego, a nie są związane z używaniem żadnej substancji chemicznej. Przyjmujemy zatem, że uzależnienia behawioralne należą do szkodliwych (najczęściej psychicznie, ale i fizycznie) zachowań kompulsywnych, opierających się na przymusie określonego postępowania bez względu na świadomość i dotkliwość wywoływanych szkód.
Omawiane w publikacji uzależnienia określane sa jako behawioralne, a więc inne niż znane powszechnie uzależnienia chemiczne (np. narkotyki, dopalacze, alkohol, leki, nikotyna) i najczęściej zalicza się do nich: zaburzenia jedzenia (bulimia, obżarstwo, anoreksja), zakupoholizm, seksoholizm, hazard, uzależnienia od technologii cyfrowych, pracoholizm, wizualizacje (np. uzależnienia od operacji i zabiegów plastycznych, a także upiększania ciała), tanoreksję i bigoreksję. Część badaczy do tej grupy uzależnień włącza także uzależnienia od idei i człowieka (np. jako skutek funkcjonowania w sektach i destrukcyjnych kultach) oraz kleptomanię. Nowym i interesującym zaburzeniem jest uzależnienie od informacji, mogące przybierać formę patologicznej obecności na portalach społecznościowych (często jest ono powiązane z ekshibicjonistycznym prezentowaniem swojej osoby) lub kompulsywnego pożądania obecności w mediach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Targ
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48088 (1 egz.)
Wypożyczalnia Limanowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32174 (1 egz.)
Wypożyczalnia Zakopane
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19620 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Punkty Przełomowe)
Rewolucyjna książka Martina Lindstroma - przez wielu uznawanego za marketingowego geniusza - opowiada o nowej metodzie badań rynku: neuromarketingu. Dzięki niej dowiemy się, co skrywa umysł współczesnego konsumenta. Lindstrom dosłownie zagląda nam pod czaszki, aby zrozumieć, co sprawia, że przy zakupach podejmujemy takie, a nie inne decyzje. Jednocześnie dowiadujemy się, jak taką wiedzę można wykorzystać, aby dotrzeć do odbiorców, na których już dawno przestała działać reklama w tradycyjnej formie. Posiłkując się najnowszą wiedzą z zakresu neurologii, Lindstrom pokazuje, jak wielkie znaczenie podczas zakupów mają zmysły, podświadomość i neuroprzekaźniki. Lindstroma fascynuje to, czemu jedne marki budzą nasze pożądanie, a inne nie. Autor Zakupologii rozwiewa mity na temat kupowania: uświadamia, że seks - wbrew obiegowej opinii - wcale nie sprzedaje, popularne marki mają wiele wspólnego z religią, a ostrzeżenia drukowane na paczkach papierosów tylko zachęcają do palenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71174 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia Biznesu)
Co różni ludzi na całym świecie? Co takiego sprawia, że wybieramy jakiś styl życia i kupujemy takie, a nie inne rzeczy? Co kształtuje nasze podejście do miłości, uwodzenia i seksu? Odpowiedzią na te pytania jest kod kulturowy. Clotaire Rapaille, światowej sławy badacz kultur i ekspert rynku, doradca większości firm z listy Forbes 100, spędził dekady, odkrywając tajemnice zachowań konsumentów i przekazując je największym firmom świata, współtworząc produkty trafiające w sedno potrzeb rynku. Tworzył kampanie dla takich gigantów, jak Boeing, LG, Honda, Lego oraz kilkudziesięciu innych światowych korporacji. Rapaille złamał system kodujący nasze zachowania. Częścią tego systemu stajemy się w chwili naszych narodzin. Nieświadomie przyswajamy programy funkcjonowania w świecie - kody kulturowe. To właśnie one czynią z przedstawicieli Homo sapiens Amerykanów, Niemców czy Polaków. To one sprawiają, że przeżywamy swoje jednostkowe życie według zasad, których sens pozostaje przed nami głęboko ukryty. System kulturowego kodowania działa bowiem w sposób milczący i niewidzialny, delikatnie, acz stanowczo popychając nas w kierunkach, w których poruszamy się na co dzień.
Clotaire Rapaille zastosował swoją metodę do odkrycia tożsamości USA, przeniknięcia istoty sera we Francji czy wydobycia idei samochodu w Niemczech. Odkryte przez niego kody pozwalają zrozumieć fenomen amerykańskiego prezydenta oraz przyczyniają się do sukcesu rynkowego produktów pochodzących od firm ze szczytu światowego biznesu. Na szczęście my również możemy poznać unikalną metodę łamania kodów kulturowych, zyskując nowy rodzaj wolności w otchłani otaczających nas zjawisk.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Targ
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48666 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Dzięki lekturze jego książki dowiesz się także, jak: •wykorzystać nowe technologie do prowadzenia konwersacji z klientami w czasie rzeczywistym, • tworzyć efektywne treści na firmową stronę www, aby z powodzeniem przeprowadziły klienta przez całość lejka sprzedażowego, • wykonać we własnym zakresie siedem różnych nagrań wideo, które realnie przełożą się na sprzedaż i liczbę finalizowanych transakcji (badania pokazują, że materiały wideo w 2022 roku będą stanowiły 82 procent aktywności konsumenckiej w internecie), • wykorzystać moc insourcingu i zaangażować własny zespół do tworzenia świetnych treści.
Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w sieci, niż to, co usłyszy od sprzedawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Targ
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49559 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Produkty nowej generacji : wybrane zagadnienia / pod redakcją Aleksandry Badory, Leszka Woźniaka - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2019. - 235 stron : ilustracje ; 23 cm.
W książce omówiono zagadnienia związane z nowymi technologiami stosowanymi w różnych grupach produktów: kosmetykach, napojach energetyzujących, używkach, suplementach diety oraz, przede wszystkim, żywności. Pokazano, jak na przestrzeni wieków zmieniła się rola kosmetyków w codziennym życiu ludzi oraz jaki wpływ wywierają one obecnie, jakie są korzystne, jak i negatywne skutki dla zdrowia, wynikające ze stosowania kosmetyków powstałych przy wykorzystaniu nanotechnologii oraz tych wykonanych metodami tradycyjnymi z użyciem naturalnych komponentów. Przedstawiono wpływ stosowania suplementów diety na zdrowie człowieka. Podkreślono szczególnie, że suplementy diety mogą w znaczący sposób pomóc w chorobach cywilizacyjnych XXI wieku. Wiele uwagi poświęcono zagadnieniu żywności i jej bezpieczeństwa. Żywność jest uznawana za bezpieczną tylko wtedy, gdy w następstwie odpowiedniego jej przygotowania i skonsumowania, zgodnie z przeznaczeniem, nie wystąpią żadne negatywne skutki dla zdrowia ludzkiego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Targ
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48718 (1 egz.)
Wypożyczalnia Limanowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33355 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kulturowa historia relacji niesłyszenia i techniki opowiadana jest zazwyczaj wedle utartych i wielokrotnie powtarzanych scenariuszy, w których klarownie rozpisano role wynalazców, producentów i konsumentów. W opowieściach tych osoby niesłyszące – podobnie jak osoby z niepełnosprawnościami w ogóle – nieodmiennie zajmują pozycję konsumentów. Związki niesłyszenia i techniki są jednak bardziej złożone i niejednoznaczne, a zakwestionowanie patologiczności niesłyszenia i uznanie, że można je traktować jako przejaw ludzkiej różnorodności, pozwala spojrzeć na technikę pod innym kątem. Niesłyszenie staje się wówczas sposobem doświadczania rzeczywistości, który pozwala między innymi w codziennych przedmiotach dostrzegać afordancje odmienne od zwyczajowo uznanych, nierzadko z korzyścią dla słyszących użytkowników. Książka Telefon, kino i cyborgi. Wzajemne relacje niesłyszenia i techniki oferuje alternatywne ujęcie kulturowej historii techniki oraz spogląda na nią z „głuchych” peryferii. Wskazuje na niesłyszących jako aktywnych i sprawczych aktorów technologicznej zmiany. Przyjęcie takiej optyki pozwala w kinie dostrzec pole bitwy o prawa obywatelskie, w telefonie ujrzeć pierwszy elektryczny aparat słuchowy, a w zaimplantowanych głuchych – cyborgi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Rabka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13780 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej