Reklama internetowa
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(9)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Nowy Sącz
(3)
Wypożyczalnia Gorlice
(2)
Wypożyczalnia Nowy Targ
(4)
Wypożyczalnia Rabka
(1)
Wypożyczalnia Zakopane
(1)
Autor
Trzósło Tomasz
(2)
Andrzejczyk Adrian
(1)
Berger Jonah
(1)
Bucki Piotr
(1)
Malcherek Monika
(1)
Marzec Krzysztof (informatyk)
(1)
Marzec Krzysztof (informatyka)
(1)
Miotk Anna
(1)
Sadun Erica
(1)
Sande Steve
(1)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(1)
Wrycza-Bekier Joanna
(1)
Wydra Dawid
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Polska
(4081)
Język polski
(3763)
Literatura polska
(2799)
Poezja polska
(2759)
Matematyka
(2413)
Reklama internetowa
(-)
Dziecko
(2157)
Wychowanie
(1656)
Historia
(1654)
Nauczanie
(1575)
Nauczanie początkowe
(1444)
Wychowanie przedszkolne
(1412)
Pedagogika
(1299)
Filozofia
(1285)
Nauczyciele
(1217)
Opowiadanie polskie
(1195)
Literatura
(1192)
Wychowanie w rodzinie
(1180)
Fizyka
(1169)
Powieść polska
(1144)
Rodzina
(1128)
Nauczanie zintegrowane
(1116)
Młodzież
(1041)
Szkolnictwo
(1005)
Psychologia
(990)
Regionalia
(986)
Sztuka
(945)
Pamiętniki polskie
(911)
Język angielski
(886)
Dramat polski
(836)
Chemia
(803)
Pisarze polscy
(795)
Dzieci
(771)
Oświata
(763)
Kultura
(756)
Biologia
(689)
Geografia
(684)
Publicystyka polska
(656)
Uczucia
(641)
Uczniowie
(628)
Osobowość
(626)
Uczenie się
(615)
Wojsko
(590)
Język niemiecki
(585)
Muzyka
(585)
Kobieta
(563)
Podręczniki akademickie
(558)
Biografie
(550)
Technika
(506)
Psychoterapia
(505)
Wydawnictwa popularne
(502)
Język rosyjski
(496)
Przyroda
(493)
Relacje międzyludzkie
(492)
Czytanie
(480)
Mowa
(479)
Miłość
(474)
Etyka
(460)
Socjologia
(453)
Żydzi
(451)
Matura
(449)
Unia Europejska
(447)
Powieść francuska
(446)
Warszawa
(446)
Powieść angielska
(440)
Kraków (woj. małopolskie)
(433)
Wojna 1939-1945 r.
(432)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(428)
Psychologia społeczna
(425)
Pedagogika specjalna
(419)
II wojna światowa (1939-1945)
(406)
Przyjaźń
(395)
Logopedia
(393)
Gry i zabawy
(390)
Zwierzęta
(385)
Psychologia wychowawcza
(375)
Wychowanie fizyczne
(375)
Powieść amerykańska
(374)
Rośliny
(373)
Prawo
(371)
Powieść rosyjska
(364)
Nauka
(357)
Gry edukacyjne
(355)
Astronomia
(353)
Biografia
(352)
Informatyka
(352)
Pisanie
(349)
Mózg
(344)
Myślenie
(342)
Religia
(332)
Psychologia rozwojowa
(329)
Podręczniki
(326)
Bibliotekarstwo
(323)
Czasopisma pedagogiczne polskie
(323)
Polityka
(321)
Edukacja ekologiczna
(320)
Polacy za granicą
(320)
Gry i zabawy umysłowe
(311)
Alkoholizm
(309)
Bajkoterapia
(308)
Dziatki
(307)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Poradnik
(4)
Opracowanie
(2)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(4)
Zarządzanie i marketing
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
SEO marketing : bądź widoczny w Internecie / Adrian Andrzejczyk. - Gliwice : Helion S.A., copyright 2022. - 232 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Onepress)
Daj swoim klientom szansę i pozwól im się odnaleźć w sieci! We współczesnym biznesie, gdy powszechne staje się zjawisko hiperkonkurencji, aby skutecznie konkurować, firma musi prowadzić zaplanowane działania w zakresie komunikacji marketingowej. Wraz z dynamicznym rozwojem technologii na znaczeniu zyskuje internet. Kogo nie ma w sieci, ten sam sobie ogranicza dochody, a za chwilę - kto wie, może sam się wyeliminuje z rynku? Dlatego, jeśli nie prowadzisz firmy, która działa całkowicie lokalnie i z założenia offline, musisz się zgodzić na reguły świata online i mocno w nim zaistnieć. A ponieważ w biznesie online króluje wyszukiwarka Google - szacuje się, że w większości branż odpowiada już za 50 procent przychodów! - to na funkcjonowaniu zgodnie z jej wymogami musisz skupić swoje siły i środki. A skoro wyszukiwarka Google, to SEO. Z angielskiego: search engine optimization, czyli proces polegający na dostosowaniu strony internetowej i działań w zakresie promocji do zaleceń Google. Schemat działania algorytmu jest pilnie strzeżoną tajemnicą. Z tego podręcznika dowiesz się, jak ją rozgryźć - krok po kroku. Książka ma charakter teoretyczno-empiryczny: strona po stronie prowadzi czytelnika po najważniejszych czynnikach decydujących o sukcesie w świecie online. Poznaj wymogi wyszukiwarki Google, dostosuj swój marketing i wskocz na pierwsze miejsca wyników wyszukiwania!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 76626 (1 egz.)
Wypożyczalnia Rabka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się popularne wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają sukcesu? Czy można nauczyć się zarażać ideami i sprawić, aby nasze treści stały się viralem?
Niezależnie od tego, czy zawodowo zajmujesz się marketingiem, polityką, inżynierią, prowadzisz własną firmę, czy jesteś wykładowcą, musisz wiedzieć, jak zyskać rozgłos dla swoich produktów czy idei. Menedżerowie marek chcą, aby mówiono o ich produktach. Politycy chcą, by ich poglądy rozniosły się w społeczeństwie. Liderzy chcą, by podążano za ich wizją i strategią. Ta książka zawiera wyjaśnienie przyczyn, dla których pewne treści stają się tematem rozmów, są udostępniane lub naśladowane. Wraz ze swoim zespołem Jonah Berger wyodrębnił sześć kluczowych elementów steps, które sprawiają, że pewne treści stają się zaraźliwe. Te sześć cech viralowości posiadają produkty lub idee, które stanowią walutę społeczną, wywoływane są przez skojarzenia, a same wywołują emocje. Książka Efekt viralowy zawiera zarówno wyniki przełomowych badań naukowych oraz najnowszą wiedzę na temat działania marketingu szeptanego i psychologii tłumu, jak i fascynujące historie zwykłych ludzi, produktów i idei, którym udało się osiągnąć sukces dzięki zastosowaniu omówionych w niej narzędzi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Targ
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49564 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(E-marketing)
Zajmujesz się reklamą w internecie? Planujesz podwyższyć swoje kwalifikacje? Chcesz zostać certyfikowanym specjalistą Google AdWords i Google Analytics? Przyzwyczailiśmy się, że każdy kolejny rok to rok rekordowych wydatków na reklamę w Internecie. Jest taki kawałek tortu - branża SEM - który rozwija się niezwykle dynamicznie i wymaga stałego dokształcania się i doskonalenia umiejętności. Książka omawia najważniejsze branżowe egzaminy z Google AdWords oraz Google Analitycs. Przykłady, ćwiczenia praktyczne oraz opisy funkcji i strategii pozwalają ugruntować wiedzę i rozszerzyć ją, aby z łatwością zdać egzaminy przygotowane przez firmę Google. Jeśli zależy Ci na kolejnym kamieniu milowym swojej kariery, lepszym rozumieniu AdWords lub lepszej kontroli nad wydawanymi środkami, ta książka jest dla Ciebie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Zakopane
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20477 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Doświadczenie zbierane przez autorów tej publikacji od 2005 roku przełożyło się na ponad 300 stron cennej wiedzy o dwóch najskuteczniejszych metodach reklamy: Google Ads oraz pozycjonowaniu. Niezbędną teorię uzupełniono dobrymi praktykami, listą konkretnych zadań do wykonania oraz celnymi przykładami i antyprzykładami. Szeroko omówiono najlepsze narzędzie analityczne, jakim jest Google Analytics, ze szczególnym wskazaniem tych raportów i metod pracy, które są przydatne w codziennej pracy. Poradnik uzupełniono o narzędzia wykorzystywane przez specjalistów do spraw marketingu w wyszukiwarkach oraz kilkanaście przykładów realnych kampanii tworzonych dla klientów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Targ
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50090 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Targ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 48355 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Gorlice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72863 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Webriting w kulturze to konkretne porady, jak rozpocząć i skutecznie przeprowadzić promocję instytucji kultury w internecie. Autorka Joanna Wrycza-Bekier podaje gotowe i skuteczne porady, jak prowadzić webwriting w instytucjach kultury. Gdy zastosujesz te unikatowe wskazówki, dotrzesz do tysięcy potencjalnych odbiorców kultury.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73286 (1 egz.)
Wypożyczalnia Nowy Targ
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48225 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama Google AdWords w praktyce / Dawid Wydra. - Warszawa : Edgard, 2014. - 200 stron : ilustracje, mapy ; 21 cm.
(Samo Sedno. Biznes)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Gorlice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej