Marketing cyfrowy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(13)
Forma i typ
Książki
(13)
Poradniki i przewodniki
(7)
Publikacje naukowe
(4)
Dostępność
dostępne
(14)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Nowy Sącz
(4)
Wypożyczalnia Gorlice
(1)
Wypożyczalnia Nowy Targ
(5)
Wypożyczalnia Limanowa
(2)
Wypożyczalnia Rabka
(1)
Wypożyczalnia Zakopane
(2)
Autor
Malcherek Monika
(2)
Andrzejczyk Adrian
(1)
Bekas Robert
(1)
Berger Jonah
(1)
Bucki Piotr
(1)
Błażewicz Grzegorz
(1)
Dutko Maciej
(1)
Flaga-Gieruszyńska Kinga (1973- )
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gołaczyński Jacek (1966- )
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Marzec Krzysztof (informatyka)
(1)
Oruba Norbert
(1)
Pankiewicz Konrad
(1)
Scott David Meerman
(1)
Setiawan Iwan
(1)
Sheridan Marcus
(1)
Skwarek Mirosław
(1)
Szostek Dariusz
(1)
Trzósło Tomasz
(1)
Wrycza-Bekier Joanna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(13)
Język
polski
(13)
Odbiorca
Liderzy i zespoły sprzedaży, sprzedawcy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Polska
(4081)
Język polski
(3763)
Literatura polska
(2801)
Poezja polska
(2759)
Matematyka
(2414)
Marketing cyfrowy
(-)
Dziecko
(2157)
Wychowanie
(1655)
Historia
(1654)
Nauczanie
(1573)
Nauczanie początkowe
(1442)
Wychowanie przedszkolne
(1408)
Pedagogika
(1308)
Filozofia
(1284)
Nauczyciele
(1215)
Opowiadanie polskie
(1195)
Literatura
(1192)
Wychowanie w rodzinie
(1180)
Fizyka
(1168)
Powieść polska
(1144)
Rodzina
(1124)
Nauczanie zintegrowane
(1116)
Młodzież
(1040)
Szkolnictwo
(1003)
Psychologia
(991)
Regionalia
(986)
Sztuka
(945)
Pamiętniki polskie
(911)
Język angielski
(886)
Dramat polski
(836)
Chemia
(803)
Pisarze polscy
(795)
Dzieci
(765)
Oświata
(760)
Kultura
(756)
Biologia
(689)
Geografia
(684)
Publicystyka polska
(656)
Uczucia
(635)
Uczniowie
(627)
Osobowość
(623)
Uczenie się
(614)
Wojsko
(590)
Język niemiecki
(585)
Muzyka
(585)
Kobieta
(560)
Podręczniki akademickie
(560)
Biografie
(550)
Technika
(506)
Psychoterapia
(504)
Wydawnictwa popularne
(502)
Język rosyjski
(496)
Przyroda
(493)
Relacje międzyludzkie
(488)
Czytanie
(480)
Mowa
(479)
Miłość
(473)
Etyka
(460)
Socjologia
(452)
Matura
(449)
Żydzi
(449)
Unia Europejska
(447)
Powieść francuska
(446)
Warszawa
(446)
Powieść angielska
(440)
Kraków (woj. małopolskie)
(433)
Wojna 1939-1945 r.
(432)
Psychologia społeczna
(426)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(426)
Pedagogika specjalna
(421)
II wojna światowa (1939-1945)
(405)
Logopedia
(392)
Przyjaźń
(391)
Gry i zabawy
(389)
Zwierzęta
(383)
Wychowanie fizyczne
(375)
Powieść amerykańska
(374)
Psychologia wychowawcza
(374)
Rośliny
(373)
Prawo
(371)
Powieść rosyjska
(364)
Nauka
(357)
Gry edukacyjne
(353)
Astronomia
(352)
Biografia
(352)
Informatyka
(352)
Pisanie
(349)
Mózg
(342)
Myślenie
(341)
Religia
(331)
Psychologia rozwojowa
(329)
Podręczniki
(326)
Bibliotekarstwo
(323)
Czasopisma pedagogiczne polskie
(323)
Polityka
(321)
Edukacja ekologiczna
(320)
Polacy za granicą
(320)
Gry i zabawy umysłowe
(311)
Alkoholizm
(309)
Bajkoterapia
(308)
Turystyka
(308)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(8)
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(9)
Media i komunikacja społeczna
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Kultura i sztuka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
13 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
SEO marketing : bądź widoczny w Internecie / Adrian Andrzejczyk. - Gliwice : Helion S.A., copyright 2022. - 232 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Onepress)
Daj swoim klientom szansę i pozwól im się odnaleźć w sieci! We współczesnym biznesie, gdy powszechne staje się zjawisko hiperkonkurencji, aby skutecznie konkurować, firma musi prowadzić zaplanowane działania w zakresie komunikacji marketingowej. Wraz z dynamicznym rozwojem technologii na znaczeniu zyskuje internet. Kogo nie ma w sieci, ten sam sobie ogranicza dochody, a za chwilę - kto wie, może sam się wyeliminuje z rynku? Dlatego, jeśli nie prowadzisz firmy, która działa całkowicie lokalnie i z założenia offline, musisz się zgodzić na reguły świata online i mocno w nim zaistnieć. A ponieważ w biznesie online króluje wyszukiwarka Google - szacuje się, że w większości branż odpowiada już za 50 procent przychodów! - to na funkcjonowaniu zgodnie z jej wymogami musisz skupić swoje siły i środki. A skoro wyszukiwarka Google, to SEO. Z angielskiego: search engine optimization, czyli proces polegający na dostosowaniu strony internetowej i działań w zakresie promocji do zaleceń Google. Schemat działania algorytmu jest pilnie strzeżoną tajemnicą. Z tego podręcznika dowiesz się, jak ją rozgryźć - krok po kroku. Książka ma charakter teoretyczno-empiryczny: strona po stronie prowadzi czytelnika po najważniejszych czynnikach decydujących o sukcesie w świecie online. Poznaj wymogi wyszukiwarki Google, dostosuj swój marketing i wskocz na pierwsze miejsca wyników wyszukiwania!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 76626 (1 egz.)
Wypożyczalnia Rabka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biblia e-biznesu 3.0 / Robert Bekas [i inni] ; pod redakcją Macieja Dutko. - Wydanie 3. - Gliwice : Onepress - Wydawnictwo Helion, copyright 2021. - 853 strony : ilustracje ; 25 cm.
Biblia e-biznesu 3.0, to prawdopodobnie największy tego typu projekt wydawniczy na świecie. W publikacji zgromadzono kompleksową wiedzę na temat prowadzenia biznesu w internecie. Dwie pierwsze edycje zdobyły uznanie czytelników, miesiącami przodowały na listach bestsellerów i otrzymały szereg nagród.
W nowym wydaniu trzecim między innymi: e-biznesplanowanie; finansowanie udziałowe oraz przez IPO i tokeny; sprzedaż na platformach eBay, Amazon i AliExpress; podcasty, webinary i „lajwy” jako narzędzia sprzedażowe; growth hacking marketing; analiza big data; LinkedIn, Instagram, blogi i wideomarketing jako dźwignie sprzedażowe; negocjacje i pacyfikacja trudnych klientów oraz recykling tych uciekających; narzędzia i aplikacje wspomagające sprzedaż; rzeczywistość rozszerzona; telemarketing; biznes nomadyczny; optymalizacja georezydencji firmy; przygotowanie biznesu do sukcesji, sprzedaży, a nawet bankructwa; zdrowie fizyczne i psychiczne e-przedsiębiorcy; reinwestowanie zysków z biznesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Limanowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34160 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się popularne wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają sukcesu? Czy można nauczyć się zarażać ideami i sprawić, aby nasze treści stały się viralem?
Niezależnie od tego, czy zawodowo zajmujesz się marketingiem, polityką, inżynierią, prowadzisz własną firmę, czy jesteś wykładowcą, musisz wiedzieć, jak zyskać rozgłos dla swoich produktów czy idei. Menedżerowie marek chcą, aby mówiono o ich produktach. Politycy chcą, by ich poglądy rozniosły się w społeczeństwie. Liderzy chcą, by podążano za ich wizją i strategią. Ta książka zawiera wyjaśnienie przyczyn, dla których pewne treści stają się tematem rozmów, są udostępniane lub naśladowane. Wraz ze swoim zespołem Jonah Berger wyodrębnił sześć kluczowych elementów steps, które sprawiają, że pewne treści stają się zaraźliwe. Te sześć cech viralowości posiadają produkty lub idee, które stanowią walutę społeczną, wywoływane są przez skojarzenia, a same wywołują emocje. Książka Efekt viralowy zawiera zarówno wyniki przełomowych badań naukowych oraz najnowszą wiedzę na temat działania marketingu szeptanego i psychologii tłumu, jak i fascynujące historie zwykłych ludzi, produktów i idei, którym udało się osiągnąć sukces dzięki zastosowaniu omówionych w niej narzędzi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Targ
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49564 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(E-marketing)
Trwająca od kilkunastu lat rewolucja technologiczna, ogromna penetracja internetu a także technologie mobilne stworzyły zupełnie nowego konsumenta. Konsumenta, który oprócz tego, że zmienił swój sposób podejmowania decyzji zakupowych, pozostawia po sobie tysiące śladów na stronach internetowych, w aplikacjach mobilnych, mapach oraz w systemach transakcyjnych. Nowy konsument i dane, które można o nim gromadzić przedefiniowało również rolę marketingu i postawiło przed współczesnymi marketerami niezwykłe wyzwania, których opanowanie wymaga nie tylko odpowiednich narzędzi technologicznych ale również nowego rodzaju wiedzy.
Książka przeprowadza czytelnika przez innowacyjną technologię marketingu online, opartego na: zbieraniu i przetwarzaniu dużej ilości danych nt. użytkowników, dostarczaniu spersonalizowanych wiadomości we wszystkich kanałach w czasie rzeczywistym, automatyzacji procesów, usprawnianiu komunikacji między działami marketingu i sprzedaży.
Co wyróżnia książkę? Case studies: publikacja ilustrowana przykładami wdrożenia poszczególnych rozwiązań w funkcjonujących na naszym rynku przedsiębiorstwach. Aktualna i atrakcyjna tematyka: rynek Marketing Automation rozwija się bardzo dynamicznie – zarówno w Polsce, jak i na świecie. Obecnie już 142 700 firm korzysta z tych rozwiązań, a wartość rynku wynosi 1,6 miliarda dolarów. Praktyczny charakter: bogata w przykłady zastosowań oraz ilustracje działania systemu, stanie się przydatnym kompendium dla marketerów szukających przewodnika po technologiach Marketing Automation. Odpowiednia zarówno dla początkujących i zaawansowanych: stopniowo buduje wiedzę o Marketing Automation: od podstaw po rozwiązania zaawansowane i nowatorskie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Zakopane
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20541 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja „E-obywatel. E-sprawiedliwość. E-usługi” pod red. K. Flagi-Gieruszyńskiej, J. Gołaczyńskiego i D. Szostka stanowi monograficzne opracowanie praktycznych zagadnień związanych z wykorzystywaniem systemów teleinformatycznych i środków komunikowania się na odległość dla podnoszenia jakości życia obywateli poprzez zwiększenie dostępności usług publicznych, wymiaru sprawiedliwości, świadczeń zdrowotnych, a także rozwoju rynku towarów i usług w obrocie gospodarczym. Spośród wielu niezwykle interesujących zagadnień przewijających się w tych analizach kilka z nich ma pierwszoplanowe znaczenie. Są to m.in.: obrót konsumencki, rynek usług zdrowotnych, postępowanie dowodowe w zakresie odpowiedzialności poszczególnych podmiotów obecnych i funkcjonujących w systemach teleinformatycznych, problematyka pozasądowego rozstrzygania sporów z udziałem pacjentów i konsumentów z wykorzystaniem nowoczesnych technologii (ODR), funkcjonowanie organów administracji publicznej i organów wymiaru sprawiedliwości w nowej „wirtualnej” rzeczywistości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Limanowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32520 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W treści książki znajdziemy próby użycia nowoczesnych technologii do zbadania kim są konsumenci i czym się kierują przy wyborze produktu. Marketing 4.0 przedstawia nowy podział kroków prowadzących do zakupu. Do tej pory wyróżniane były: rozbudzanie świadomości, przykucie uwagi, zadawanie pytań oraz działanie. Wszystko to rozszerzone zostało o orędownictwo. Nowe, ciekawe zjawisko nie zostało jeszcze w pełni przeanalizowane. Książka Marketing 4.0 to kopalnia wiedzy, która w kompleksowy sposób przedstawi Ci wszystkie niezbędne informacje, rozbudzające Twoje zainteresowania.
Po przeczytaniu zdobędziesz wiedzę z zakresu: - wykorzystania big data do poznania konsumentów, w tym trzech wiodących grup, a więc młodzieży, kobiet i netizenów - zrozumienia jak wielki wpływ na konsumentów ma rynek cyfrowy Warto poznać fenomen sprzedaży i promocji internetowej, by zwiększyć swój potencjał i przez to także zyski. W książce znajdziecie opis procesu oraz metod jak przejść z marketingu tradycyjnego do cyfrowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Zakopane
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20511 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Doświadczenie zbierane przez autorów tej publikacji od 2005 roku przełożyło się na ponad 300 stron cennej wiedzy o dwóch najskuteczniejszych metodach reklamy: Google Ads oraz pozycjonowaniu. Niezbędną teorię uzupełniono dobrymi praktykami, listą konkretnych zadań do wykonania oraz celnymi przykładami i antyprzykładami. Szeroko omówiono najlepsze narzędzie analityczne, jakim jest Google Analytics, ze szczególnym wskazaniem tych raportów i metod pracy, które są przydatne w codziennej pracy. Poradnik uzupełniono o narzędzia wykorzystywane przez specjalistów do spraw marketingu w wyszukiwarkach oraz kilkanaście przykładów realnych kampanii tworzonych dla klientów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Targ
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50090 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia komunikacji w social mediach / Norbert Oruba. - Gliwice : Onepress, 2022. - 219, [5] stron : ilustracje ; 21 cm.
Autor przybliży Ci zasady marketingu w mediach społecznościowych i podpowie, jak budować w nich silne marki. Dowiesz się, jak stworzyć świadomość brandu w sieci i nie rozbić się przy tym o rafy kryzysów w social mediach. Wreszcie - po lekturze tego poradnika będziesz w pełni świadom potencjału Facebooka, Instagrama i innych portali społecznościowych, a także szans, jakie obecność w tych mediach może dać Twojej firmie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Gorlice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 008(02.05) (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65684, 71170 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Dzięki lekturze jego książki dowiesz się także, jak: •wykorzystać nowe technologie do prowadzenia konwersacji z klientami w czasie rzeczywistym, • tworzyć efektywne treści na firmową stronę www, aby z powodzeniem przeprowadziły klienta przez całość lejka sprzedażowego, • wykonać we własnym zakresie siedem różnych nagrań wideo, które realnie przełożą się na sprzedaż i liczbę finalizowanych transakcji (badania pokazują, że materiały wideo w 2022 roku będą stanowiły 82 procent aktywności konsumenckiej w internecie), • wykorzystać moc insourcingu i zaangażować własny zespół do tworzenia świetnych treści.
Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w sieci, niż to, co usłyszy od sprzedawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Targ
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49559 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wideo. W przeciwieństwie do Facebooka czy Instagrama ten serwis nie tnie swoim użytkownikom zasięgów, więc wrzuć filmik i pozwól, by Cię zobaczyli! Masz szansę dotrzeć do naprawdę szerokiego grona odbiorców, ponieważ z TikToka korzystają ponad 2 miliardy osób. Dobrze - powiesz - ale jak to zrobić? Jak dobrze wykorzystać zaledwie 60 sekund, jakie oferuje TikTok do tego, by nakręcić film promocyjny, który obejrzy 100 tysięcy, milion, a może 2 miliony odbiorców? Oczywiście, należy się streszczać. Skondensować przekaz. Jednak nie byle jak. Filmiki trzeba nagrywać w konkretny, preferowany przez odbiorców tego medium sposób. Dodatkowo musisz się nauczyć umiejętnie pobudzać ich zaangażowanie. Działać tak, by algorytm TikToka stał się Twoim sprzymierzeńcem, nie wrogiem. Jak to wszystko osiągnąć? Szybko, bo konkurencja nie śpi, tylko... kręci! Tego, co i jak robić, by zostać królem TikToka ze wzbudzającymi zazdrość zasięgami, dowiesz się z tej konkretnej, pełnej praktycznych porad książki doświadczonego marketera i tiktokera w jednej osobie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Targ
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50110 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Webriting w kulturze to konkretne porady, jak rozpocząć i skutecznie przeprowadzić promocję instytucji kultury w internecie. Autorka Joanna Wrycza-Bekier podaje gotowe i skuteczne porady, jak prowadzić webwriting w instytucjach kultury. Gdy zastosujesz te unikatowe wskazówki, dotrzesz do tysięcy potencjalnych odbiorców kultury.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73286 (1 egz.)
Wypożyczalnia Nowy Targ
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48225 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej