Specjaliści ds. marketingu
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(8)
Placówka
Wypożyczalnia Nowy Sącz
(1)
Wypożyczalnia Gorlice
(1)
Wypożyczalnia Nowy Targ
(3)
Wypożyczalnia Limanowa
(1)
Wypożyczalnia Rabka
(1)
Wypożyczalnia Zakopane
(1)
Autor
Boguszewicz-Kreft Monika
(1)
Marzec Krzysztof (informatyka)
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Trzósło Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Dzieci
(2014)
6-8 lat
(1419)
Dorośli
(1138)
9-13 lat
(1099)
Młodzież
(877)
Specjaliści ds. marketingu
(-)
Nauczyciele
(815)
0-5 lat
(752)
Rodzice
(748)
Szkoły wyższe
(551)
Studenci
(507)
14-17 lat
(459)
Szkoły podstawowe
(336)
Psycholodzy
(240)
Pedagodzy
(229)
Przedszkola
(140)
Logopedzi
(136)
Nauczyciele przedszkoli
(121)
Psychoterapeuci
(121)
Terapeuci
(113)
Nauczyciele nauczania początkowego
(110)
Szkoły średnie
(109)
Terapeuci zajęciowi
(106)
Kobieta
(94)
Nauczyciele języka polskiego
(92)
Historycy
(88)
Klasa 1.
(86)
Klasa 3.
(86)
Klasa 2.
(79)
Mężczyzna
(77)
Nauczanie początkowe
(77)
Lekarze
(72)
Klasa 8.
(68)
Licea
(59)
Szkoły ponadpodstawowe
(59)
Pedagodzy specjalni
(58)
Dyrektorzy szkół
(57)
Klasa 4.
(57)
Klasa 6.
(55)
Gimnazja
(54)
Klasa 5.
(53)
Wychowawcy klas
(46)
Klasa 7.
(45)
Psychiatrzy
(44)
Technikum
(40)
Fizjoterapeuci
(39)
Szkoły ponadgimnazjalne
(39)
Nauczyciele geografii
(34)
Bibliotekarze
(33)
Menedżerowie
(33)
Prawnicy
(31)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(30)
Poziom podstawowy
(30)
Pracownicy socjalni
(30)
Terapeuci pedagogiczni
(29)
Artyści
(28)
Szkoły specjalne
(28)
Nauczyciele szkół podstawowych
(27)
Socjolodzy
(27)
Pracownicy naukowi
(25)
Uczniowie
(24)
Nauczyciele matematyki
(23)
Psycholodzy kliniczni
(23)
Pedagodzy szkolni
(22)
Nauczyciele historii
(21)
Przedsiębiorcy
(21)
Uczniowie szkół średnich
(21)
Pracownicy oświaty
(20)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(19)
Ukraińcy
(19)
Arteterapeuci
(18)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(18)
Neurolodzy
(18)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(18)
18+
(16)
Nauczyciele akademiccy
(16)
Osoby w wieku starszym
(16)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(16)
Wychowawcy małych dzieci
(16)
Dyrektorzy przedszkoli
(15)
Nauczyciele muzyki
(15)
Nastolatki
(14)
B1 (poziom biegłości językowej)
(13)
Doradcy zawodowi
(13)
Kulturoznawcy
(13)
Opiekunki i opiekunowie osób starszych
(13)
Poziom rozszerzony
(13)
Biblioterapeuci
(12)
Dziewczęta
(12)
Nauczyciele języków
(12)
Szkoły zawodowe
(12)
Uczniowie szkół podstawowych
(12)
A2 (poziom biegłości językowej)
(11)
Chłopcy
(11)
Coachowie
(11)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(11)
A1 (poziom biegłości językowej)
(10)
B2 (poziom biegłości językowej)
(10)
Pediatrzy
(10)
Archeolodzy
(9)
Dietetycy i żywieniowcy
(9)
Temat
Google
(1)
Google AdSense
(1)
Google Analytics
(1)
Google Tag Manager
(1)
Kluby sportowe
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing doświadczeń
(1)
Marketing sensoryczny
(1)
Marketing sportowy
(1)
Pozycjonowanie stron internetowych
(1)
Reklama internetowa
(1)
Remarketing
(1)
SEO
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Stadiony sportowe
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Transformacja cyfrowa
(1)
YouTube
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Przeciętność, bylejakość i banał stały się w marketingu normą. Jego skuteczność jest niewielka, jego przejawy wywołują znudzenie i irytację. Wątpliwa jakość przynosi wątpliwą skuteczność. Marketing w praktyce stał się fasadowy, nieudolnie stosowany i nastawiony na szybkie zyski.
Ma on niewiele do zaoferowania rosnącej rzeszy konsumentów: • o szybko zmieniających się wymaganiach, • pragnących przeżyć swoje życie w sposób pełny, elastyczny i zróżnicowany, • dla których konsumpcja dóbr staje się drugorzędna, ważne natomiast jest osiągnięcie pożądanego stylu życia i osobistego rozwoju. W rezultacie, pomimo ogromnego dorobku naukowego marketingu i zorientowanej na zaspokajanie potrzeb klienta retoryki dominującej w przedsiębiorstwach, w opinii konsumentów na rynku dominują przeciętne produkty materialne i usługi. O takiej ofercie klienci, nawet jeżeli nie mają do niej zastrzeżeń, szybko zapominają i nie wpływa ona na wzrost ich lojalności. To olbrzymie wyzwanie na miarę powstania nowego paradygmatu marketingu - doświadczenia. Bo nigdy jeszcze wiedza z psychologii, socjologii i antropologii kultury nie była tak bliska i potrzebna ludziom marketingu. W marketingu doświadczeń: • oddziałuje się na zmysły, emocje i intelekt konsumentów, • traktuje się klienta jako aktywnego współtwórcę wartości, • stosuje nowatorskie metody zarządcze. Ukazane w tej - pionierskiej na polskim rynku - książce przykłady marketingu doświadczeń wyznaczają nowy jakościowo standard oferowanej wartości dla klienta. Szpitale Plantree, nowatorstwo parków tematycznych Disneya, na przykładzie na których menedżerowie w Stanach Zjednoczonych uczą się nowych rozwiązań, sieć wypożyczalni samochodów Avis i wiele innych ilustrują wielką marketingową zmianę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Targ
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48674 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Doświadczenie zbierane przez autorów tej publikacji od 2005 roku przełożyło się na ponad 300 stron cennej wiedzy o dwóch najskuteczniejszych metodach reklamy: Google Ads oraz pozycjonowaniu. Niezbędną teorię uzupełniono dobrymi praktykami, listą konkretnych zadań do wykonania oraz celnymi przykładami i antyprzykładami. Szeroko omówiono najlepsze narzędzie analityczne, jakim jest Google Analytics, ze szczególnym wskazaniem tych raportów i metod pracy, które są przydatne w codziennej pracy. Poradnik uzupełniono o narzędzia wykorzystywane przez specjalistów do spraw marketingu w wyszukiwarkach oraz kilkanaście przykładów realnych kampanii tworzonych dla klientów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Targ
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50090 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing sportu 2.0 w erze cyfrowej / Andrzej Sznajder. - Wydanie 1. - Warszawa : Wydawnictwo Nieoczywiste, 2021. - 252 stron : ilustracje, tabele, ; 24 cm.
Książka autorstwa Pana Prof. Andrzeja Sznajdera stanowi pierwsze w Polsce opracowanie poświęcone zagadnieniu transformacji cyfrowej szeroko rozumianego środowiska sportowego. Co ważne, wartość publikacji nie wynika wyłącznie z umiejętnego przeglądu, syntezy literatury zagranicznej jaka na ww. temat już powstała, ale przedstawia ujęcie rodzime, polskie, co jest bardzo ważne dla czytelnika.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75851, 75852 (2 egz.)
Wypożyczalnia Gorlice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 796 (1 egz.)
Wypożyczalnia Nowy Targ
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49664 (1 egz.)
Wypożyczalnia Limanowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33934 (1 egz.)
Wypożyczalnia Rabka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Wypożyczalnia Zakopane
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20912 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej