Zastosowania internetu w edukacji
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(21)
Forma i typ
Książki
(21)
Publikacje naukowe
(9)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Publikacje fachowe
(5)
Poradniki i przewodniki
(3)
Dostępność
dostępne
(35)
tylko na miejscu
(9)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Nowy Sącz
(6)
Czytelnia Nowy Sącz
(5)
Wypożyczalnia Gorlice
(5)
Czytelnia Gorlice
(4)
Wypożyczalnia Nowy Targ
(6)
Wypożyczalnia Limanowa
(12)
Wypożyczalnia Rabka
(2)
Wypożyczalnia Zakopane
(6)
Wypożyczalnia Mszana Dolna
(1)
Autor
Galanciak Sylwia
(3)
Tanaś Maciej
(3)
Syguła Andrzej
(2)
Andrzejewska Anna (pedagog)
(1)
Barabasz Grażyna
(1)
Bednarek Józef
(1)
Borawska-Kalbarczyk Katarzyna
(1)
Bury Rafał
(1)
Clarke Alan
(1)
Hubbell Elizabeth Ross
(1)
Janicka Ewa
(1)
Kaim Marcin
(1)
Karpińska Anna (1958- )
(1)
Klebanowski Michał
(1)
Klimek Krzysztof
(1)
Kowalczuk Karol
(1)
Kubiak Mirosław J
(1)
Kuhn Matt
(1)
Kuźmicz Krzysztof
(1)
Lewowicki Tadeusz (1942- )
(1)
Mazgaj Rafał
(1)
Nadolski Krzysztof
(1)
Oparowski Rafał
(1)
Ostrowska Małgorzata
(1)
Paluchowski Władysław Jacek (1947- )
(1)
Pitler Howard (1952- )
(1)
Przybyła Mariusz
(1)
Siemieniecka Dorota
(1)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(1)
Smyczek Marek
(1)
Sterna Danuta
(1)
Szmyd Patrycja
(1)
Śmigielska Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(20)
nieokreślony (s.l.)
(1)
Język
polski
(20)
Odbiorca
Nauczyciele
(6)
Studenci
(2)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(3)
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Polska
(4081)
Język polski
(3763)
Literatura polska
(2799)
Poezja polska
(2759)
Matematyka
(2413)
Zastosowania internetu w edukacji
(-)
Dziecko
(2157)
Wychowanie
(1659)
Historia
(1654)
Nauczanie
(1574)
Nauczanie początkowe
(1444)
Wychowanie przedszkolne
(1413)
Pedagogika
(1304)
Filozofia
(1285)
Nauczyciele
(1216)
Opowiadanie polskie
(1195)
Literatura
(1192)
Wychowanie w rodzinie
(1180)
Fizyka
(1169)
Powieść polska
(1144)
Rodzina
(1128)
Nauczanie zintegrowane
(1116)
Młodzież
(1040)
Szkolnictwo
(1004)
Psychologia
(991)
Regionalia
(986)
Sztuka
(945)
Pamiętniki polskie
(911)
Język angielski
(886)
Dramat polski
(836)
Chemia
(803)
Pisarze polscy
(795)
Dzieci
(770)
Oświata
(763)
Kultura
(756)
Biologia
(689)
Geografia
(684)
Publicystyka polska
(656)
Uczucia
(640)
Uczniowie
(628)
Osobowość
(625)
Uczenie się
(615)
Wojsko
(590)
Język niemiecki
(585)
Muzyka
(585)
Kobieta
(563)
Podręczniki akademickie
(559)
Biografie
(550)
Technika
(506)
Psychoterapia
(505)
Wydawnictwa popularne
(502)
Język rosyjski
(496)
Przyroda
(493)
Relacje międzyludzkie
(492)
Czytanie
(480)
Mowa
(479)
Miłość
(474)
Etyka
(460)
Socjologia
(453)
Żydzi
(450)
Matura
(449)
Unia Europejska
(447)
Powieść francuska
(446)
Warszawa
(446)
Powieść angielska
(440)
Kraków (woj. małopolskie)
(433)
Wojna 1939-1945 r.
(432)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(427)
Psychologia społeczna
(425)
Pedagogika specjalna
(422)
II wojna światowa (1939-1945)
(405)
Przyjaźń
(395)
Logopedia
(393)
Gry i zabawy
(390)
Zwierzęta
(385)
Psychologia wychowawcza
(375)
Wychowanie fizyczne
(375)
Powieść amerykańska
(374)
Rośliny
(373)
Prawo
(371)
Powieść rosyjska
(364)
Nauka
(357)
Gry edukacyjne
(354)
Astronomia
(353)
Biografia
(352)
Informatyka
(352)
Pisanie
(349)
Mózg
(344)
Myślenie
(342)
Religia
(332)
Psychologia rozwojowa
(329)
Podręczniki
(326)
Bibliotekarstwo
(323)
Czasopisma pedagogiczne polskie
(323)
Polityka
(321)
Edukacja ekologiczna
(320)
Polacy za granicą
(320)
Gry i zabawy umysłowe
(311)
Alkoholizm
(309)
Bajkoterapia
(308)
Dziatki
(307)
Temat: czas
2001-
(10)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Podręcznik
(5)
Praca zbiorowa
(4)
Poradnik
(3)
Monografia
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(17)
Informatyka i technologie informacyjne
(10)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Psychologia
(1)
21 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Cyberprzestrzeń, Człowiek, Edukacja ; t. 4)
Niniejszy tom – pod redakcją Józefa Bednarka i Anny Andrzejewskiej – stanowi kolejną próbę ujęcia problematyki relacji triady ontyczno-relacyjnej: „Cyberprzestrzeń – Człowiek – Edukacja”, w kontekście opisu coraz bardziej ważkiego i rzutkiego pod względem społecznym zagadnienia: Rodzic, dziecko, nauczyciel w przestrzeni wirtualnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Limanowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32685 (1 egz.)
Wypożyczalnia Zakopane
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20060 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu)
Dzisiejszy uczeń i nauczyciel funkcjonują w dwóch przestrzeniach: tej realnej – fizycznej, bezpośredniej oraz cyfrowej – internetowej, zapośredniczonej. Ta druga przestrzeń w ich codziennych relacjach zaczyna odgrywać coraz większą rolę. Determinuje też ona jakość i rodzaj interakcji, wpływa na sam proces uczenia się – nauczania, a także na codzienny sposób życia. Tym samym nauczyciel w środowisku internetowym ma dodatkowe zadanie: staje się nie tylko architektem wiedzy ucznia, ale również przestrzeni uczenia się i nauczania. Biorąc pod uwagę jeden z najbardziej abstrakcyjnych i uniwersalnych procesów w społeczeństwie sieci, jakim jest oddalenie czasowo-przestrzenne, zadanie to jest trudne i wymaga specyficznych kompetencji. Pytanie – jakich, i w jaki sposób się przejawiających? Czy e-nauczyciel je posiada? Autorka odwołując się do wyników badań własnych, podejmuje próbę odpowiedzi na te pytania. Nawiązuje do treści rozmów, które odbyła z osobami bezpośrednio zaangażowanymi w kształcenie internetowe, buduje model oczekiwanych kompetencji e-nauczyciela. W ostatnim etapie badań sprawdza, na ile kompetencje oczekiwane względem osoby e-nauczyciela są zbieżne z jego rzeczywistymi kompetencjami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Nowy Sącz
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. cz72623/XXV (1 egz.)
Wypożyczalnia Gorlice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.018.43 (1 egz.)
Wypożyczalnia Rabka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wiedzieć więcej)
1. Czym jest e-learning? 2. Umiejętności związane z tradycjami uczeniem się; 3. Umiejętności i problemy związane z korzystaniem z komputera; 4. Środowisko nauczania; 5. Umiejętności niezbędne w e-learningu; 6. Rozwijanie umiejętności; 7. Umiejętności komunikowania się; 8. Praca w grupach i uczenie sie we współpracy; Dodatek: Materiały uzupełniające;
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75193 (1 egz.)
Czytelnia Gorlice
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. czyt. (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Cyberprzestrzeń, Człowiek, Edukacja ; t. 3)
Książka ma charakter innowacyjny, twórczy i prognostyczny, prezentując najnowsze analizy dotyczące obszaru badawczego, jakim są nowe technologie informacyjno-komunikacyjne tworzące cyfrową przestrzeń.
Autorami poszczególnych rozważań są osoby o olbrzymim doświadczeniu i dokonaniach naukowych. W części pierwszej, zatytułowanej Mistrz i uczeń – istota relacji, swoją refleksją z wprawą dzielą się: Władysław Piotr Zaczyński, Andrzej Góralski oraz Małgorzata Jabłonowska i Katarzyna Korbecka. Część druga – pod tytułem Mistrz i uczeń w hybrydowym świecie – zawiera bardzo cenne poznawczo artykuły: Barbary Galas, Lecha W. Zachera, Jerzego Jastrzębskiego, Janusza Miąsy oraz Zbigniewa Łęskiego. Przedmiotem części trzeciej są problemy związane z obecnością Nauczyciela w cyfrowej szkole. Jego rolę w cyberprzestrzeni z głębokim namysłem opisują: Stanisław Juszczyk, Marta Wrońska, Beata Stachowiak oraz Zbigniew Ledóchowski. Na część czwartą, ostatnią, zatytułowaną Mistrz i uczeń – konteksty interpretacyjne, złożyły się trzy opracowania, w których osobiste, autorskie postrzeganie kontekstów, trafne przykłady oraz ich eksplikację przedstawili: Marek Jęrzejewski, Marta Trusewicz-Pasikowska, a także Izabela Tonkiel. Zakończenie napisane przez Sylwię Galanciak pięknie zamyka niniejszy tom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Limanowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32542 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Cyberprzestrzeń, Człowiek, Edukacja ; t. 5)
Przedkładana do rąk Czytelnika książka Otwarte zasoby edukacyjne w perspektywie pedagogicznej jest piątym tomem serii "Cyberprzestrzeń – Człowiek – Edukacja". Składa się z pięciu części.
Autorzy monografii zaprezentowali szereg nurtujących problemów. Poddali dyskusji m.in. zagadnienia: sprostania wyzwaniom współczesnej edukacji podczas rewolucji cyfrowej oraz potrzeb rozwijania kreatywności i innowacyjności, nabywania nowych kompetencji, szczególnie kompetencji cyfrowych, społecznych, komunikacyjnych i międzykulturowych (Barbara Galas, Sylwia Galanciak, Zbigniew Łęski, Anna Pierzchała), sieciowego dostępu do cyfrowych otwartych zasobów edukacyjnych w kontekście przygotowania nauczycieli do rozwijania kultury medialnej (Marta Wrońska), uwarunkowań alfabetyzacji funkcjonalnej (Wojciech Walat), dydaktycznych i wychowawczych aspektów otwartej przestrzeni edukacyjnej na różnych poziomach edukacji formalnej i pozaformalnej (Małgorzata Jabłonowska, Justyna Wiśniewska, Tomasz Huk, Zbigniew Ledóchowski, Wojciech Walat, Janusz Miąso, Justyna Woźniak, Anna Weiss, Piotr Drzewiecki), a także sfery niepewności, ograniczeń, szans i zagrożeń (Beata Kuźmińska-Sołśnia, Artur Bartoszewski, Jerzy Jastrzębski, Katarzyna Borawska-Kalbarczyk, Adam Andrzejewski, Radosława Kompowska-Marek, Tomasz Warchoł).
Nie sposób wymienić oraz omówić tu wszystkich walorów, kontekstów, wiedzy i pasji naukowej zaproszonych do publikacji twórców. Przegląd ich dorobku naukowego z zakresu otwartych zasobów edukacyjnych został w książce podzielony na trzy części, dotyczące uwarunkowań pedagogicznych, społecznych i kulturowych, wykorzystywania zasobów nowoczesnej edukacji oraz problematyki zastosowania technologii cyfrowych w edukacji. Najlepsze wprowadzenie do lektury tej niezwykle potrzebnej, aktualnej publikacji stanowi rozdział pierwszy, napisany przez Macieja Tanasia. Autor przenosi czytelnika w inne epoki, naświetla problemy z perspektywy wielu stanowisk i wzorców kulturowych, budując klimat do dyskusji o nowym wymiarze edukacji. Opisuje najnowsze działania krajowe i międzynarodowe, m.in. realizowany przez Państwowy Instytut Badawczy – NASK projekt Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej. Posługuje się pięknym językiem, bogatym w liczne przykłady, trafne metafory. Zwracając uwagę na wskaźniki otwartej edukacji, poddaje pod dyskusję wizję deskolaryzacji. Podkreśla zarówno teoretyczny wymiar relacji pomiędzy współczesną dydaktyką ogólną a technologią informatyczną, jak i jej utylitarne aspekty. Preferowaną przez siebie i rozwijaną m.in. przez swoich doktorantów koncepcją kształcenia komplementarnego wprowadza czytelnika do zagadnień podjętych m.in. przez Martę Wrońską, Wojciecha Walata, Janusza Miąso, Izabelę Mikołajewską, Agatę Mikołajewską i Małgorzatę Minchberg.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Mszana Dolna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 800, 801 (2 egz.)
Książka
W koszyku
W publikacji podjęto próbę ukazania wpływu Internetu i nowych technologii na młode pokolenie. Autorzy artykułów skoncentrowali się przede wszystkim na wskazaniu negatywnych, ale też pozytywnych aspektów korzystania przez dzieci i młodzież z mediów cyfrowych. W książce omawiane są m.in. takie tematy, jak: cyberagresja, wybrane prawno-karne aspekty zwalczania cyberprzestępczości, destruktywny i konstruktywny wpływ gier komputerowych oraz aksjologiczny kontekst funkcjonowania nastolatków w wirtualnym świecie. Autorzy zgodnie podkreślają, że nowe technologie oraz Internet mogą stać się zarówno źródłem poważnych problemów młodzieży, jak i szansą na ich wszechstronny rozwój. Zwracają również uwagę na ciągłą konieczność podejmowania działań profilaktycznych, edukacyjnych i informacyjnych w celu ograniczenia negatywnych wpływów świata cyfrowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72650 (1 egz.)
Czytelnia Nowy Sącz
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. cz72600/XXI (1 egz.)
Wypożyczalnia Limanowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32368 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja w Dialogu i Perspektywie)
Książka "Innowacje w edukacji w perspektywie jakości kształcenia" to rzetelnie przygotowany zbiór tekstów naukowych prezentujących spektrum innowacji w edukacji, które dotyczą wielu dziedzin i mają różny charakter ze względu na treść, funkcje szkoły oraz obszary zastosowań. W publikacji zaprezentowano różne spojrzenia nadające opracowaniu interdyscyplinarny charakter, a tym samym wyeksponowano wielorakie konteksty wybranych zagadnień w obszarze innowacyjnych działań edukacyjnych w perspektywie jakości kształcenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73635 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Gorlice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 373.4[862+868] (1 egz.)
Wypożyczalnia Nowy Targ
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45959 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Żyjemy w epoce świata medialnego, w cyfrowym środowisku komunikacyjnym. Spora część naszego życia toczy się w przestrzeni wirtualnej, a nieustanny rozwój technologii informacyjnej na każdym kroku niepostrzeżenie warunkuje naszą codzienność. Online budujemy i podtrzymujemy relacje, robimy zakupy, płacimy rachunki, planujemy też wakacje. Dlaczego zatem nie włączyć do tych różnorodnych wirtualnych nawyków również edukacji? Krzysztof Kuźmicz na podstawie swoich badań nie tylko charakteryzuje zjawisko e-learningu, ale przede wszystkim ukazuje jego nieograniczone – i współcześnie jeszcze nieuświadomione – możliwości. Korzystając z sieci, możemy uczyć się tego, czego chcemy, kiedy chcemy oraz jak i z kim chcemy. Jest to jedyna forma edukacji, na którą mamy tak naprawdę realny wpływ. Autor omawia również czynniki, które skłaniają do jej podjęcia, oraz prezentuje sylwetkę współczesnych e-studentów, jednocześnie zachęcając do własnych refleksji i działań w tym zakresie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Gorlice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.018.43 (1 egz.)
Wypożyczalnia Nowy Targ
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47971 (1 egz.)
Wypożyczalnia Limanowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31644 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Multimedialna Biblioteka Pedagogiczna)
Wychodząc naprzeciw potrzebom edukacyjnym, w tej książce zebrane zostały teksty rozszerzające wiedzę na temat zastosowania mediów w edukacji. Teksty te ujęto w czterech obszarach tematycznych: nowe technologie w kształceniu, nowe technologie w edukacji akademickiej, o przygotowaniu do korzystania z TI, wybrane media w edukacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Zakopane
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18982 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Platforma Moodle dla każdego nauczyciela, to podręcznik, który w zasadzie dedykowany jest dla wszystkich osób, które chcą wspomagać codzienny proces nauczania sprawdzonym i przetestowanym narzędziem do e-learningu, wykorzystywanym niemalże na całym świecie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Limanowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31678 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Niniejsza publikacja stanowi zachętę do stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) na lekcjach w szkole. Część pierwsza zawiera poradnik tworzenia konspektów lekcji z zastosowaniem oceniania kształtujacego (OK) oraz materiały dotyczące wykorzystania TIK, które stały się elementem kształcenia pomagającym uczniom w osiąganiu celow uczenia się, a nauczycielom ułatwiajacym pracę. W części drugiej zatytułowanej „Dobre praktyki”zamieszczono podzielone według przedmiotów ćwiczenia i zadania z TIK. Uwzględnione zostały następujące przedmioty nauczania : biologia i przyroda, chemia, edukacja artystyczna, edukacja wczesnoszkolna, fizyka, geografia, edukacja historyczna i obywatelska, język polski, języki obce, matematyka, technika i informatyka, wychowanie fizyczne. Wszystkie proponowane konspekty, ćwiczenia i zadania znalazły zastosowanie w szkole i są inspiracją do doskonalenia pracy i tworzenia autorskich konspektów. Książka adresowana jest do nauczycieli realizujących podstawę programową kształcenia ogólnego w szkole podstawowej i gimnazjum. Poradnik może być także przydatny dla nauczycieli szkół ponadgimnazjalnych, ponieważ – jak podają jego autorki we wstępie do publikacji – na kilka sposobów wspiera ona pedagogów w opracowywaniu lekcji z TIK ukierunkowanych na świadome i efektywne uczenie się uczniów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 7 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 71129 (1 egz.)
Czytelnia Nowy Sącz
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. cz71128/XXV (1 egz.)
Wypożyczalnia Gorlice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.091.3 (2 egz.)
Czytelnia Gorlice
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Cz./37.091.3 (1 egz.)
Wypożyczalnia Nowy Targ
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50156, 47224 (2 egz.)
Wypożyczalnia Limanowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31795, 31797, 31796 (3 egz.)
Wypożyczalnia Zakopane
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19934, 19935 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Nowe Tendencje w Psychologii)
Zbiór tekstów na temat wspólnych obszarów psychologii oraz Internetu i komputerów, które stały się nieodłącznym elementem życia współczesnego człowieka. Autorzy wskazują na możliwości oraz zagrożenia z tym związane. Omawiają m.in. takie zagadnienia jak: sieć jako środowisko działania; sposoby korzystania z Internetu a różnice osobowości; rola komunikacji za pośrednictwem komputera w rozwoju relacji interpersonalnych; tworzenie się seksualności i tożsamości w młodzieżowych pogawędkach na sieci; rodzaj, tożsamość i władza w cyberprzestrzeni. Przybliżają nowe treści dotyczące testowania, diagnozowania i terapii w sieci oraz z wykorzystaniem komputerów, etycznych problemów wykorzystywania komputerów w diagnozowaniu, interwencji w sieci dotyczących zaburzeń wynikających z nadużywania substancji psychoaktywnych, mitów i rzeczywistości pracy klinicznej w sieci. Poruszają temat uzależnień oraz innych problemów wynikających z korzystania z Internetu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Zakopane
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka powstała w ramach projektu „Wdrożenie podstawy programowej kształcenia ogólnego w przedszkolach i szkołach”, Priorytet III, Wysoka jakość systemu oświaty. Projekt jest realizowany przez Ośrodek Rozwoju Edukacji w Warszawie (lider projektu) w partnerstwie z Centrum Edukacji Obywatelskiej. Przygotowanie młodego pokolenia od uczenia się w określonym czasie i miejscu w świecie analogowym do uczenia się w odowolnym czasie i miejscu w globalnym świecie cyfrowym, to zadania współczesnej szkoły. Niniejsza publikacja pokazuje, jak wykorzystywać technologie informacyjno-komunikacyjne w nauczaniu szkolnym tak, by stało się ono bardziej efektywne. Składa się z trzech części : Tworzenie środowiska sprzyjajacego uczeniu się (1) ; Pomoc uczniom w doskonaleniu zrozumienia (2) ; Pomoc uczniom w poszerzaniu i praktycznym stosowaniu wiedzy (3). Książka adresowana jest do nauczycieli na każdym etapie kształcenia i każdym etapie rozwoju zawodowego, zarówno tych którzy już z powodzeniem stosują nowe technologie, ale pragną wciąż doskonalić swoje umiejętności w tym zakresie, jak i pedagogów, którzy dopiero sprawdzają, jaką rolę w ich metodach dydaktycznych może odegrać TIK.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 8 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 71125 (1 egz.)
Czytelnia Nowy Sącz
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. cz71124/XXV (1 egz.)
Wypożyczalnia Gorlice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.091.3 (1 egz.)
Czytelnia Gorlice
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Cz./37.091.3 (1 egz.)
Wypożyczalnia Nowy Targ
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47225 (1 egz.)
Wypożyczalnia Limanowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31798, 31799 (2 egz.)
Wypożyczalnia Rabka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 371.3 (1 egz.)
Wypożyczalnia Zakopane
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19937, 19938 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Nowy Sącz
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. cz75727/XXV (1 egz.)
Książka
W koszyku
„[…] Ciągle zmieniająca się pod wpływem mediów rzeczywistość kulturowa i edukacyjna skłania do podejmowania dogłębnych i wielopłaszczyznowych badań współczesnego świata. Przedstawiona do recenzji książka podejmuje próby wyjaśnienia potencjału i zagrożeń wynikających ze stosowania współczesnych technologii.Zaistnienie potężnego narzędzia przekazu informacji, jakim jest przekaz cyfrowy, zmienia tradycyjne sposoby opisywania zjawisk kulturowych i edukacyjnych. Zmiany mają charakter dynamiczny, dlatego wymagają ciągle od nowa diagnozowania rzeczywistości i poszukiwania rozwiązań edukacyjnych. Książka pod redakcją naukową Doroty Siemienickiej wpisuje się w nurt otwierania kolejnych ważnych dla pedagogiki pól problemowych związanych z przenikaniem nowoczesnych technologii do wszystkich sfer życia człowieka.Ogromną wartością tej książki jest to, że autorzy tekstów umieszczają swoje rozważania w kontekście pedagogicznym, nawiązując w wielu miejscach książki do edukacyjnych konsekwencji rozwoju nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych”. Z recenzji dr hab. Grażyny Penkowskiej, prof. UG
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Targ
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47882 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka składa się z czterech części. W pierwszej zawarto definicje i podstawowe pojęcia e-learningu oraz modele jego realizacji w szkołach wyższych. W drugiej zprezentowano reguły, których znajomosć pozwoli zrealizować efektywne e-kursy. Czwata część pozwala krok po kroku budoewać różne kursy internetowe. Część czwarta stanowi przewodnik studenta kursu internetowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Limanowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30202 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Z dnia na dzień powstają nowe technologie internetowe, które wciąż rozszerzają możliwości wirtualnej edukacji. Mam nadzieję, że ta książka pomoże przede wszystkim odkryć nowe możliwości nauczania, a zastosowane techniki przyniosą nauczycielom efektywne narzędzie dydaktyczne. Ze Wstępu Autora.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Limanowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30203 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Szkoła, Dydaktyka, Zadania)
Książka w przystępny sposób pozwala na zapoznanie się z oprogramowaniem, w jakie wyposażone są szkolne pracownie internetowe oraz prezentuje szereg praktycznych przykładów stosowania Technologii Informacyjnej w nauczaniu różnych przedmiotów. Istotną zaletą książki jest pokazanie technologii informacyjnej jako narzędzia dla nauczycieli różnych przedmiotów. Autorka pokazuje tę tematykę na tle zajęć szkolnych proponując nauczycielom różnych przedmiotów korzystanie z doświadczeń nabytych na lekcjach podstawowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Limanowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27099 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Cyberprzestrzeń, Człowiek, Edukacja ; t. 1.)
Pedagogika medialnamusi respektować wyniki badań innych nauk, podobnie jak medycyna, którą trudno wyobrazić sobie z pominięciem badań realizowanych na gruncie fizyki, biologii, chemii i pozostałych dziedzin wiedzy. Rolę sternika w odkrywaniu dziewiczych wysp oceanu ludzkiej wiedzy pełnią redaktorzy książki "Cyfrowa przestrzeń kształcenia". Rozpoczyna ona planowaną serię wydawniczą: "Cyberprzestrzeń - Człowiek - Edukacja. Tom pierwszy składa się z trzech części, zatytułowanych: "Człowiek w świecie technologii cyfrowych", "Technologie cyfrowe jako źródło informacji dla i o edukacji" oraz "Edukacja w cyberprzestrzeni".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Limanowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32036 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej