Reforma oświaty
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(24)
Forma i typ
Książki
(24)
Publikacje naukowe
(12)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(34)
tylko na miejscu
(5)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Nowy Sącz
(5)
Czytelnia Nowy Sącz
(3)
Wypożyczalnia Gorlice
(3)
Czytelnia Gorlice
(1)
Wypożyczalnia Nowy Targ
(12)
Wypożyczalnia Limanowa
(7)
Czytelnia Limanowa
(1)
Wypożyczalnia Rabka
(4)
Wypożyczalnia Zakopane
(3)
Wypożyczalnia Mszana Dolna
(3)
Autor
Śliwerski Bogusław (1954- )
(2)
Bogdanowska Zenobia
(1)
Celuch Małgorzata
(1)
Dagiel Małgorzata
(1)
Falski Marian (1881-1974)
(1)
Juul Jesper (1948-2019)
(1)
Kalinowska Alina
(1)
Klus-Stańska Dorota
(1)
Kowalik-Olubińska Małgorzata (1956- )
(1)
Krzywosz-Rynkiewicz Beata
(1)
Królikowski Jacek
(1)
Krüger Knut (1966- )
(1)
Książek Wojciech
(1)
Kupisiewicz Czesław (1924- )
(1)
Kupisiewicz Czesław (1924-2015)
(1)
Lorens Roman
(1)
Ministerstwo Edukacji Narodowej (Warszawa)
(1)
Moritz Barbara
(1)
Moroz Henryk (1924- )
(1)
Murawska Ewa (1958- )
(1)
Nowicka Marzenna (1962- )
(1)
Pakulniewicz Wanda
(1)
Pasymowska Renata
(1)
Piechowska Elżbieta
(1)
Pomianowska Małgorzata
(1)
Poznański Karol (1931- )
(1)
Poźniak Ewa
(1)
Rondalska Dorota (1958- )
(1)
Rzymełka-Frąckiewicz Agata
(1)
Soroka Maria
(1)
Spikert Agnieszka
(1)
Suświłło Małgorzata (1955- )
(1)
Syska Dariusz
(1)
Szafrańska Anna
(1)
Szempruch Jolanta
(1)
Szumiec Magdalena
(1)
Tylman Jakub
(1)
Wróbel Tadeusz (1910-1987)
(1)
Zieliński Zygmunt (1931- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(2)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
1945-1989
(2)
Kraj wydania
Polska
(24)
Język
polski
(23)
Odbiorca
Nauczyciele
(5)
Dyrektorzy szkół
(2)
Rodzice
(1)
Studenci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(5)
Temat
Polska
(4081)
Język polski
(3763)
Literatura polska
(2801)
Poezja polska
(2759)
Matematyka
(2414)
Reforma oświaty
(-)
Dziecko
(2157)
Wychowanie
(1655)
Historia
(1654)
Nauczanie
(1572)
Nauczanie początkowe
(1442)
Wychowanie przedszkolne
(1408)
Pedagogika
(1308)
Filozofia
(1284)
Nauczyciele
(1215)
Opowiadanie polskie
(1195)
Literatura
(1192)
Wychowanie w rodzinie
(1180)
Fizyka
(1168)
Powieść polska
(1144)
Rodzina
(1124)
Nauczanie zintegrowane
(1116)
Młodzież
(1040)
Szkolnictwo
(1003)
Psychologia
(993)
Regionalia
(986)
Sztuka
(945)
Pamiętniki polskie
(911)
Język angielski
(886)
Dramat polski
(836)
Chemia
(803)
Pisarze polscy
(795)
Dzieci
(765)
Oświata
(760)
Kultura
(756)
Biologia
(689)
Geografia
(684)
Publicystyka polska
(656)
Uczucia
(635)
Uczniowie
(627)
Osobowość
(623)
Uczenie się
(615)
Wojsko
(590)
Język niemiecki
(585)
Muzyka
(585)
Kobieta
(560)
Podręczniki akademickie
(560)
Biografie
(550)
Technika
(506)
Psychoterapia
(504)
Wydawnictwa popularne
(502)
Język rosyjski
(496)
Przyroda
(493)
Relacje międzyludzkie
(488)
Czytanie
(480)
Mowa
(479)
Miłość
(473)
Etyka
(460)
Socjologia
(452)
Matura
(449)
Żydzi
(449)
Unia Europejska
(447)
Powieść francuska
(446)
Warszawa
(446)
Powieść angielska
(440)
Kraków (woj. małopolskie)
(433)
Wojna 1939-1945 r.
(432)
Psychologia społeczna
(427)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(426)
Pedagogika specjalna
(421)
II wojna światowa (1939-1945)
(405)
Logopedia
(392)
Przyjaźń
(391)
Gry i zabawy
(389)
Zwierzęta
(383)
Psychologia wychowawcza
(375)
Wychowanie fizyczne
(375)
Powieść amerykańska
(374)
Rośliny
(373)
Prawo
(371)
Powieść rosyjska
(364)
Nauka
(357)
Gry edukacyjne
(353)
Astronomia
(352)
Biografia
(352)
Informatyka
(352)
Pisanie
(349)
Myślenie
(341)
Mózg
(341)
Religia
(331)
Psychologia rozwojowa
(329)
Podręczniki
(326)
Bibliotekarstwo
(323)
Czasopisma pedagogiczne polskie
(323)
Polityka
(321)
Edukacja ekologiczna
(320)
Polacy za granicą
(320)
Gry i zabawy umysłowe
(311)
Alkoholizm
(309)
Bajkoterapia
(308)
Turystyka
(308)
Temat: dzieło
Prawo Oświatowe
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
1989-2000
(7)
1901-2000
(6)
1945-1989
(3)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(9)
Europa
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Szwecja
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Opracowanie
(9)
Monografia
(2)
Komentarz prawny
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Publicystyka
(1)
Raport
(1)
Raport z badań
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(18)
Historia
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Nauka i badania
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
24 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Gorlice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (3 egz.)
Wypożyczalnia Nowy Targ
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 8972, 8971 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Obecny system szkolny charakteryzuje olbrzymia presja związana z nauką, egzaminami i pracą domową. Uczniowie nie są w stanie jej sprostać bez pomocy rodziców. Jesper Juul, duński pedagog i terapeuta, twierdzi, że właśnie to jest głównym powodem wielu konfliktów w domu i napięcia w relacjach z dziećmi. W niniejszej książce JUUL analizuje problemy współczesnej szkoły z punktu widzenia ucznia, nauczyciela i rodzica. Jego wieloletnie doświadczenie i wiedza o tym, czego potrzebuje dziecko,a potem młody człowiek, nadają jego słowom i radom wyjątkowe znaczenie. Nauczycieli namawia do większej odpowiedzialności za wykonywany zawód, a rodziców do zaangażowania i większej wiary w siły i starania swoich dzieci.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Gorlice
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Cz./37 (1 egz.)
Wypożyczalnia Zakopane
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20026 (1 egz.)
Wypożyczalnia Mszana Dolna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2018 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Targ
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42537 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Targ
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42974 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Targ
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38715 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka usiłuje odpowiedzieć na dwa podstawowe pytania: "Jaki jest obecnie stan szkolnictwa w wybranych krajach?", a także "Co zamierza się zrobić, aby ten stan ulepszyć, przystosowując go zarazem do nowych potrzeb i zadań edukacyjnych, wynikających z rozwoju cywilizacji, kultury i zmieniających się stosunków społeczno-politycznych?". Z Przedmowy Autora
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Limanowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27060, 24673, 23824 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Książka stanowi kompendium wiedzy pozwalającej dyrektorowi sprawnie kierować powierzoną mu placówką. Omówione w niej zagadnienia dotyczą: powierzania stanowiska dyrektora, w tym m.in. niezbędnych wymagań, przebiegu konkursu, nawiązania stosunku pracy, procedury odwołania dyrektora lub postępowania w przypadku rezygnacji, stanowiska dyrektora szkoły publicznej w świetle przepisów prawa, zadań dyrektora szkoły lub placówki publicznej i niepublicznej dotyczących organizacji pracy szkoły, zadań dyrektora związanych z prowadzeniem polityki kadrowej, zatrudnianiem, zwalnianiem i motywowaniem nauczycieli. Publikacja może stanowić praktyczną pomoc w codziennym zarządzaniu placówką oraz w realizacji obowiązków spoczywających na dyrektorze. Została wzbogacona o szczegółowy wykaz aktów prawnych regulujących działalność szkół i placówek oświatowych oraz kalendarium zadań w poszczególnych miesiącach roku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Gorlice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.091.113 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Targ
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41385 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Targ
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46871 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wielość podjętych w tej pracy wątków spaja wspólna intencja – próba (re)konstruowania rzeczywistego obrazu współczesnej szkoły i nauczyciela w świetle teorii i praktyki dydaktyczno-wychowawczej, uprawomocnienia głosu samych nauczycieli i poszukiwania dróg „rewitalizowania” nauczycielskiej profesji. Mam nadzieję, że czytelnikami tej książki będą nie tylko nauczyciele akademiccy i studenci pedagogiki, lecz także sami nauczyciele, którym zależy na zrozumieniu procesów regulujących pracę szkoły i poszukiwaniu sposobów podnoszenia jej jakości oraz doskonaleniu własnego warsztatu pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Targ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 46494 (1 egz.)
Wypożyczalnia Limanowa
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 30033 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka, podejmuje różne wątki związane z edukacją szkolną i przedszkolną. Jej konstrukcja ma charakter otwarty i stanowi próbę ukazania pewnych tropów w myśleniu o współczesnej edukacji dziecka. Prezentowany zbiór jest efektem twórczych działań nauczycieli i słuchaczy Podyplomowych Studiów Zintegrowanej Wczesnej Edukacji zorganizowanych na Wydziale Nauk Społecznych i Sztuki Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. Książka ukazuje pewne wątki problematyki podejmowanej w toku studiów w ramach poszczególnych zajęć, ponieważ każdy z autorów tekstów podjął rozważania pozostające w związku z realizowanym przez siebie przedmiotem nauczania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Targ
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44709 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Profesjonalne Publikacje dla Szkół i Placówek Oświatowych)
Publikacja opisuje zasady wdrażania i realizacji nowej podstawy programowej kształcenia ogólnego. Broszura zawiera listy kontrolne zadań dyrektora oraz nauczycieli związane z wdrażaniem podstawy oraz zasady i harmonogram monitorowania jej realizacji. Ponadto materiał zawiera odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania i wzory dokumentów do wykorzystania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Nowy Sącz
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. cz72686/XXVI (1 egz.)
Wypożyczalnia Gorlice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.091.214 (1 egz.)
Wypożyczalnia Limanowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32399 (1 egz.)
Wypożyczalnia Rabka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 371.2 (1 egz.)
Wypożyczalnia Zakopane
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19863 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Rabka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 371.2 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Targ
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Analiza ma charakter układu chronologicznego, co logicznie prowadzi czytelnika po następujących po sobie zmianach. Kolejne reformy pojawiały się w różnych okresach rozwoju politycznego, społecznego, a wyraźnie odczuwanego – gospodarczego. Ich geneza warunkowana była z jednej strony ideologiami edukacyjnymi, z drugiej tendencjami światowymi do spełniania w tym zakresie wymogów egalitaryzmu edukacyjnego. (…) Główną myślą do odczytania w pracy Pani Doroty Rondalskiej jest to, że kolejne reformy brały pod uwagę potrzebę rozwoju społeczeństwa i osobistego rozwoju człowieka, ale nie bardzo osadzały je w realiach”. Celem podjętych w niniejszym opracowaniu rozważań jest wskazanie potencjalnych, już dziś widocznych zagrożeń dla powodzenia reformy z roku 2016. Inaczej mówiąc – próba prognozy przebiegu jej wdrażania do praktyki, a także ewentualnych efektów. Autorka ma nadzieję, że tego rodzaju analiza okaże się przydatna dla osób odpowiedzialnych za wdrożenie w polską współczesną przestrzeń edukacyjną rozwiązań oraz innowacji oświatowych wprowadzonych w roku 2016. Jeśli tak się stanie, cel pracy zostanie osiągnięty. Jeśli nie, pozostanie kolejnym głosem, który zbagatelizowano. Został on jednak wypowiedziany odpowiednio wcześnie, a więc na wstępnym etapie realizacji obecnej reformy, kiedy wiele jeszcze można poprawić. To również cel, który sobie postawiła.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72949 (1 egz.)
Czytelnia Nowy Sącz
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. cz72932/XXVI (1 egz.)
Wypożyczalnia Nowy Targ
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48010 (1 egz.)
Wypożyczalnia Limanowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32561 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach ; nr 3676.)
(Pedagogika.)
"Prezentowana praca podejmuje kwestie związane z próbą obniżenia obowiązkowego wieku szkolnego dziecka do szóstego roku życia w polskim systemie edukacyjnym, w okresie tzw. przejściowych przepisów, kiedy to decyzją rodziców można było zapisać dziecko sześcioletnie do pierwszej klasy. W opracowaniu zawarte zostały informacje, jak zmieniał się na przestrzeni czasu wiek edukacyjny i struktura szkolnictwa w Polsce, jakie w poszczególnych krajach europejskich przyjęto rozwiązania w kwestiach wieku szkolnego i struktury instytucji oświatowych oraz jakie szczegółowe rozwiązania wprowadzono w szkolnictwie w ramach proponowanej reformy edukacyjnej. W części empirycznej zostały zaprezentowane następujące badania: przegląd badań ogólnopolskich opinii społecznych na temat społecznej akceptacji wobec propozycji obniżenia obowiązkowego wieku szkolnego do szóstego roku życia dziecka; wywiad przeprowadzony w 2013 roku z ówczesną minister edukacji narodowej - ocena panującej sytuacji społecznej, opinia minister o projekcie i trybie wprowadzanych zmian do systemu oświatowego; wywiady z dyrektorami wybranych katowickich szkół podstawowych, którzy posiadali doświadczenie pracy z dzieckiem sześcioletnimi w swoich placówkach; wyniki badań ankietowych zrealizowanych wśród rodziców dzieci sześcioletnich, które rozpoczęły naukę w szkole podstawowej. Celem niniejszego opracowania nie było stawanie po którejkolwiek ze stron sporu politycznego, lecz ukazanie opinii osób, które znalazły się w centrum omawianych zmian edukacyjnych - dyrektorów szkół podstawowych i rodziców dzieci - szkolnych sześciolatków. Prezentowany tom rozważań z zakresu pedagogiki społecznej, socjologii edukacji i polityki oświaty kieruję zasadniczo do rodziców dzieci sześcioletnich stojących bezpośrednio przed decyzją dotyczącą dalszej edukacji swoich potomków, jak również dyrektorów szkół podstawowych, nauczycieli nauczania początkowego oraz władz samorządowych, czyli osób i instytucji, w przekonaniu autorki, najbardziej zainteresowanych przedmiotowym tematem, z nadzieją nie tylko na interesującą lekturę, ale także z perspektywą podejmowania dialogu, badań i logicznych rozwiązań oraz decyzji. Autorka niniejszej pracy wyraża nadzieję, że zawarte w publikacji informacje i wnioski, uzyskane w wyniku zrealizowanych badań, staną się przyczynkiem do dalszej, ale jedynie merytorycznej dyskusji (ponad sporami i interesami politycznymi) nad kwestią obniżenia obowiązkowego wieku szkolnego do szóstego roku życia - zastanawiając się czy w najbliższych latach będzie to tylko możliwość (dana rodzicom) czy konieczność wymuszona zależnościami ze sfery gospodarki ogólnoświatowej, polityki europejskiej czy też kwestiami społecznymi?" (fragm. Wprowadzenia)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76964 (1 egz.)
Wypożyczalnia Mszana Dolna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 680 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Liczne przykłady, choćby z historii powojennego szkolnictwa w Polsce, wskazują, że promotorzy zmian koncentrują się przede wszystkim na zapisach legislacyjnych i wydawaniu rozporządzeń. Kolejni ministrowie popełniali ten sam błąd. Dominowała i dominuje chęć decydowania za nauczycieli bez ich udziału. Ich swoboda jest zmarginalizowana. Czy jednak to upoważnia do rezygnowania z działań zmierzających do wdrażania koncepcji stawiających na nauczyciela refleksyjnego, myślącego krytycznie, stawiającego na autonomię własną i swoich wychowanków? Z pewnością jak nigdy dotąd szkoła potrzebuje innego typu nauczycieli, którzy nastawieni są na pracę traktowaną nie tyle jako wykonywane rzemiosło, ile jako profesję związaną z nieustannym rozwojem, potrzebą zaangażowania społeczno-ideowego, świadomego potrzeby krytycznego spojrzenia na wiedzę i działania praktyczne, nastawionego na poszukiwanie nowych rozwiązań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76808 (1 egz.)
Wypożyczalnia Limanowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34261 (1 egz.)
Wypożyczalnia Rabka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 371.1 (1 egz.)
Wypożyczalnia Zakopane
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21180 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Rabka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 371.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Nowy Sącz
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. cz72492/XXVI (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autor od wielu lat diagnozuje brak uspołecznienia szkół i stawia tezę, że ostatnio przeprowadzona reforma ma charakter radykalnej zmiany, której celem jest przywrócenie praktykowanych wcześniej rozwiązań, ale również stanowi ona w sferze filozoficzno-ideologicznej zwrot w kierunku konserwatyzmu. Rekonstruuje przebieg zdarzeń prowadzących do tej „kontrrewolucji” oraz dowodzi, że jest to konsekwencja sposobu prowadzenia od trzydziestu lat polityki oświatowej. Publikacja ma naukowy charakter i została przygotowana przy wykorzystaniu bogatego materiału źródłowego, reprezentującego różne rodzaje wiedzy. Autor konsekwentnie uzasadnia swoje (często kontrowersyjne) tezy. Odwołuje się nie tylko do aktualnego stanu badań w pedagogice, lecz także korzysta z literatury socjologicznej, politologicznej, antropologicznej i innych. Z recenzji prof. dr. hab. Romana Lepperta
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Limanowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33444 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej