Bala Agnieszka
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(16)
Forma i typ
Książki
(15)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Publikacje fachowe
(5)
Dostępność
tylko na miejscu
(16)
dostępne
(10)
Placówka
Wypożyczalnia Gorlice
(10)
Czytelnia Gorlice
(16)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2470)
Kozioł Paweł
(2014)
Kochanowski Jan
(980)
Konopnicka Maria
(801)
Kotwica Wojciech
(782)
Bala Agnieszka
(-)
Kowalska Dorota
(665)
Krasicki Ignacy
(498)
Leśmian Bolesław
(490)
Boy-Żeleński Tadeusz
(468)
Słowacki Juliusz
(454)
Mickiewicz Adam
(442)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(415)
Baczyński Krzysztof Kamil
(402)
Orzeszkowa Eliza
(360)
Prus Bolesław
(339)
Jachowicz Stanisław
(318)
Kraszewski Józef Ignacy
(317)
Czechowicz Józef
(311)
Sienkiewicz Henryk
(311)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(288)
Faliszewska Jolanta
(281)
Cyrański Czesław
(266)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(263)
Rolando Bianka
(262)
Trzeciak Weronika
(262)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(262)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(258)
Wallace Edgar
(254)
Ziajkiewicz Artur
(247)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(242)
Prus Bolesław (1847-1912)
(234)
Żeromski Stefan
(233)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(229)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(229)
Baudelaire Charles
(223)
Korzeniewski Wiktor
(219)
Doyle Arthur Conan
(214)
Liebert Jerzy
(209)
Markiewicz Henryk (1922-2013)
(207)
May Karol
(203)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(202)
Biel Mirella
(201)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(196)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(194)
Bogucka Masza
(188)
Lange Antoni
(184)
Miciński Tadeusz
(177)
Asnyk Adam
(176)
Filipowicz Leszek
(172)
Historia
(170)
Masiak Wojciech
(167)
Oppenheim E. Phillips
(165)
Curant Catrina
(160)
Dąbrowska Maria (1889-1965)
(159)
Popławska Anna
(158)
Praca zbiorowa
(158)
Morsztyn Jan Andrzej
(154)
Kasprowicz Jan
(153)
Conrad Joseph
(150)
Słownik
(150)
Andersen Hans Christian
(149)
Tatarkiewicz Władysław (1886-1980)
(149)
Nauczanie
(148)
Cartland Barbara
(147)
M. Annah Viki
(147)
Okoń Wincenty (1914-2011)
(147)
Derengowska Joanna
(145)
Brand Max
(143)
Domańska Joanna
(142)
Shakespeare William
(141)
Будна Наталія
(141)
Kolberg Oskar (1814-1890)
(138)
Lech Justyna
(138)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(135)
Syrokomla Władysław
(132)
Balzac Honoré de
(130)
Dickens Charles
(130)
Rawinis Marian Piotr
(130)
Misiorowska Ewa
(129)
Norwid Cyprian Kamil
(127)
London Jack
(126)
Bonk Krzysztof
(125)
Czechow Anton
(124)
Pigoń Stanisław (1885-1968)
(124)
Wyspiański Stanisław
(124)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(123)
Grimm Wilhelm
(122)
Kornhauser Julian
(122)
Zapolska Gabriela
(121)
Miłosz Czesław (1911-2004)
(119)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(119)
Ignaczak Tomasz
(118)
Pasewicz Edward
(118)
Verne Jules
(118)
Oppman Artur
(117)
Keff Bożena
(116)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(13)
Okres powstania dzieła
2001-
(13)
Kraj wydania
Polska
(16)
Język
polski
(16)
Odbiorca
6-8 lat
(2)
Dzieci
(2)
Przedszkola
(2)
Rodzice
(2)
Szkoły podstawowe
(2)
Terapeuci
(2)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(2)
0-5 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Pedagodzy
(1)
Temat
Nauczanie początkowe
(7)
Wychowanie przedszkolne
(7)
Dysleksja i dysgrafia
(3)
Percepcja wzrokowa
(3)
Sprawność motoryczna
(3)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(2)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(2)
Nauka czytania
(2)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(2)
Dyleksja i dysgrafia
(1)
Funkcje poznawcze
(1)
Grafomotoryka
(1)
Język polski
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Pamięć słuchowa
(1)
Terapia resynchronizująca
(1)
Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
(1)
Gatunek
Ćwiczenia i zadania
(15)
Książka do wypełniania
(2)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Ćwiczenia i zadania do nauczania początkowego
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(9)
Psychologia
(1)
16 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Dysleksja to zestaw ćwiczeń funkcji poznawczych dla dzieci zagrożonych dysleksją w wieku 5-6 lat. Zestaw zawiera ćwiczenia: spostrzegania wzrokowego, mechanizmów lewopółkulowych, słuchowe i językowe, grafopercepcji Cele ćwiczeń: Ćwiczenia spostrzegania wzrokowego: • Identyfikowanie elementów tematycznych (obrazki), atematycznych (figury geometryczne), literowych ( sylaby, wyrazy); • Wyszukiwanie brakujących elementów przedstawionych na materiale tematycznym, atematycznym i literowym; • Wyszukiwanie elementów, którymi różnią się wzory tematyczne, atematyczne i literowe; • Przerysowywanie wzorów atematycznych i literopodobnych. Ćwiczenia mechanizmów lewopółkulowych: • Linearne porządkowanie wzorów atematycznych, literowych; • Linearne porządkowanie elementów tematycznych, między, którymi zachodzi określona relacja. Ćwiczenia słuchowe i językowe: • Wysłuchiwanie rymów, • Odnajdywanie rymów, • Tworzenie czasowników, • Tworzenie rzeczowników, • Różnicowanie opozycji fonologicznych. Ćwiczenia grafopercepcyjne: • Zamalowywanie niewielkich przestrzeni, • Dorysowywanie brakujących elementów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Gorlice
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Cz./37.018.48 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dysleksja. Ćwiczenia funkcji poznawczych dla dzieci zagrożonych dysleksją (3–4) to zestaw zawierający ćwiczenia: słuchowe i językowe, spostrzegania wzrokowego, mechanizmów lewopółkulowych, grafopercepcji. Cele zadań Ćwiczenia spostrzegania wzrokowego: – identyfikowanie elementów tematycznych, – wyszukiwanie brakujących elementów przedstawionych na materiale tematycznym, – wyszukiwanie elementów, którymi różnią się wzory tematyczne, – układanie wzorów tematycznych. Ćwiczenia mechanizmów lewopółkulowych: – linearne porządkowanie wzorów tematycznych, – linearne porządkowanie elementów tematycznych, między którymi zachodzi określona relacja. Ćwiczenia słuchowe i językowe: – nazywanie czasowników, – nazywanie rzeczowników, – czytanie samogłosek, – powtarzanie sekwencji samogłosek, – powtarzanie sekwencji sylab, – powtarzanie sekwencji słów, – wskazywanie obrazków. Ćwiczenia grafopercepcyjne: – rysowanie linii pionowej i poziomej, – rysowanie krzyżyka, kwadratu, koła.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Gorlice
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Cz./37.018.48 (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Dysleksja" to zestaw ćwiczeń funkcji poznawczych dla dzieci zagrożonych dysleksją w wieku 7-8 lat. Zestaw zawiera ćwiczenia: spostrzegania wzrokowego, mechanizmów lewopółkulowych, słuchowe i językowe, grafopercepcji. Cele ćwiczeń Ćwiczenia spostrzegania wzrokowego: Identyfikowanie elementów atematycznych (figury geometryczne), symbolicznych, literowych (sylaby, wyrazy); Wyszukiwanie brakujących elementów przedstawionych na materiale, atematycznym, symbolicznym i literowym; Wyszukiwanie elementów, którymi różnią się wzory, atematyczne, symboliczne i literowe; Przerysowywanie wzorów atematycznych i literopodobnych. Ćwiczenia mechanizmów lewopółkulowych: Linearne porządkowanie wzorów atematycznych, symbolicznych, literowych; Linearne porządkowanie elementów tematycznych, między, którymi zachodzi określona relacja; Ćwiczenia słuchowe i językowe: Tworzenie sekwencji, Powtarzanie zdań, Różnicowanie opozycji fonologicznych. Ćwiczenia grafopercepcyjne: Dorysowywanie brakujących elementów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Gorlice
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Cz./37.018.48 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zbiór ćwiczeń Dysleksja. Ćwiczenia funkcji słuchowych i wzrokowych dla uczniów z dysleksją (11-13 lat) bejmuje zadania usprawniające funkcje słuchowe oraz wzrokowe uczniów z dysleksją. Karty pracy są cenną pomocą podczas zajęć terapeutycznych oraz rewalidacyjnych w szkole. Funkcją zestawu jest usprawnienie lewopółkulowych mechanizmów myślowych, co pozwoli efektywnie rozwinąć kompetencje edukacyjne ucznia. Praca z zestawem pozytywnie wpłynie na: umiejętność analizy i syntezy wzrokowej i słuchowej, koncentrację, pamięć słuchową i wzrokową, technikę czytania, sprawność lewopółkulowych mechanizmów myślowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Gorlice
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Cz./37.018.48 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gdy dziecko zna litery, ale nie czyta; gdy bez powodzenia podjęło próby nauki czytania w szkole i zniechęciło się już na początku tej przygody, proponujemy wykorzystanie zeszytów z nowej serii Moje dziecko nie czyta. Ćwiczenia zawarte w zeszytach opierają się na trójmodalnym systemie kształtowania umiejętności czytania. Poprzez działania integrujące sprawności wzrokowe, słuchowe i motoryczne rozwija on i utrwala kompetencje związane z czytaniem. Zadania zostały opracowane według schematu czynności, które dziecko przy wsparciu dorosłego wykonuje na różnych przykładach. Dla kogo? Dla dzieci, które na początkowym etapie edukacji nauczyły się nazywać litery i głoskować, ale nie nauczyły się czytać. Dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Dla dzieci, które nauczyły się już czytać metodą sylabową (wielkie litery), by mogły utrwalić umiejętności na małych literach. Zeszyt 1 zawiera ćwiczenia wprowadzające, oparte na materiale obrazkowym, ćwiczenia dotyczące samogłosek, a następnie sylab ze spółgłoskami p, m, l, b, f, w, t, d. Różnorodna forma ćwiczeń angażuje dziecko do wodzenia wzrokiem, powtarzania, nazywania, pisania, dopasowywania elementów obrazkowych i literowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Gorlice
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Cz./37.018.48 (1 egz.)
Książka
W koszyku
dy dziecko zna litery, ale nie czyta; gdy bez powodzenia podjęło próby nauki czytania w szkole i zniechęciło się już na początku tej przygody, proponujemy wykorzystanie zeszytów z nowej serii Moje dziecko nie czyta. Ćwiczenia zawarte w zeszytach opierają się na trójmodalnym systemie kształtowania umiejętności czytania. Poprzez działania integrujące sprawności wzrokowe, słuchowe i motoryczne rozwija on i utrwala kompetencje związane z czytaniem. Zadania zostały opracowane według schematu czynności, które dziecko przy wsparciu dorosłego wykonuje na różnych przykładach. ĆWICZENIA DO NAUKI CZYTANIA Dla kogo? Dla dzieci, które na początkowym etapie edukacji nauczyły się nazywać litery i głoskować, ale nie nauczyły się czytać. Dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Dla dzieci, które nauczyły się już czytać metodą sylabową (wielkie litery), by mogły utrwalić umiejętności na małych literach. Moje dziecko nie czyta. Ćwiczenia do nauki czytania. Zeszyt 2 zawiera ćwiczenia wprowadzające, oparte na materiale atematycznym (figury i znaki), ćwiczenia dotyczące samogłosek i spółgłosek, a także fraz i zdań. Różnorodna forma ćwiczeń angażuje dziecko do wodzenia wzrokiem, powtarzania, nazywania, pisania, dopasowywania obrazków, sylab i zdań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Gorlice
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Cz./37.018.48 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Profesor Jagoda Cieszyńska Poleca)
Zeszyty ćwiczeń z serii ” Stymulacja Prawej i Lewej Półkuli Mózgu” są przeznaczone dla dzieci: – zagrożonych dysleksją – ze skrzyżowaną lateralizacją – z trudnościami w nauce języka Dziecko powinno nazwać prezentowany przedmiot i porównać jego dwie wersje. Następnie odpowiedzieć na pytania:, Czego nie ma? lub Czym się różni?, Co jest inaczej narysowane?, Dlaczego tak? Składając obrazek dziecko może ułożyć go pod ilustracją. Następnie z pamięci. Po wielokrotnej nauce składania, może przykleić obrazek pod odpowiednim wzorem. Zadania rozwijają umiejętności wzrokowe, motoryczne, sekwencyjne, pamięć oraz koordynację wzrokowo-ruchową.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Gorlice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.018.48 (1 egz.)
Czytelnia Gorlice
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Cz./37.018.48 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Profesor Jagoda Cieszyńska Poleca.)
eszyty ćwiczeń z serii ” Stymulacja Prawej i Lewej Półkuli Mózgu” są przeznaczone dla dzieci: – zagrożonych dysleksją – ze skrzyżowaną lateralizacją – z trudnościami w nauce języka Zeszyt zawiera podstawowe pojęcia matematyczne, które dorosły wprowadza lub utrwala z dzieckiem. W instrukcji opisane są przykładowe zadania, które należy analogicznie ćwiczyć w oparciu o podany materiał Zadania rozwijają umiejętności wzrokowe, motoryczne, sekwencyjne, pamięćoraz koordynację wzrokowo-ruchową.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Gorlice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.018.48 (1 egz.)
Czytelnia Gorlice
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Cz./37.018.48 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Profesor Jagoda Cieszyńska Poleca.)
Zadania zawarte w książeczce uczą dostrzegania szczegółów obrazka, analizowania elementów narysowanego schematu rysunku oraz samodzielnego tworzenia ilustracji tematycznych (do podanego wzoru należy dorysować różne elementy, tworząc za każdym razem inny obrazek). Propozycje mogą być wykorzystane także do ćwiczeń sekwencji słuchowo-ruchowych: dorosły rysuje wzór podstawowy i wyjaśnia który obrazek będzie wykonywany. Wydaje polecenie, np: oko, ucho, ogonek. Dziecko realizuje sekwencje i według podane kolejności dorysowuje oko, ucho, ogonek, do podstawowego wzoru. Zadania rozwijają umiejętności wzrokowe, motoryczne, sekwencyjne, pamięć oraz koordynację wzrokowo-ruchową. Ćwiczenia te są przydatne w terapii logopedycznej, reedukacyjnej. Zeszyty te można wykorzystać do codziennej pracy z dzieckiem, w przedszkolu i w szkole.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Gorlice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.018.48 (1 egz.)
Czytelnia Gorlice
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Cz./37.018.48 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Profesor Jagoda Cieszyńska Poleca)
Zadania rozwijają umiejętności wzrokowe, motoryczne, sekwencyjne, pamięć oraz koordynację wzrokowo-ruchową. Ćwiczenia te są przydatne w terapii logopedycznej, reedukacyjnej. Zeszyty te można wykorzystać do codziennej pracy z dzieckiem, w przedszkolu i w szkole. [z okładki]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Gorlice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.018.48 (1 egz.)
Czytelnia Gorlice
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Cz./37.018.48 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Profesor Jagoda Cieszyńska Poleca.)
Zadania rozwijają umiejętności wzrokowe, motoryczne, sekwencyjne, pamięć oraz koordynację wzrokowo-ruchową. Ćwiczenia te są przydatne w terapii logopedycznej, reedukacyjnej. Zeszyty te można wykorzystać do codziennej pracy z dzieckiem, w przedszkolu i w szkole. [z okładki]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Gorlice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.018.48 (1 egz.)
Czytelnia Gorlice
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Cz./37.018.48 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Profesor Jagoda Cieszyńska Poleca.)
Zadania rozwijają umiejętności wzrokowe, motoryczne, sekwencyjne, pamięć oraz koordynację wzrokowo-ruchową. Ćwiczenia te są przydatne w terapii logopedycznej, reedukacyjnej. Zeszyty te można wykorzystać do codziennej pracy z dzieckiem, w przedszkolu i w szkole. [z okładki]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Gorlice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.018.48 (1 egz.)
Czytelnia Gorlice
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Cz./37.018.48 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Profesor Jagoda Cieszyńska Poleca.)
Zadania rozwijają umiejętności wzrokowe, motoryczne, sekwencyjne, pamięć oraz koordynację wzrokowo-ruchową. Ćwiczenia te są przydatne w terapii logopedycznej, reedukacyjnej. Zeszyty te można wykorzystać do codziennej pracy z dzieckiem, w przedszkolu i w szkole. [z okładki]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Gorlice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.018.48 (1 egz.)
Czytelnia Gorlice
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Cz./37.018.48 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Profesor Jagoda Cieszyńska Poleca.)
Zadania rozwijają umiejętności wzrokowe, motoryczne, sekwencyjne, pamięć oraz koordynację wzrokowo-ruchową. Ćwiczenia te są przydatne w terapii logopedycznej, reedukacyjnej. Zeszyty te można wykorzystać do codziennej pracy z dzieckiem, w przedszkolu i w szkole. [z okładki]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Gorlice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.018.48 (1 egz.)
Czytelnia Gorlice
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Cz./37.018.48 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Profesor Jagoda Cieszyńska Poleca)
Zadania rozwijają umiejętności wzrokowe, motoryczne, sekwencyjne, pamięć oraz koordynację wzrokowo-ruchową. Ćwiczenia te są przydatne w terapii logopedycznej, reedukacyjnej. Zeszyty te można wykorzystać do codziennej pracy z dzieckiem, w przedszkolu i w szkole. [z okładki]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Gorlice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia Gorlice
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Cz./37.018.48 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Profesor Jagoda Cieszyńska Poleca)
(Stymulacja prawej i lewej półkuli mózgu ; 10)
Zeszyty ćwiczeń z serii " Stymulacja Prawej i Lewej Półkuli Mózgu" są przeznaczone dla dzieci: zagrożonych dysleksją ze skrzyżowaną lateralizacją z trudnościami w nauce języka Dziecko próbuje samodzielnie odnaleźć obrazek, który pasuje do przedstawionej sytuacji. Następnie wyjaśnia dlaczego dokonuje takiego wyboru. Dorosły może pomóc dziecku zadając pytania. Zadania rozwijają umiejętności wzrokowe, motoryczne, sekwencyjne, pamięć oraz koordynację wzrokowo-ruchową. Ćwiczenia te są przydatne w terapii logopedycznej, reedukacyjnej. Zeszyty te można wykorzystać do codziennej pracy z dzieckiem, w przedszkolu i w szkole.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Gorlice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.018.48 (1 egz.)
Czytelnia Gorlice
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Cz./37.018.48 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej