Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Nowy Targ
(1)
Wypożyczalnia Limanowa
(3)
Wypożyczalnia Mszana Dolna
(1)
Autor
Bloom Peter
(1)
Kamiński Jacek (ekonomia)
(1)
Markiewka Tomasz Szymon (1986- )
(1)
Pawełczyk Piotr (1960- )
(1)
Pietraszkiewicz Krzysztof (1955- )
(1)
Rhodes Carl (1967- )
(1)
Rybak Mirosława
(1)
Waliszewski Krzysztof
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Doradcy finansowi
(1)
Menedżerowie
(1)
Pracownicy banków
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Polska
(4081)
Język polski
(3762)
Literatura polska
(2799)
Poezja polska
(2758)
Matematyka
(2413)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(-)
Dziecko
(2147)
Wychowanie
(1661)
Historia
(1656)
Nauczanie
(1577)
Nauczanie początkowe
(1444)
Wychowanie przedszkolne
(1412)
Pedagogika
(1299)
Filozofia
(1288)
Nauczyciele
(1216)
Literatura
(1205)
Opowiadanie polskie
(1195)
Wychowanie w rodzinie
(1186)
Fizyka
(1169)
Powieść polska
(1144)
Rodzina
(1123)
Nauczanie zintegrowane
(1116)
Młodzież
(1039)
Szkolnictwo
(1004)
Regionalia
(986)
Psychologia
(985)
Sztuka
(945)
Pamiętniki polskie
(911)
Język angielski
(886)
Dramat polski
(836)
Chemia
(803)
Pisarze polscy
(796)
Dzieci
(773)
Oświata
(765)
Kultura
(756)
Biologia
(689)
Geografia
(684)
Publicystyka polska
(656)
Uczucia
(648)
Uczniowie
(632)
Osobowość
(628)
Uczenie się
(615)
Wojsko
(590)
Język niemiecki
(585)
Muzyka
(585)
Kobieta
(563)
Podręczniki akademickie
(555)
Biografie
(550)
Psychoterapia
(508)
Technika
(506)
Wydawnictwa popularne
(501)
Relacje międzyludzkie
(499)
Język rosyjski
(496)
Przyroda
(493)
Mowa
(480)
Czytanie
(479)
Miłość
(476)
Etyka
(463)
Socjologia
(453)
Żydzi
(451)
Matura
(449)
Unia Europejska
(447)
Powieść francuska
(446)
Warszawa
(446)
Powieść angielska
(440)
Kraków (woj. małopolskie)
(433)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(432)
Wojna 1939-1945 r.
(432)
Psychologia społeczna
(423)
Pedagogika specjalna
(419)
II wojna światowa (1939-1945)
(407)
Przyjaźń
(397)
Logopedia
(392)
Gry i zabawy
(390)
Zwierzęta
(385)
Wychowanie fizyczne
(375)
Powieść amerykańska
(374)
Rośliny
(374)
Psychologia wychowawcza
(372)
Prawo
(371)
Powieść rosyjska
(364)
Nauka
(360)
Gry edukacyjne
(354)
Astronomia
(353)
Biografia
(352)
Informatyka
(352)
Pisanie
(348)
Mózg
(344)
Myślenie
(342)
Religia
(333)
Podręczniki
(325)
Bibliotekarstwo
(323)
Czasopisma pedagogiczne polskie
(323)
Polityka
(322)
Edukacja ekologiczna
(320)
Polacy za granicą
(320)
Psychologia rozwojowa
(314)
Gry i zabawy umysłowe
(310)
Alkoholizm
(309)
Bajkoterapia
(308)
Dziatki
(307)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Europa
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Monografia
(2)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
"Bloom i Rhodes (…) proponują spojrzenie na znane problemy pod nowym kątem – popularności szefów wielkich firm. (…) Książka ukazuje związki między zjawiskami i osobami, które na pozór nie mają ze sobą wiele wspólnego: między Donaldem Trumpem i Stevem Jobsem, między popularnością prezesów i mafiosów, między sukcesami politycznych demagogów i kultem indywidualizmu. Zaletą Świata według prezesów jest również to, że jest atrakcyjną lekturą dla osób, które zazwyczaj nie interesują się ekonomiczną oraz polityczną krytyką neoliberalizmu. Między innymi dlatego, że punktem wyjścia są tytułowi prezesi, celebryci naszych czasów, ludzie znani z telewizji i internetu. W książce nie brak też odniesień do kultury popularnej, które z pewnością ubarwiają przedstawiane w niej tezy. Jednocześnie autorom udaje się przez cały czas utrzymać poziom analizy na wysokim poziomie. Umiejętnie łączą oni łatwość w odbiorze z pogłębioną refleksją na temat współczesnych społeczeństw." (dr Tomasz S. Markiewka, Uniwersytet Mikołaja Kopernika)
"Ta książka jest prowokacją wymierzoną w fundamentalizm kierowniczy. Jest wezwaniem do oporu. To nie tylko apel o ograniczenie fanatyzmu korporacyjnego do sfery biznesu i rynku, lecz także próba uderzenia w same podstawy ogólnoświatowego zachwytu nad postacią prezesa i wszystkim, co ona symbolizuje. (…) książka jest ostrzeżeniem przed tym, że społeczeństwo prezesów zagraża stworzeniu demokratycznej, stabilniej oraz sprawiedliwej teraźniejszości i przyszłości. To także wezwanie do krytycznego przemyślenia, jak bardzo wartości prezesowskie kolonizują nie tylko nasz świat, ale też nas samych." (z posłowia)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Targ
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48577 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Makromarketing jest obszarem nauki o marketingu, który bardziej niż marketingiem jako funkcją zarządzania i narzędziem menedżera jest zainteresowany społeczną i środowiskową rolą marketingu. Traktuje on marketing jako proces społeczny, główny akcent zainteresowania kładąc na oddziaływanie marketingu na społeczeństwo oraz społeczeństwa na marketing. Książka jest jednym z nielicznych i pierwszym na polskim rynku wydawniczym opracowaniem z zakresu teorii marketingu oraz historii myśli marketingowej poświęconym makromarketingowi. Jej głównym celem jest przedstawienie istoty, historii, przedmiotu i zakresu makromarketingu jako części nauki o marketingu oraz ukazanie roli, jaką spełnia on w jej rozwoju, a także szans, jakie w związku z rozwojem problematyki makromarketingowej stają przed nauką o marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Limanowa
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33022 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest nie tylko interesującą, ale też potrzebną polskiemu czytelnikowi pozycją. O ile bowiem o kampaniach społecznych pisze się na Zachodzie od niemal czterdziestu lat, o tyle na polskim gruncie - co jest swego rodzaju paradoksem - kwestia ta dopiero w ostatnich latach zyskuje odpowiednie uznanie. Niniejsza publikacja to ważny głos komentujący złożone problemy kampanii społecznych i ich socjotechnicznych uwikłań. Można śmiało powiedzieć, że uzupełnia lukę w tej dziedzinie na polskim rynku wydawniczym. Prof. dr hab. Marek Jeziński
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Limanowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32009 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka ta jest pomyślana jako swojego rodzaju kompendium dotyczące społecznie odpowiedzialnego (etycznego) działania przedsiębiorstwa we współczesnej gospodarce. W obecnych czasach, bardziej niż kiedykolwiek, efektywne funkcjonowanie przedsiębiorstw stało się warunkiem dalszego rozwoju ludzkości. Na tym etapie postępu technologicznego, w niezmiernie skomplikowanym ogólnoświatowym systemie gospodarczym, bardzo ważnym zadaniem staje się zapewnienie współpracy pomiędzy różnymi uczestnikami rynku. ...[ze Wstępu]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Mszana Dolna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1821 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reputacja i zaufanie są warunkiem koniecznym w działalności tradycyjnych oraz alternatywnych instytucji finansowych, które dokonują transferu kapitału pieniężnego w gospodarce od deponentów do kredytobiorców. Doświadczenia polskie i międzynarodowe wskazują, że reputację i zaufanie buduje się latami, a można ją utracić bardzo szybko. Kryzys zaufania i utrata reputacji wobec konkretnej instytucji mogą przenosić się na ocenę całego sektora usług finansowych. Jednym z instrumentów budowania reputacji i zaufania na rynku usług finansowych jest stosowanie w praktyce koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu, m.in. poprzez odpowiedzialne kredytowanie, rzetelne informowanie i edukację konsumentów, odpowiedzialną sprzedaż produktów finansowych oraz stosowanie w działalności zasad etycznych. Monografia zawiera teksty naukowców i praktyków dotyczące takich zagadnień, jak: ryzyko reputacyjne instytucji finansowych i jego mitygacja, reputacja FinTech , audyt reputacyjny w instytucjach finansowych, działania społeczne banków w Polsce i ich ocena, odpowiedzialna i etyczna sprzedaż produktów finansowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Limanowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33728 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej