144496
Książka
W koszyku
Maciarz w swojej pracy definiuje ucznia niepełnosprawnego jako dziecko mające trudności w nauce i społecznym przystosowaniu z powodu obniżonej sprawności psychofizycznej. Wskazuje na potrzebę specjalnej pomocy w celu poprawy jego stanu zdrowia, sprawności organów i funkcji, możliwości uczenia się w szkole oraz samodzielności społecznej w różnych sytuacjach codziennego życia. W książce omówiono różnorodne rodzaje niepełnosprawności, takie jak: obniżona sprawność sensoryczna (np. niedowidzenie, niedosłyszenie), obniżona sprawność ruchowa, obniżona sprawność intelektualna, zaburzenia mowy i komunikacji, zaburzenia uwagi i nadpobudliwość (np. ADHD), dysleksja, zaburzenia emocjonalne i społeczne, przewlekłe choroby.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Zakopane
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13030 (1 egz.)
Remont biblioteki
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia strony 211-[212] i przy rozdziałach.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej