Gry planszowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(115)
Forma i typ
Gry i zabawki
(115)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Książki
(1)
Obiekty trójwymiarowe
(1)
Dostępność
dostępne
(64)
tylko na miejscu
(33)
wypożyczone
(27)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Nowy Sącz
(79)
Czytelnia Nowy Sącz
(32)
Czytelnia Gorlice
(3)
Wypożyczalnia Zakopane
(12)
Autor
Knizia Reiner (1957- )
(7)
Madaj Karol (1980- )
(4)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(4)
Baranowski Marek
(3)
Kreowski Klaus
(3)
Minor Marcin
(3)
Skudlarska Anna
(3)
Socha Piotr
(3)
Williams Russell
(3)
Bauza Antoine (1978- )
(2)
Beaujannot Gaetan
(2)
Blok Patryk
(2)
Chiacchiera Martino
(2)
Chrzanowska Agnieszka
(2)
Coimbra Miguel
(2)
Czuba Sławomir
(2)
Gao Jiahui Eva
(2)
Jakimiec Aga
(2)
Knizia Reiner
(2)
Kożyczkowska Magda
(2)
Miśkiewicz Magdalena
(2)
Murmak Filip
(2)
Nowak-Kreyer Maciej (1976- )
(2)
Pogoda Łukasz M
(2)
Rejchtman Grzegorz
(2)
Rivollet Alain
(2)
Rosenberg Uwe (1970- )
(2)
Roubira Jean-Louis
(2)
Szymanowicz Maciej (1975- )
(2)
Vogt Rolf (1967- )
(2)
Wełnicki Marcin (1984- )
(2)
Štach Michal
(2)
Štachová Michaela
(2)
Żabicka Monika
(2)
Andreani Jean-François
(1)
Azagary Eric
(1)
Bajor Remigiusz
(1)
Basley Andrew
(1)
Batorska Beata
(1)
Benedetti Toussaint
(1)
Berry E. Blake
(1)
Biaduń-Maciejewska Monika Redakcja
(1)
Blanchot Denis
(1)
Borowiak Mariusz (1964- )
(1)
Borsuk Karol (1905-1982)
(1)
Bosley Andrew
(1)
Bouchard Benjamin
(1)
Bouquet Cyril
(1)
Brand Inka (1977- )
(1)
Brand Markus (1975- )
(1)
Brody Ian
(1)
Brooks Clay
(1)
Bukowski Adam
(1)
Burkowska Zofia
(1)
Cardouat Marie
(1)
Cathala Bruno
(1)
Chaussy Camille
(1)
Chiacchieira Mario
(1)
Chvátil Vlaada (1971- )
(1)
Cicurel David
(1)
Cieślak Agata
(1)
Claverie Eric
(1)
Conzadori Remo
(1)
Corleone Vittorio
(1)
Costaño Eugeni
(1)
Cottereau Jacques
(1)
Crapuchettes Dominic
(1)
Cywińska Anna
(1)
Czaplicki Maciej
(1)
Deacove Jim
(1)
Dennen Paul
(1)
Detner Małgorzata
(1)
Dobrowolska Marzka
(1)
Dombois Natalie
(1)
Douglas Ali
(1)
Drover Glenn
(1)
Dunstan Matthew
(1)
Dutrait Vincent
(1)
Ellis J. Arthur
(1)
Escalante Joel
(1)
Escalante Rafael
(1)
Flynn Randy
(1)
Foksowicz Piotr
(1)
Fort Wilfried
(1)
Fraga Roberto
(1)
Franzen Jason
(1)
Fructus Nicolas (1970- )
(1)
Fryxelius Isaac
(1)
Fujita Shingo
(1)
Gamrat Magda
(1)
Gałęzowski Marek (1972- )
(1)
Gestrin Nikolas
(1)
Gille-Naves Guillaume
(1)
Gimmler Thorsten
(1)
Ginter Tomas
(1)
Ginter Tomasz
(1)
Goyke Sebastian
(1)
Gołaszewska Izabela
(1)
Grajkowski Wojciech
(1)
Gralak Łukasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(72)
2010 - 2019
(41)
2000 - 2009
(1)
1870 - 1879
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(93)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(115)
Język
polski
(115)
czeski
(2)
angielski
(2)
niemiecki
(1)
Odbiorca
Młodzież
(68)
Dzieci
(65)
9-13 lat
(53)
Dorośli
(48)
14-17 lat
(42)
6-8 lat
(37)
0-5 lat
(15)
18+
(4)
Pedagodzy
(1)
Psycholodzy
(1)
Rodzice
(1)
Terapeuci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(1)
Temat
Zabawa
(8)
Współdziałanie
(4)
Zwierzęta
(4)
Gry i zabawy umysłowe
(3)
Żółwie
(3)
Krainy i światy fikcyjne
(2)
Liczenie w pamięci
(2)
Magia
(2)
Rośliny
(2)
Sen
(2)
Spostrzeganie
(2)
Trening umysłu
(2)
Uczucia
(2)
Współzawodnictwo
(2)
Zagadki i łamigłówki
(2)
Śledztwo i dochodzenie
(2)
Ślimaki
(2)
Akrobatyka
(1)
Barwy
(1)
Bitwa warszawska (1920)
(1)
Boże Narodzenie
(1)
Budownictwo
(1)
Cywilizacja
(1)
Dinozaury
(1)
Dżdżownice
(1)
Dżungle i lasy deszczowe
(1)
Flagi
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Gry w karty
(1)
Gry wojenne
(1)
Historia
(1)
Jednorożec (stworzenie fantastyczne)
(1)
Jeziora
(1)
Język polski
(1)
Kalambury
(1)
Kopciuszek (postać fikcyjna)
(1)
Koty
(1)
Kreatywność
(1)
Kriegsmarine
(1)
Las
(1)
Lis
(1)
Logika
(1)
Marynarka Wojenna (Polska ; 1918-1939)
(1)
Miasta
(1)
Mitologia grecka
(1)
Myślenie
(1)
ORP Orzeł
(1)
Ochrona przyrody
(1)
Owoce
(1)
Pamięć
(1)
Państwo
(1)
Pieczywo
(1)
Piraci
(1)
Pizza
(1)
Pojazdy kosmiczne
(1)
Policjanci
(1)
Postacie fikcyjne
(1)
Prywatni detektywi
(1)
Przestępczość zorganizowana
(1)
Przyroda
(1)
Rzeki
(1)
Siedem cudów świata
(1)
Skarby
(1)
Skojarzenia (psychologia)
(1)
Starożytność
(1)
Stolice
(1)
Strategia
(1)
Stworzenia fantastyczne
(1)
Szachy
(1)
Sztuka przetrwania
(1)
Słowa kluczowe
(1)
Tajni współpracownicy policji
(1)
Tetris
(1)
Totemy (religia)
(1)
Warcaby
(1)
Warzywa
(1)
Wiosna
(1)
Woda
(1)
Wojownicy
(1)
Wojtek (niedźwiedź)
(1)
Wszechświat
(1)
Wymowa
(1)
Wyobraźnia
(1)
Wyobraźnia przestrzenna
(1)
Wyspy
(1)
Wyścigi samochodowe
(1)
Zagubione przedmioty
(1)
Zawody sportowe
(1)
Zdolności manualne
(1)
Temat: dzieło
Disney Klasyka
(1)
Temat: czas
1901-2000
(2)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Nowa Gwinea (wyspa)
(1)
Starożytny Bliski Wschód
(1)
Starożytny Egipt
(1)
Starożytny Rzym
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Gatunek
Wiersze
(4209)
Powieść
(3263)
Poradnik
(2081)
Opracowanie
(2041)
Opowiadania i nowele
(1740)
Gry planszowe
(115)
Podręcznik
(1483)
Praca zbiorowa
(1029)
Biografia
(788)
Bajki i baśnie
(703)
Monografia
(579)
Powieść obyczajowa
(546)
Ćwiczenia i zadania
(535)
Pamiętniki i wspomnienia
(519)
Publikacja bogato ilustrowana
(401)
Wydawnictwa popularne
(397)
Antologia
(345)
Fraszki
(321)
Scenariusz zajęć
(320)
Materiały pomocnicze
(301)
Publikacje dla dzieci
(290)
Gry i zabawy umysłowe
(240)
Powieść historyczna
(227)
Kryminał
(225)
Podręczniki akademickie
(206)
Esej
(201)
Przypowieść
(200)
Reportaż
(195)
Czasopismo polskie
(186)
Pieśń
(181)
Raport z badań
(181)
Powieść przygodowa
(173)
Literatura dla dzieci
(165)
Powieść polska
(154)
Publicystyka
(148)
Literatura polska
(146)
Broszura
(142)
Fantastyka
(132)
Czasopismo naukowe
(124)
Materiały konferencyjne
(124)
Czasopismo pedagogiczne
(119)
Poradniki
(119)
Wywiad dziennikarski
(112)
Przewodnik turystyczny
(111)
Poezja
(107)
Saga rodzinna
(106)
Tragedia
(106)
Program nauczania
(104)
Fantasy
(103)
Książka obrazkowa
(103)
Podręcznik akademicki
(93)
Dramat (gatunek literacki)
(92)
Poemat
(91)
Thriller
(90)
Encyklopedia
(85)
Treny
(85)
Poezja polska
(83)
Rozważania i rozmyślania religijne
(81)
Karty pracy ucznia
(80)
Lektura z opracowaniem
(80)
Powieść biograficzna
(79)
Ćwiczenia i zadania dla szkół podstawowych
(79)
Czasopismo historyczne
(78)
Komedia
(77)
Literatura dla młodzieży
(69)
Sonety
(69)
Analiza i interpretacja
(67)
Listy
(66)
Plansze do gry
(66)
Kompendia i repetytoria
(61)
Pamiętniki polskie
(61)
Czasopismo turystyczne
(60)
Komiks
(60)
Podręczniki
(60)
Podręczniki dla szkół podstawowych
(57)
Powieść psychologiczna
(56)
Gry i zabawy
(55)
Gry w karty
(55)
Sensacja
(55)
Słownik
(55)
Literatura
(54)
Rozprawa
(53)
Felieton
(51)
Książka do wypełniania
(50)
Ćwiczenia i zadania dla gimnazjów
(50)
Dramat polski
(49)
Podręczniki dla gimnazjów
(49)
Audiobooki
(47)
Ballada
(47)
Legendy i podania
(47)
powieść obyczajowa
(47)
Autobiografia
(46)
Opowiadania i nowele biograficzne
(45)
powieść dla dzieci i młodzieży
(44)
Czasopismo regionalne i lokalne
(43)
Czasopismo regionalno-lokalne
(43)
Psalmy
(43)
Relacja z podróży
(43)
Słownik biograficzny
(43)
Gry edukacyjne
(42)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(93)
Historia
(5)
Edukacja i pedagogika
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Psychologia
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
115 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
7 Cudów Świata / Antoine Bauza ; ilustracje Miguel Coimbra. - Belgia : Repos Production ; 2010. - 1 gra (7 plansz cudów, 148 kart epok, 78 monet, 48 żetonów, 3 arkusze z opisami efektów, arkusz ze spisem kart)) : karton, plastik, kolor ; w pudełku: 29x29x8 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje ; 26 cm).
Zostań przywódcą jednego z siedmiu wielkich miast świata antycznego. Zbieraj surowce ze swoich ziem, weź udział w odwiecznym wyścigu cywilizacyjnym, nawiąż kontakty handlowe i stwórz militarną potęgę. Pozostaw ślad na kartach historii budując cud architektury, który przetrwa wieki! 7 cudów świata to świetnie zbalansowana gra o rozwoju cywilizacji, która łączy proste zasady i dynamiczną rozgrywkę z planowaniem i strategicznym myśleniem. Uczestnicy wcielają się w przywódców starożytnych miast, które starają się poprowadzić do jak najbardziej optymalnego rozwoju. [aleplanszowki.pl].
Dlaczego pokochasz tę grę? Mimo prostych zasad oferuje wiele dróg do zwycięstwa. Mnogość elementów sprawia, że każda rozgrywka jest zupełnie inna. Specyficzna mechanika doboru kart sprawia, że w grze nie ma przestojów i nikt nie czeka na swoją kolej - wszystkie decyzje podejmowane są jednocześnie. Dzięki temu niezależnie od liczby graczy jedna partia trwa około 30 minut. Choć w grze występuje interakcja między graczami, jest ona umiarkowana. Nie ma ryzyka, że nasze sumiennie budowane królestwo zostanie zniszczone, ale mamy możliwość odbierać innym potencjalne punkty zwycięstwa. System handlu oraz mechanizm dobierania kart pozwalają nam wykorzystać poczynania przeciwników na własną korzyść. Będziemy też musieli zdecydować, czy w danym momencie bardziej opłaca nam się realizować własny cel czy też np. subtelnie przeszkadzać przeciwnikom.[aleplanszowki.pl].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 128Gr (1 egz.)
Czytelnia Nowy Sącz
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. cz303Gr (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Takenoko : [gra planszowa] / Antoine Bauza ; ilustracje Nicolas Fructus, Joël Van Aerde & Yuio ; tłumaczenie polskich zasad Remigiusz Bajor. - Gdańsk : Rebel, [2020]. - 1 gra (4 plansze graczy, 28 płytek pól, 28 zielonych pędów, 26 żółtych pędów, 24 różowe pędy, 20 kanałów nawadniających, 9 żetonów usprawnień, 46 kart celów, 8 żetonów akcji, kość pogody, figurka pandy, figurka ogrodnika) : drewno, karton, plastik, kolor ; w pudełku 8x28x28 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 19 cm).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Nowy Sącz
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 210Gr (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Koncept Kids Zwierzaki [Gra planszowa] / Gaetan Beaujannot, Alain Rivollet ; ilustracje Eric Azagary. - Gdańsk : Rebel ; [2018]. - 1gra (plansza, 110 kart , 16 plastikowych ramek, plastikowa podstawka, skrócony opis zasad.): karton, papier, kolor ; w pudełku 28 x 28 x 5 cm+ instrukcja
"Koncept KIDS - Zwierzaki" jest nową wersją gry "Koncept", w którą mogą grać dzieci od lat 4. Użyj symboli na planszy, aby inni gracze odgadli nazwę zwierzaka i razem cieszcie się zwycięstwem!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Nowy Sącz
Brak informacji o dostępności: sygn. cz230Gr (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Disney)
(Gry Karciane)
"Dobble. Disney Princess" jest kolejną odmianą kultowej gry "Dobble", która z pewnością przypadnie do gustu wszystkim dziewczynkom, które uwielbiają bajki z księżniczkami w roli głównej. To właśnie ilustracje księżniczek oraz związanych z nimi przedmiotów znajdują się na kartach służących do gry. Gra zawiera 55 okrągłych kart, które są rozdzielane pomiędzy graczy. Na każdej karcie znajduje się osiem różnych obrazków w różnych rozmiarach. Każde dwie dowolne karty łączy jeden wspólny obrazek, a zadaniem graczy jest znalezienie tego obrazka łączącego karty w jak najkrótszym czasie. Ten z graczy, który szybciej znajdzie przedmiot łączący jego kartę z kartą leżącą na środku, pozbywa się swojej karty. Gra toczy się dalej do momentu, aż jeden z graczy pozbędzie się wszystkich kart. W grę można grać na różne sposoby, a kilka z nich jest opisanych w instrukcji dołączonej do gry. Obrazki na kartach bywają odwrócone oraz mają różne rozmiary, co sprawia, że znalezienie pary nie zawsze jest takie proste. Zasady gry są proste, a sama rozgrywka - krótka i emocjonująca. Karty do gry są umieszczone w blaszanym pudełku o niewielkich rozmiarach. Dzięki temu nie zniszczą się zbyt szybko, dodatkowo bez problemu można je zawsze ze sobą zabrać.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 211Gr (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Super farmer / autor gry Karol Borsuk ; ilustracje Piotr Socha. - Warszawa : Granna, copyright 2022. - 1 gra (2 dwunastościenne kostki, 128 kartoników z obrazkami zwierząt) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 18x11,5x6,5cm + instrukcja (7 stron : ilustracje kolorowe).
Gra edukacyjna o fascynującej historii. Jesteś farmerem i hodujesz zwierzęta. Twoje stado wciąż rośnie. Ale musisz uważać bo w okolicy grasują lis i wilk. Twoje zwierzęta mogą stać się dla nich cennym łupem. Ostrożnie szacuj ryzyko i zostań Superfarmerem.
Superfarmer to gra, która powstała w Warszawie w 1943 roku. Nosiła wtedy tytuł "Hodowla zwierzątek". Jej autorem jest wybitny polski matematyk, profesor Karol Borsuk.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 229Gr (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Buduj imprezowo! Komunikacja, współpraca i szybkość! „Recto Verso” to wyjątkowo szybka i prosta familijna gra imprezowa, która dostarczy wiele zabawy zarówno dzieciom jak i dorosłym. Szansę na wygraną zapewni tylko dobra współpraca z partnerem. Niezbędne jest opanowanie nerwów pomimo upływającego czasu. Wylosujcie kartę, włączcie stoper i zacznijcie budowanie! [opis wg empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 206Gr (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wojna o Pierścień : gra karciana na podstawie trylogii J.R.R. Tolkiena "Władca Pierścieni / autor gry Ian Brody ; tłumaczenie Aleksandra Miszta-Mars. - Kraków : Galakta, 2022. - 1 gra (120 kart frakcji, 41 kart lokalizacji, 41 żetonów, 1 znacznik, 1 tor, 4 kart pomocy) : karton, papier, tektura, kolor ; w pudełku 29x29x7cm + instrukcja ( [18] stron : ilustracje ; 24 cm).
Zwiadowcy donoszą, że wszędzie wszczął się ruch: daleko na wschodzie za Morzem Wewnętrznym, na północy w Mrocznej Puszczy i poza nią, na południu w Haradzie. Wszystkie królestwa stoją wobec rozstrzygającej próby, oprą się lub runą, a wtedy wpadną pod władzę Ciemności. Wojna o Pierścień: Gra karciana, inspirowana wielokrotnie nagradzaną grą planszową Wojna o Pierścień, pozwala graczom odbyć podróż w świat Władcy Pierścieni i stworzyć własną wersję wielkiego konfliktu pomiędzy Władcą Ciemności, Sauronem, a Wolnymi Ludami Śródziemia. W grze Wojna o Pierścień: Gra karciana od 2 do 4 graczy rywalizuje w dwóch zespołach: Cień kontra Wolne Ludy. Każdy gracz posiada unikalną talię kart, reprezentującą mocne i słabe strony różnych frakcji biorących udział w wojnie. Wolne Ludy desperacko próbują ukończyć swoją misję zniszczenia Jedynego Pierścienia, jednocześnie broniąc swoich ojczyzn. Cień musi zaatakować szybko i zdecydowanie lub powoli szerzyć zepsucie i sprowadzić na Froda ból, cierpienie i żal z powodu utraty Towarzyszy. Podczas gry gracze na zmianę zagrywają karty reprezentujące postacie, armie, przedmioty i wydarzenia Wojny o Pierścień. Każda zagrana karta ułatwi lub utrudni podróż Drużyny Pierścienia w miarę jej postępów na swojej ścieżce albo posłuży do obrony lub podbicia twierdz Śródziemia podczas walki na aktywowanych w każdej rundzie polach bitew. To twoja szansa, aby na nowo przekuć losy Śródziemia... jak jeszcze nigdy wcześniej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 215Gr (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kingdomino : prehistoria / Bruno Cathala ; ilustracje Cyril Bouquet. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Foksal, © 2022. - 1 gra (1 plansza jaskini, 4 płytki startowe, 4 chatki, 8 wodzów plemienia, 48 płytek domino, 22 żetony jaskiniowców, 4 żetony totemu, 49 znaczników zasobów, 10 żetonów ognia) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 27x21x7 cm + instrukcja (8 strony : ilustracje ; 23 cm).
GRA PLANSZOWA. Przenieście się w czasie do epoki kamienia. Podejmijcie wyzwanie i spróbujcie okiełznać ogień wulkanicznej lawy. Zapanujcie nad żywiołem, by rozniecić płomień. Zbierajcie cenne zasoby: ryby, krzemienie, grzyby i mamuty, by rekrutować nieustraszonych jaskiniowców, zdobywać trofea i poszerzać tereny łowieckie. Pamiętajcie, by nie igrać z ogniem – niekontrolowany może siać zniszczenie. Niech wasze plemiona rosną w siłę.
Gra planszowa
W koszyku
Escape Room : Tajemnica Eldorado / Mario Chiacchieira i Silvano Sorrentino. - Warszawa : FoxGames, 2019. - 1 pudełko (60 kart z zagadkami, tajemnicza mapa) ; 10x15x4 cm + instrukcja.
Jesteście grupą odkrywców, którzy już od dawna szukali legendarnego złotego miasta w sercu dżungli - bez powodzenia. Podczas powrotnego lotu rozbija się Wasz samolot, a Wy gubicie się w niezbadanym obszarze lasu, gdzie niebezpieczeństwo czai się na każdym kroku. To może być Wasz koniec... lub ostatnia szansa na rozwikłanie tajemnicy Eldorado!
Gra jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają „uwięzieni” i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie.
Emocje z prawdziwego escape roomu ukryte wewnątrz talii kart! "Escape Room: Tajemnica Eldorado" to gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół bądź samotnego śmiałka.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 157Gr (1 egz.)
Czytelnia Nowy Sącz
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. cz156Gr (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Księga cudów / Martino Chiachiera, Michele Piccolini ; ilustracje Miguel Coimbra ; [tłumaczenie Magda Gamrot]. - Gdańsk : Rebel, copyright 2021. - 1 pudełko (6 talii rozdziałów, 6 kart zębaczy, 16 kart skrawków, 4 figurki bohaterów, 8 figurek zębaczy, 10 żetonów przeznaczenia, 40 żetonów serc, 5 kości, 17 iskier magii, 8 żetonów oszołomienia, 1 żeton mrocznej aury, koperta skrzyni skarbów) : karton, plastik, kolor. ; 32x32x8 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje kolorowe ; 30 cm).
Odpowiedzcie na wezwanie Onirii i przybądźcie jej z pomocą! Oniria. Kraina starożytnej cywilizacji smoków. Legendy przedstawiają ją jako raj bogaty w smocze arcydzieła i obfitujący w bujną roślinność. Być może kiedyś tak było. Niestety na przestrzeni lat Oniria zmieniła się nie do poznania: znajduje się na skraju kryzysu i potrzebuje bohaterów, którzy ruszą jej na pomoc. Można się do niej dostać wyłącznie przez portal w Księdze Cudów – pradawnym tomiszczu ukrytym w opuszczonej wieży. Otulona grubą warstwą kurzu księga czeka, aż obudzicie ją ze snu. „Księga cudów” to oparta na współpracy gra przygodowa, rozgrywająca się na przestrzennej planszy w formie książki pełnej niezwykłości. W jej wnętrzu czekają na Was przygody pełne istotnych decyzji, a wybory, które podejmiecie, prowadzeni narracją na kartach, będą miały ogromne znaczenie dla tego, co spotka Was w kolejnych rozdziałach. Jakie zakończenie wybierzecie dla siebie i Onirii? Dajcie się porwać opowieści i sprawdźcie, co się wydarzy! Źródło: bonito.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Nowy Sącz
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. cz168Gr (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tajniacy : Disney / Vlaada Chvátil ; tłumaczenie: Martyna Skowron. - Gdańsk : Rebel, 2017. - 1 gra (200 kart skarbów, 60 kart kluczy, 1 podstawka, 25 kat przykrywek) : karton, papier, plastik, kolor ; w pudełku 23x16x6 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje ; 21 cm).
Bestsellerowa gra imprezowa teraz również w wersji dla najmłodszych! Tajniacy Disney to zupełnie nowa odsłona popularnej karcianki bazującej na skojarzeniach, w której dwie drużyny rywalizują o to, która jako pierwsza odgadnie przypisany do niej zestaw haseł. Wyzwanie polega na tym, że wspomniane słowa ukryte są na planszy pod postacią obrazków lub wieloznacznych wyrazów. Tylko kapitanowie wiedzą, które z nich przypisane są do poszczególnych drużyn. Ich zadaniem jest przygotowywanie zwięzłych podpowiedzi, które mają naprowadzić grupę na odpowiednie karty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 260Gr (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Przepowiednia Starego Dębu / autor gry: David Cicurel ; tekst: Benjamin Bouchard ; ilustracje: Nastyja Lehn, Paweł Marchwicki, Olga Pych, Yelizaveta Yuzepolska ; Tomasz Konatkowski. - Kraków : Lucky Duck Games Sp. z o.o., 2023. - 1 gra (18 płytek miejsc, 19 figurek postaci, 40 kart przedmiotów, plansza na przedmioty) : karton, kolor ; w pudełku 6x20x30 cm + instrukcja (7 stron : ilustracje ; 28 cm).
Po konflikcie trwającym całe wieki w Leśnej Krainie wreszcie zapanował spokój. A to za sprawą rad Starego Dębu, starożytnej i najbardziej szanowanej ze wszystkich istot. Zwierzęta pomagają sobie i żyją w harmonii, jednak wkrótce znów ma się to zmienić… Przepowiednia mówi, że las jest w poważnym niebezpieczeństwie i tylko garstka wybrańców będzie mogła zostać Obrońcami Lasu i zapobiec najgorszemu. Czy jesteście gotowi, by uratować świat? „Kroniki przygody” to kooperacyjna gra dla całej rodziny, która łączy zalety gry planszowej oraz aplikacji na urządzenia mobilne. źródło opisu: www.empik.com
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 289Gr (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Królewski wyścig / autorzy: Eric Claverie, Jiahui Eva Gao ; tłumaczenie Sławomir Czuba. - Podłęże : Wydawnictwo Muduko, 2020. - 1 gra (5 plansz, 4 kostki, 12 żetonów zwycięstwa, 5 żetonów punktów) : karton, plastik, tektura, drewno kolor ; w pudełku 20x20x6 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 18 cm).
Pewna kraina rozstrzyga w nietypowy sposób, kto obejmie nad nią panowanie. Koronę zdobywa zwycięzca wyjątkowego wyścigu. Jednak nie tylko liczy się w nim szybkość - sprawdzone zostaną również inne cechy ważne u przyszłego władcy. By wygrać, trzeba podejmować szybkie decyzje - jeden nieostrożny krok może przekreślić marzenia o koronie... Grę cechują proste zasady, które sprawiają, że rozgrywka będzie przyjemnością dla całej rodziny. Każdy uczestnik wciela się w dowódcę jednego z klanów, które chcą objąć panowanie nad bajkową krainą. Przebieg gry opiera się na rzutach kostką i wyborze, którą drogą chce się podążać. Uczestnik musi w krótkim czasie zdecydować, czy chce zablokować przeciwnika, czy woli skupić się na własnych postaciach. Zwycięstwo nie jest jednak proste - korona czeka na odważnego śmiałka, który poza szybkością wykaże się taktyką godną samego króla. Gra rozwija strategiczne myślenie i jest atrakcyjnym treningiem wyobraźni. Plansza do gry składa się z kilku części, które pozwalają na przeprowadzanie wielu wariantów rozgrywki - każdy wyścig może mieć zupełnie inną trasę i być naszpikowany przeróżnymi przeszkodami. Ta gra nadaje się idealnie dla osób, które wcześniej nie miały styczności z planszówkami. Grę stworzyło studio Ankama - ta francuska marka znana jest ze swoich oryginalnych planszówek. Jednym z ich najpopularniejszych tytułów są "Sąsiedzi" - nietuzinkowa gra o dwóch hodowcach zwierząt, w której zakochał się cały świat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 121Gr (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mafia / opracowanie gry Vittorio Corleone ; projekt graficzne i ilustracje Piotr Socha. - Warszawa : Granna, copyright 2010. - 1 gra (21 żetonów postaci - 1 agent, 15 policjantów, 5 mafiosów) : karton,tektura, kolor ; w pudełku 19x19x4 cm + instrukcja (22, [2] s. : ilustracje ; 15 cm).
"Mafia" to imprezowa gra stworzona na podstawie popularnej towarzyskiej zabawy. Wszyscy uczestnicy to mieszkańcy jednego miasta. Życie toczy się spokojnie. do zachodu słońca, kiedy to szumowiny i bandyci otwierają oczy i rozpoczynają swoje polowania. Cichutko, bezszelestnie. Mieszkańcy miasta pokładają nadzieje w gotowej na poświęcenia policji, ale czy stróże prawa, dadzą radę obronić niewinnych? Czy zwycięży Mafia?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Zakopane
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 20Gr (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ślimaki to mięczaki / autor: Eugeni Costaño ; ilustracje: Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Nasza Księgarnia, copyright 2018. - 1 gra (wiele elementów) : drewno, tektura, kolorowa ; w pudełku 20x20x5 cm + instrukcja.
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Rozgrywka Ślimaki to mięczaki są grą trwającą około 20 minut, w której od dwóch do sześciu graczy będziemy brać udział w wyścigu ślimaków. Gracz, który zdobędzie najwięcej punktów (zebranych śmieci) po dwóch wyścigach wygrywa grę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 82Gr (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 7+)
Rodzinna wersja imprezowego hitu. Pytania dostosowane do grania w rodzinnym gronie. Proste zasady – mogą grać dzieci od 7 roku życia. Ile razy w ciągu dnia dzięcioł uderza w drzewo? Znasz odpowiedź? Postaw pionek na swojej tabliczce. Myślisz, że ktoś inny wie lepiej? Postaw pionek na jego odpowiedzi. Aby wygrać, nie musisz znać odpowiedzi, wystarczy, że dobrze obstawisz i zaryzykujesz w odpowiednim momencie! W edycji familijnej zebrano pytania dostosowane do gry w rodzinnym gronie. Uproszczone zasady pozwolą bawić się nawet młodszym dzieciom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Zakopane
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22Gr (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Liski / autor Maciej Czaplicki ; ilustracje Małgorzata Detner. - Warszawa : Foxgames - Grupa Wydawnicza Foksal, © 2022. - 1 gra (24 kart przedmiotów, 24 karty koszyczków, 5 kart lisków, 5 kart wariantów) : plastik, kolor ; w pudełku 4x11x16 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 14 cm).
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Dziedzina i ujęcie
Liski to urocza gra karciana dla młodszych graczy. Gra polega na zbieraniu przedmiotów zgodnie z wzorem umieszczonym na kartach koszyczków. Wygrywa ten, kto napełni jako pierwszy pięć koszyczków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 97Gr (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kotek Psotek dziś poluje, po swoim ogrodzie całymi dniami buszuje. Raz wiewiórka przed nim czmychnie, a raz myszka przysmakiem przechytrzy. Mały ptaszek też sprytem nie gardzi, ale czy wszystkim do ucieczki na drzewo to wystarczy? Ta oryginalna i niebanalna gra planszowa pochłonie całą rodzinę. Gra się razem, a nie przeciwko sobie, co tylko wzmocni rodzinne relacje. Gra planszowa "Kotek Psotek" to przyjemna zabawa dla całej rodziny. Kto nie lubi małych, słodkich zwierząt, takich jak kotek, wiewiórka, ptaszek czy myszka? Najmłodsi je kochają, a w tę grę mogą z rodzicami grać właśnie nawet małe dzieci. Przeznaczona jest bowiem dla graczy w wieku od 3 lat. Gra uczy logicznego myślenia, współpracy, a także radzenia sobie z emocjami. Wspaniała zabawa rodziców z dziećmi gwarantowana. Tytułowy "Kotek Psotek" uwielbia dobrą zabawę w swoim ogrodzie i za wszelką cenę chce schwytać wiewiórkę, ptaszka albo myszkę. Jest bardzo szybki, ale inne zwierzątka potrafią go przechytrzyć. Czy pomożecie dotrzeć im do kryjówki na drzewie? Celem gry jest właśnie ucieczka do kryjówki, byle szybciej od goniącego nas kotka. Jak można go przechytrzyć? Za pomocą skrótów na planszy albo przysmaków. W tej planszówce udało połączyć się proste zasady z niebanalną rozgrywką i ciekawym scenariuszem zabawy. Gra jest dobrze dopracowana, a całość wygląda kolorowo i przyjemnie. Gra pochodzi z serii "Rodzinka wygrywa" w której znalazły się tytuły "Kotek Psotek" oraz "Mali detektywi". Zostały one wydane przez wydawnictwo Egmont Polska, które specjalizujące się w publikacjach popularnych czasopism i komiksów, książek dla dzieci i młodzieży oraz produkcją ciekawych, rodzinnych gier planszowych. Wśród najpopularniejszych planszówek wydawnictwa można wymienić: "Pędzące Żółwie", "Ubongo", "Ryzyk Fizyk" i dwie części gry przenoszącej nas do czasów PRL gry: "Pan tu nie stał" i "Pan tu nie stał! Demoludy".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 223Gr (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Diuna: Imperium / autor gry: Paul Dennen ; [opracowanie graficzne Clay Brooks, Brett Nienburg, Nate Storm ; tłumaczenie Maciej Nowak-Kreyer]. - Kraków : Lucky Duck Games, © 2021. - 1 gra ( 1 plansza, 13 drewnianych agentów, 70+ drewnianych znaczników gracza, 60+ drewnianych znaczników zasobów, 200+ kart, 8 liderów, 25 tekturowych znaczników) : drewno, tektura, kolorowa ; w pudełku 30x30x8 cm + instrukcja.
Diuna: Imperium wykorzystuje mechanikę budowania talii by wnieść powiew świeżości do tradycyjnej mechaniki worker placement. Zaczynasz grę z unikalną karta Lidera ,oraz talią kart identyczna jak twoi oponenci. rozszerzając swoją talię twoje wybory zdefiniują twoje słabe i mocne strony. Karty pozwalają ci wysłać swoich Agentów w różne miejsca planszy,więc rozwój twojej talii wpłynie na kierunek strategii. Możesz zwiększać swoją siłę militarną by wysyłać więcej jednostek na pole, albo zbierać karty które dadzą ci przewagę w rozgrywkach politycznych między 4 frakcjami: Imperium , Gildią Kosmiczną, zakonem Bene Gesserit ,oraz ludem Freemen. W przeciwieństwie do większości gier w których budujesz talie podczas gry w Diuna: Imperium nie zagrywasz wszystkich kart z ręki w jednej turze tylko dobierasz nową rękę na początku każdej rundy i na zmianę z innymi graczami zagrywanie po jednej karcie rozstawiając swoich Agentów na planszy. Kiedy w swojej turze nie posiadasz już Agentów do położenia przechodzisz do
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Nowy Sącz
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. cz205Gr (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mosaic : historia cywilizacji/ projekt gry: Glenn Drover - [Knurów] : Portal Games, [2023]. - 1 pudełko (w1 plansza główna i wiele elementów) : ilustracje ; 23x32x11 cm + instrukcja (26 stron : ilustracje ; 28 cm)
Autor
Forma i typ
Temat
Dziedzina i ujęcie
Nemesis to klimatyczna gra przygodowa typu survival horror, której głównymi motywami są blef, zdrada i walka z nieuchwytnym zagrożeniem. Podczas rozgrywki wcielamy się w członków załogi kosmicznego transportowca, który po wykonaniu swojej misji obrał kurs powrotny na Ziemię. Pracownicy resztę podróży mieli odbyć w stanie hibernacji, jednak w wyniku uruchomienia procedury awaryjnej zostali wybudzeni i będą musieli stawić czoła nieznanemu niebezpieczeństwu. I choć wydawać by się mogło, że łączy ich wspólny cel, szybko okaże się, że nie wszyscy będą chcieli grać zespołowo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Nowy Sącz
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. cz170Gr (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej