Cialdini Robert B. (1945- )
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(8)
tylko na miejscu
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Gorlice
(1)
Wypożyczalnia Nowy Targ
(1)
Wypożyczalnia Limanowa
(2)
Czytelnia Limanowa
(1)
Wypożyczalnia Rabka
(3)
Wypożyczalnia Mszana Dolna
(2)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2470)
Kozioł Paweł
(2014)
Kochanowski Jan
(980)
Konopnicka Maria
(801)
Kotwica Wojciech
(782)
Cialdini Robert B. (1945- )
(-)
Kowalska Dorota
(665)
Krasicki Ignacy
(498)
Leśmian Bolesław
(490)
Boy-Żeleński Tadeusz
(468)
Słowacki Juliusz
(454)
Mickiewicz Adam
(442)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(415)
Baczyński Krzysztof Kamil
(402)
Orzeszkowa Eliza
(360)
Prus Bolesław
(339)
Jachowicz Stanisław
(318)
Kraszewski Józef Ignacy
(317)
Czechowicz Józef
(311)
Sienkiewicz Henryk
(311)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(288)
Faliszewska Jolanta
(281)
Cyrański Czesław
(266)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(263)
Rolando Bianka
(262)
Trzeciak Weronika
(262)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(262)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(258)
Wallace Edgar
(254)
Ziajkiewicz Artur
(247)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(242)
Prus Bolesław (1847-1912)
(234)
Żeromski Stefan
(233)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(229)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(229)
Baudelaire Charles
(223)
Korzeniewski Wiktor
(219)
Doyle Arthur Conan
(214)
Liebert Jerzy
(209)
Markiewicz Henryk (1922-2013)
(207)
May Karol
(203)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(202)
Biel Mirella
(201)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(196)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(194)
Bogucka Masza
(188)
Lange Antoni
(184)
Miciński Tadeusz
(177)
Asnyk Adam
(176)
Filipowicz Leszek
(172)
Historia
(170)
Masiak Wojciech
(167)
Oppenheim E. Phillips
(165)
Curant Catrina
(160)
Dąbrowska Maria (1889-1965)
(159)
Popławska Anna
(158)
Praca zbiorowa
(158)
Morsztyn Jan Andrzej
(154)
Kasprowicz Jan
(153)
Conrad Joseph
(150)
Słownik
(150)
Andersen Hans Christian
(149)
Tatarkiewicz Władysław (1886-1980)
(149)
Cartland Barbara
(148)
Nauczanie
(148)
M. Annah Viki
(147)
Okoń Wincenty (1914-2011)
(147)
Derengowska Joanna
(145)
Brand Max
(143)
Domańska Joanna
(142)
Shakespeare William
(141)
Будна Наталія
(141)
Kolberg Oskar (1814-1890)
(138)
Lech Justyna
(138)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(135)
Syrokomla Władysław
(132)
Balzac Honoré de
(130)
Dickens Charles
(130)
Rawinis Marian Piotr
(130)
Misiorowska Ewa
(129)
Norwid Cyprian Kamil
(127)
London Jack
(126)
Bonk Krzysztof
(125)
Czechow Anton
(124)
Pigoń Stanisław (1885-1968)
(124)
Wyspiański Stanisław
(124)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(123)
Grimm Wilhelm
(122)
Kornhauser Julian
(122)
Zapolska Gabriela
(121)
Miłosz Czesław (1911-2004)
(119)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(119)
Ignaczak Tomasz
(118)
Pasewicz Edward
(118)
Verne Jules
(118)
Oppman Artur
(117)
Keff Bożena
(116)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
1901-2000
(2)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Relacje międzyludzkie
(7)
Perswazja
(6)
Socjotechnika
(5)
Psychologia społeczna
(4)
Manipulacja (psychologia)
(3)
Autorytet
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Wpływ (politologia)
(2)
Ekonomia behawioralna
(1)
Negocjacje
(1)
Neurobiologia
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia poznawcza
(1)
Samowychowanie
(1)
Sugestia
(1)
Uczucia
(1)
Uwaga (psychologia)
(1)
Wpływ społeczny
(1)
Wywieranie wpływu na ludzi
(1)
Wzajemność (norma społeczna)
(1)
Zaangażowanie interpersonalne
(1)
Gatunek
Podręcznik
(3)
Poradnik
(3)
Opracowanie
(1)
Podręczniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(6)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Rozwój osobisty
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Najnowsza książka mistrza perswazji, Roberta Cialdini'ego. Dzięki praktycznym wskazówkom nauczysz się jeszcze skuteczniej wywierać wpływ na innych i dowiesz się w jaki sposób niewielkie zmiany mogą prowadzić do wielkich efektów. Od wydawcy: Poznaj siłę małych zmian: osiągnij zamierzone cele obroń się przed perswazją, zbuduj pozytywne i silne relacje , skuteczniej, wywieraj wpływ na innych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Rabka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Po wielkim sukcesie "Wywierania wpływu na ludzi" Robert B. Cialdini – światowej sławy autorytet w dziedzinie psychologii społecznej – postanowił zaspokoić głód wiedzy wszystkich czytelników, którzy chcą nie tylko znaleźć sposób, aby obronić się przed perswazją, lecz przede wszystkim dowiedzieć się, jak skuteczniej wykorzystać techniki wpływu społecznego do osiągnięcia swoich celów. Zaproponowane przez autora reguły wywierania wpływu od lat są uważane za podstawowe zasady gwarantujące sukces w zakresie oddziaływania na innych. Niniejsza książka rozszerza i uzupełnia dotychczasową wiedzę. Od Wywierania wpływu na ludzi książka ta różni się tym, że nie tylko dostarcza naukowych dowodów na to, jakie działania należy wykonać, aby kogoś do czegoś przekonać, ale także wyjaśnia, kiedy to zrobić. Cialdini skupia się na sztuce pre-swazji, czyli niezwykle istotnym procesie pozyskiwania uwagi i pozytywnego nastawienia odbiorców do przekazu, zanim jeszcze się z tym przekazem zetkną. Czynniki inicjujące ten proces, tak zwane otwieracze, pomagają rozpocząć działania perswazyjne i usuwają istniejące przeszkody. Autor tłumaczy, jak rozpoznać i kontrolować naturalne momenty sprzyjające wywarciu wpływu. Pokazuje także, że możliwe jest – choć nieco ryzykowne etycznie – nauczenie się kreowania takich momentów. W książce znajdziemy też praktyczne wskazówki podpowiadające, jak zdobyć zaufanie odbiorcy oraz przyciągnąć i zatrzymać jego uwagę na naszym komunikacie, aby zwiększyć wydajność perswazji i zyskać przewagę decyzyjną. Cialdini zdradza również nową, siódmą regułę wywierania wpływu, tłumacząc moc jej oddziaływania. To praca przełomowa – fascynująca i błyskotliwa – a zarazem praktyczna. Jest napisana w przystępny sposób i opiera się na wynikach rzetelnych badań naukowych oraz na doświadczeniach autora.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Rabka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka zawiera odpowiedzi na kluczowe pytania: Na czym polega preswazja? Jak kreować uprzywilejowane momenty, czyli sytuacje, w których odbiorca jest szczególnie podatny na przekaz? Jak odpowiednio ukierunkować uwagę odbiorcy i zatrzymać ją na dłużej? Jak dopracować swoje wypowiedzi i działania poprzedzające właściwy przekaz? I jeszcze kilka innych. Robert Cialdini w swojej książce pokazuje, że to dzięki preswazji, czyli procesowi przygotowującemu odbiorców na otwarcie się na przekaz, zanim się jeszcze z nim zetkną, człowiek potrafi najskuteczniej przekonywać. To oznacza, że nie ma optymalnej perswazji bez optymalnej preswazji.
Po wielkim sukcesie "Wywierania wpływu na ludzi" Robert B. Cialdini - światowej sławy autorytet w dziedzinie psychologii społecznej - postanowił zaspokoić głód wiedzy wszystkich czytelników, którzy chcą nie tylko znaleźć sposób, aby obronić się przed perswazją, lecz przede wszystkim dowiedzieć się, jak skuteczniej wykorzystać techniki wpływu społecznego do osiągnięcia swoich celów. Zaproponowane przez autora reguły wywierania wpływu od lat są uważane za podstawowe zasady gwarantujące sukces w zakresie oddziaływania na innych. Niniejsza książka rozszerza i uzupełnia dotychczasową wiedzę. Od "Wywierania wpływu na ludzi" książka ta różni się tym, że nie tylko dostarcza naukowych dowodów na to, jakie działania należy wykonać, aby kogoś do czegoś przekonać, ale także wyjaśnia, kiedy to zrobić. Cialdini skupia się na sztuce pre-swazji, czyli niezwykle istotnym procesie pozyskiwania uwagi i pozytywnego nastawienia odbiorców do przekazu, zanim jeszcze się z tym przekazem zetkną. Czynniki inicjujące ten proces, tak zwane otwieracze, pomagają rozpocząć działania perswazyjne i usuwają istniejące przeszkody. Autor tłumaczy, jak rozpoznać i kontrolować naturalne momenty sprzyjające wywarciu wpływu. Pokazuje także, że możliwe jest - choć nieco ryzykowne etycznie - nauczenie się kreowania takich momentów. W książce znajdziemy też praktyczne wskazówki podpowiadające, jak zdobyć zaufanie odbiorcy oraz przyciągnąć i zatrzymać jego uwagę na naszym komunikacie, aby zwiększyć wydajność perswazji i zyskać przewagę decyzyjną. Cialdini zdradza również nową, siódmą regułę wywierania wpływu, tłumacząc moc jej oddziaływania. To praca przełomowa - fascynująca i błyskotliwa - a zarazem praktyczna. Jest napisana w przystępny sposób i opiera się na wynikach rzetelnych badań naukowych oraz na doświadczeniach autora.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Mszana Dolna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1092 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zaktualizowane i rozszerzone wydanie klasycznego, międzynarodowego bestsellera, opartego na wynikach badań nad psychologią perswazji, zawiera wiele wartościowych spostrzeżeń, które pomogą ci zwiększyć siłę przekonywania w pracy i w domu. Autorami są najlepsi na świecie specjaliści od wywierania wpływu na ludzi. Ich książki rozeszły się na całym świecie w ponad 4 milionach egzemplarzy. "Tak!" zawiera mnóstwo cennych wskazówek, których nie powinieneś przegapić. Wszystkie są oparte na naukowych podstawach i pomogą ci rozwinąć umiejętność perswazji. Niezależnie od tego, czy chcesz, by ktoś dał ci awans, zażył lekarstwo, przestał wnosić do domu błoto na butach czy zagłosował na ciebie, z książki "Tak! 60 sekretów nauki perswazji" dowiesz się w jaki sposób niewielkie zmiany w zachowaniu mogą mieć ogromny wpływ na twój sukces.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Gorlice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52251 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wywieranie wpływu na ludzi : psychologia perswazji / Robert Cialdini ; przekład Sylwia Pikiel. - Wydanie pierwsze, nowe, zaktualizowane i rozszerzone. - Sopot : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2023. - 544 strony : ilustracje, fotografie ; 24 cm.
Co oddziałuje na nasze decyzje? Co sprawia, że przystajemy na czyjąś propozycję? Jak przekonać kogoś do swoich racji? Dlaczego prośba wyrażona w jeden sposób zostaje odrzucona, a sformułowana nieco inaczej okazuje się skuteczna? Jak się obronić przed nieetycznymi próbami wywierania wpływu? W najnowszym wydaniu "Wywierania wpływu na ludzi", zaktualizowanym i wzbogaconym o wiele nowych treści, Robert B. Cialdini tłumaczy to w błyskotliwy, kompleksowy i niezwykle obrazowy sposób. Kultowy bestseller został poszerzony o mnóstwo nowych badań, spostrzeżeń i przykładów. Wybitny ekspert w dziedzinie wywierania wpływu i perswazji wyjaśnia, kiedy i dlaczego ludzie mówią "tak”. Pokazuje także, jak korzystać z tej wiedzy w sytuacjach zarówno biznesowych, jak i codziennych w uczciwy, etyczny sposób. Przedstawia pozornie zawiłe mechanizmy w niezwykle jasnej i angażującej czytelnika formie. To prawdziwy majstersztyk dla wszystkich, którzy chcą zwiększyć swoją skuteczność w biznesie oraz w relacjach. W książce opisano siedem reguł wpływu społecznego. Wszyscy w jakimś stopniu stosujemy te reguły oraz podlegamy ich oddziaływaniu w codziennych interakcjach – nie zawsze o tym wiedząc. Zmienne i wciąż przyspieszające tempo współczesnego życia nierzadko uniemożliwia nam staranną analizę i podejmowanie przemyślanych decyzji. Niesamowity postęp technologiczny pociągnął za sobą także przyrost informacji, wiedzy i możliwości wyboru. Coraz częściej zdajemy się na automatyczne działanie i drogę na skróty. Dlatego tak ważne są zrozumienie mechanizmów wywierania wpływu oraz opanowanie umiejętności korzystania z nich i reagowania na różnego rodzaju nieuczciwe praktyki. W książce coś dla siebie znajdą zarówno ci, którzy chcą wpływać na innych, jak i ci, którzy pragną zrozumieć, jak inni wpływają na nich [opis wydawcy].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Limanowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34569 (1 egz.)
Wypożyczalnia Mszana Dolna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 442 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka skierowana jest do osób, które zawodowo zajmują się wpływaniem na innych: do dziennikarzy i psychologów, kierowników i negocjatorów, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników i ekonomistów, nauczycieli i wychowawców. Służyć może wiedzą i pomocą zarówno tym, którzy chcą wpływać na innych, jak i tym, którzy pragną się obronić przed niepożądanym wpływem. Wywieranie wpływu jest to więc tak naprawdę książka dla każdego z nas.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Rabka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wywieranie wpływu na ludzi : teoria i praktyka / Robert Cialdini ; przekład Bogdan Wojciszke. - Wydanie siódme w języku polskim. - Sopot : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2023. - 333 strony : ilustracje ; 24 cm.
Robert Cialdini w niezwykle zajmujący sposób tłumaczy tajniki postępowania człowieka. Wyjaśnia nie tylko, jak skutecznie wpływać na ludzi, ale także jak obronić się przed niepożądanym wpływem. Opierając się na własnym doświadczeniu, wieloletniej praktyce oraz udokumentowanych wynikach badań psychologicznych, opisuje fascynujący świat ludzkich zachowań. Książka jest niezwykle przydatna dla psychologów, menedżerów, trenerów, specjalistów od sprzedaży i marketingu. Przyda się jednak każdemu, kto chce wpływać na innych lub obronić się przed manipulacją.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Limanowa
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 34590 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Wywieranie wpływu na ludzi : teoria i praktyka / Robert B. Cialdini ; przekład Bogdan Wojciszke. - Wydanie szóste w języku polskim (Nowe poszerzone wydanie).. - Gdańsk ; Sopot : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2013. - 326 stron : ilustracje ; 25 cm + 1 CD : digital, stereo. ; 12 cm.
(Bestseller)
Ta znakomita książka z dziedziny psychologii społecznej, prezentująca techniki wywierania wpływu, skierowana jest do wszystkich zainteresowanych wpływaniem na innych ludzi oraz tych, którzy pragną obronić się przed niepożądanym oddziaływaniem bądź manipulacją. Książka skierowana jest do osób, które zawodowo zajmują się wpływaniem na innych: do dziennikarzy i psychologów, kierowników i negocjatorów, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników i ekonomistów, nauczycieli i wychowawców. Służyć może wiedzą i pomocą zarówno tym, którzy chcą wpływać na innych, jak i tym, którzy pragną się obronić przed niepożądanym wpływem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Targ
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46617 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka prezentuje zintegrowany obraz psychologii społecznej, zakładając dwie uniwersalne reguły zachowania społecznego: ukierunkowanie na cel i interakcję cech osoby i sytuacji. Tym dwóm regułom autorzy podporządkowują wykład każdej z dziedzin współczesnej psychologii społecznej. Prof. Bogdan Wojciszke
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Limanowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 30281 Cz (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej