Uczniowie klas początkowych
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(30)
Forma i typ
Książki
(30)
Publikacje dydaktyczne
(8)
Publikacje naukowe
(6)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(52)
tylko na miejscu
(7)
wypożyczone
(5)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Nowy Sącz
(10)
Czytelnia Nowy Sącz
(4)
Wypożyczalnia Gorlice
(9)
Czytelnia Gorlice
(3)
Wypożyczalnia Nowy Targ
(11)
Wypożyczalnia Limanowa
(12)
Wypożyczalnia Rabka
(7)
Wypożyczalnia Zakopane
(5)
Wypożyczalnia Mszana Dolna
(5)
Autor
Bielicki Eugeniusz
(2)
Galant Józef
(2)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta (1940- )
(2)
Głoskowska-Sołdatow Małgorzata
(2)
Bugajska-Jaszczołt Beata
(1)
Chmura Joanna (psycholog)
(1)
Ciosek Mieczysław
(1)
Ciosek Mieczysław (1945- )
(1)
Clariana Anna
(1)
Czajkowska Monika (matematyk)
(1)
Czarnecka Lidia
(1)
Deptuła Maria (pedagog)
(1)
Drwal Beata
(1)
Dudel Barbara
(1)
Edukacja
(1)
Feliniak Aleksandra
(1)
Galant Józef (1910- )
(1)
Galant Józef (1910-2003)
(1)
Hawlicki Józef
(1)
Hawlicki Józef (1906-1999)
(1)
Hermach Edward
(1)
Jundziłł Irena (1923- )
(1)
Karapuda Julia Magdalena
(1)
Karpiński Marcin
(1)
Kwaśniewska Małgorzata (pedagog)
(1)
Lendzion Joanna
(1)
Leżańska Wiesława
(1)
Malek Renata
(1)
Mendel Maria
(1)
Mendel Maria (1960- )
(1)
Michalak Renata
(1)
Misiuk Agnieszka
(1)
Murkowa Marianna
(1)
Naprawa Renata
(1)
Nowakowska Anna
(1)
Orzechowska Margaryta
(1)
Piotrowska-Madej Klaudia
(1)
Pluta Teresa
(1)
Ryszka Felicja
(1)
Sadowska Katarzyna
(1)
Semadeni Zbigniew (1934- )
(1)
Sosulska Dorota
(1)
Szczepańska Mariola
(1)
Tanajewska Alicja
(1)
Treliński Gustaw (1939- )
(1)
Uszyńska-Jarmoc Janina
(1)
Zagnińska Maria
(1)
Zambrowska Małgorzata
(1)
Żychowicz Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(2)
1980 - 1989
(1)
1970 - 1979
(3)
1960 - 1969
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
Kraj wydania
Polska
(30)
Język
polski
(30)
Odbiorca
Rodzice
(3)
Nauczanie początkowe
(2)
Nauczyciele nauczania początkowego
(2)
Pedagodzy
(2)
6-8 lat
(1)
Fizjoterapeuci
(1)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Nauczyciele matematyki
(1)
Pedagodzy szkolni
(1)
Przedszkola
(1)
Psycholodzy
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Terapeuci
(1)
Terapeuci pedagogiczni
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Polska
(4081)
Język polski
(3763)
Literatura polska
(2799)
Poezja polska
(2759)
Matematyka
(2413)
Uczniowie klas początkowych
(-)
Dziecko
(2157)
Wychowanie
(1659)
Historia
(1654)
Nauczanie
(1574)
Nauczanie początkowe
(1444)
Wychowanie przedszkolne
(1413)
Pedagogika
(1304)
Filozofia
(1285)
Nauczyciele
(1216)
Opowiadanie polskie
(1195)
Literatura
(1192)
Wychowanie w rodzinie
(1180)
Fizyka
(1169)
Powieść polska
(1144)
Rodzina
(1128)
Nauczanie zintegrowane
(1116)
Młodzież
(1040)
Szkolnictwo
(1004)
Psychologia
(991)
Regionalia
(986)
Sztuka
(945)
Pamiętniki polskie
(911)
Język angielski
(886)
Dramat polski
(836)
Chemia
(803)
Pisarze polscy
(795)
Dzieci
(770)
Oświata
(763)
Kultura
(756)
Biologia
(689)
Geografia
(684)
Publicystyka polska
(656)
Uczucia
(640)
Uczniowie
(628)
Osobowość
(625)
Uczenie się
(615)
Wojsko
(590)
Język niemiecki
(585)
Muzyka
(585)
Kobieta
(563)
Podręczniki akademickie
(559)
Biografie
(550)
Technika
(506)
Psychoterapia
(505)
Wydawnictwa popularne
(502)
Język rosyjski
(496)
Przyroda
(493)
Relacje międzyludzkie
(492)
Czytanie
(480)
Mowa
(479)
Miłość
(474)
Etyka
(460)
Socjologia
(453)
Żydzi
(450)
Matura
(449)
Unia Europejska
(447)
Powieść francuska
(446)
Warszawa
(446)
Powieść angielska
(440)
Kraków (woj. małopolskie)
(433)
Wojna 1939-1945 r.
(432)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(427)
Psychologia społeczna
(425)
Pedagogika specjalna
(422)
II wojna światowa (1939-1945)
(405)
Przyjaźń
(395)
Logopedia
(393)
Gry i zabawy
(390)
Zwierzęta
(385)
Psychologia wychowawcza
(375)
Wychowanie fizyczne
(375)
Powieść amerykańska
(374)
Rośliny
(373)
Prawo
(371)
Powieść rosyjska
(364)
Nauka
(357)
Gry edukacyjne
(354)
Astronomia
(353)
Biografia
(352)
Informatyka
(352)
Pisanie
(349)
Mózg
(344)
Myślenie
(342)
Religia
(332)
Psychologia rozwojowa
(329)
Podręczniki
(326)
Bibliotekarstwo
(323)
Czasopisma pedagogiczne polskie
(323)
Polityka
(321)
Edukacja ekologiczna
(320)
Polacy za granicą
(320)
Gry i zabawy umysłowe
(311)
Alkoholizm
(309)
Bajkoterapia
(308)
Dziatki
(307)
Temat: czas
2001-
(5)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Szczecin (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(4)
Podręcznik
(2)
Poradnik
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Arkusz obserwacji
(1)
Monografia
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Raport
(1)
Raport z badań
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(13)
Psychologia
(4)
Matematyka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
30 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Targ
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21071, 21174, 21073 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Motywacja to niezwykle istotne zagadnienie w odniesieniu do edukacji wczesnoszkolnej otwierającej rozdział obowiązków – zauważa autorka we wstępie. W dzisiejszych czasach bowiem szczególnie kompetencje uczenia się są wyznacznikiem sukcesów edukacyjnych, a na późniejszym etapie życia, również zawodowych. Nabywanie ich jest procesem długotrwałym, trwającym przez całe życie. Problemem jest jednak to, w jaki sposób skłonić uczniów do działania, jak uruchomić skomplikowany mechanizm odpowiedzialny za wzbudzenie chęci i potrzeby uczenia się i wykonywania zadań edukacyjnych na najwyższym poziomie, jak sprawić, by uczniowie odczuwali z tego powodu satysfakcję, by towarzyszyła im radość poznawania. Rozważania na ten temat są głównym zagadnieniem rozpatrywanym na kartach książki. Ta praca jest szczególnie polecana studentom pedagogiki oraz nauczycielom edukacji wczesnoszkolnej, aby pomóc im wspierać rozwój tej ważnej kompetencji u uczniów i nie stracić szansy kształtowania u nich umiejętności edukacji przez całe życie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73106 (1 egz.)
Wypożyczalnia Gorlice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.091.3 (1 egz.)
Wypożyczalnia Nowy Targ
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47665 (1 egz.)
Wypożyczalnia Limanowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32065 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Bliżej Przedszkola)
Profesor Edyta Gruszczyk-Kolczyńska od blisko pół wieku zajmuje się problemami dzieci z niepowodzeniami w nauce matematyki i z dobrym skutkiem im pomaga. Ukoronowaniem tej działalności jest niniejszy podręcznik. Autorka wyjaśnia w nim, w jaki sposób rodzice, terapeuci i nauczyciele mogą pomóc dziecku pokonać niepowodzenia w nauce matematyki i zapewnić mu sukcesy w dalszej edukacji szkolnej. Problem jest poważny, gdyż przy ostrożnym szacowaniu – co czwarte dziecko zaczynające naukę szkolną jest spychane na ścieżkę klęski szkolnej, bo nie potrafi sprostać oczekiwaniom stawianym na zajęciach matematycznych. Na dodatek rodzice i nauczyciele za późno orientują się, że źle się dzieje, co skutecznie utrudnia działania naprawcze. Żeby sobie z tym poradzić, dorośli muszą orientować się w przyczynach i mechanizmach narastania niepowodzeń w nauce matematyki. Ten zakres wiedzy został omówiony w części pierwszej niniejszego podręcznika. Na początku Autorka wyjaśnia, dlaczego uczniowie klas początkowych zbyt mało wiedzą i potrafią z matematyki. Omówione zostały również przyczyny blokad w nauce matematyki występujące już w pierwszych miesiącach nauki w klasie I. Działania naprawcze są rdzeniem każdego rozdziału części drugiej tego podręcznika. Wzorcowe sytuacje zadaniowe i zadania zamieszczone w tych rozdziałach zostały przedstawione tak, aby dorosły – wzorując się na nich – mógł wymyślić ich więcej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75252, 75251, 75199 (3 egz.)
Wypożyczalnia Gorlice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 372.4:37.016:51 (1 egz.)
Wypożyczalnia Limanowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33595 (1 egz.)
Wypożyczalnia Mszana Dolna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1192 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Targ
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18866, 18865 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Targ
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17148 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Oddana do rąk czytelnika książka jest próbą ukazania, jak trudną sztuką dla nauczycielek i nauczycieli jest ocenianie zachowania uczniów, a także zaprezentowania wielu poszukiwań, które w tym obszarze są czynione od lat.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76961 (1 egz.)
Wypożyczalnia Gorlice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.091.26 (1 egz.)
Wypożyczalnia Limanowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34498 (1 egz.)
Wypożyczalnia Mszana Dolna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1215 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71153 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja Sześciolatek w roli ucznia, adresowana zarówno do nauczycieli jak i rodziców oraz studentów pedagogiki, stanowi aktualizację poprzedniej pozycji pt. Dziecko sześcioletnie w szkole i jest wzbogacona o nowe artykuły, wskazówki dla nauczycieli i rodziców oraz wyniki najnowszych badań. Sześciolatek w roli ucznia składa się z sześciu rozdziałów zawierających opracowania z zakresu pedagogiki porównawczej, psychologii, biomedyki i metodyki. Ważne miejsce zajmuje tu problem diagnozowania rozwoju dziecka wraz z klasyfikacją wybranych zaburzeń. Nie pominięto również znaczenia szeroko pojętych nowatorskich działań pedagogicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Nowy Sącz
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. cz72646/II (1 egz.)
Wypożyczalnia Limanowa
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 32127 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Nowy Sącz
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. cz72467/XXI (1 egz.)
Wypożyczalnia Limanowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32615 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czy dzieci potrzebują książek o emocjach? Przecież każdy okazuje je tak, jak potrafi. Nie trzeba nikogo uczyć śmiać się lub płakać. Nie ma dobrych i złych emocji. Wszystkie są częścią nas. A jednak emocje są czasami od nas silniejsze i tracimy nad nimi kontrolę.
Jak to się dzieje, że czujemy się przeszczęśliwi, a jednak z oczu płyną nam łzy? Jak okazywać swoją złość, nie sprawiając przykrości innym? Czy strach może budzić śmiech? Książka ta powstała, by pomóc młodym czytelnikom nazywać i rozumieć różne emocje, zarówno własne, jak i innych. Zadanie to ułatwić mają przedstawione na kolejnych stronach realistyczne fotografie, krótkie teksty oraz opracowane do nich pytania i proste polecenia. Pracując z tą publikacją, dziecko odkrywa, że wszystkie jego emocje, nawet te trudne, są niezwykle ważne. Uczy się, jak można je przeżywać, nie krzywdząc innych. Być może silne uczucia doznawane w danej sytuacji, do tej pory nienazwane i przykre, staną się dla dziecka bardziej zrozumiałe i oswojone.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 73786 (1 egz.)
Wypożyczalnia Zakopane
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20388 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Gorlice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.018.262 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Targ
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42315 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu)
Książka stanowi ogląd teoretyczno-empiryczny procesu adaptacji dzieci do wymagań edukacji przedmiotowej. Składa się z dwóch zasadniczych części. Pierwsza stanowi analizę o charakterze teoretycznym i rekonstrukcyjnym zasadniczego problemu. Na tle rozważań nad sensem i znaczeniem adaptacji, podjętych w interdyscyplinarnym kontekście, dokonano opisu mechanizmu adaptacji prorozwojowej i jego uwarunkowań. Jednocześnie ukazano dzieciństwo, jako okres najbardziej sprzyjający dla procesu gromadzenia doświadczeń adaptacyjnych, dzięki nieograniczonym wówczas możliwościom centralnego układu nerwowego. Ponadto, wyeksponowano wagę edukacji szkolnej w kontekście progu między edukacją elementarną a edukacją przedmiotową, ukazując znaczenie jakości uprzednich doświadczeń szkolnych, wyniesionych z etapu edukacji zintegrowanej dla pełnienia roli ucznia na kolejnym szczeblu nauczania. W drugiej części szeroko omówiono wyniki badań ilościowych i jakościowych procesu doświadczania drugiego progu szkolnego uczniów oraz jego uwarunkowań. Zaprezentowano wyniki badań nauczycieli i uczniów. Omówiono strategie pracy nauczycieli z punktu widzenia doświadczeń warunkujących gotowość uczniów do przekroczenia progu edukacji przedmiotowej. Poddano szczegółowej analizie doświadczenia trzecioklasistów w zakresie organizacji procesu kształcenia, aktywizacji, systemu oceniania i poczucia podmiotowości, a na ich tle dokonano opisu trudności adaptacyjnych czwartoklasistów i strategii adaptacyjnych, jakie oni uruchamiają w odpowiedzi na nie. Ponadto, ukazano kierunki zmian w zakresie psychospołecznego funkcjonowania dzieci na starcie edukacji przedmiotowej. Na końcu zamieszczono obszerne podsumowanie, w którym przedstawiono wnioski i rekomendacje skonstruowane w kontekście danych empirycznych i dorobku nauk neurokognitywnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Zakopane
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19645 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Gorlice
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Cz./376-058.53:37.091.214 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ; nr 322)
Książka Wczesnodziecięca edukacja – pomiędzy instrumentalizacją a towarzyszeniem w rozwoju (wybrane aspekty polskiej rzeczywistości edukacyjnej) jest drugą z kolei publikacją autorki poświęconą problemom edukacji dziecka do lat trzech. Autorka dostrzega to, o czym przekonywał także między innymi Włodzimierz Fijałkowski - dziecko „nie jest «nieme», natomiast «głusi» często bywają dorośli”. W najnowszym opracowaniu dokonuje analizy wybranych aspektów polskiej rzeczywistości oświatowej, wskazuje przejawy nadmiernej instrumentalizacji edukacji i proponuje przyjęcie niedyrektywnego towarzyszenia w rozwoju, ukazując także autentyczną gotowość opiekunów małego dziecka do ustawicznego doskonalenia warsztatu ich pracy. Autorka, sięgając do niezwykłych osiągnięć Pani Profesor Lucyny Telki, koncentruje się przede wszystkim na obszarach edukacji w dialogu z małym dzieckiem, zwraca się w stronę uważnej obserwacji, gotowości do podjęcia interakcji ze strony osoby dorosłej, postuluje potrzebę autentycznej wrażliwości dorosłego na dziecięce potrzeby.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Gorlice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 372.4, 373.2 (2 egz.)
Książka
W koszyku
W książce przedstawione zostały - systematycznie i klarownie - najważniejsze zagadnienia edukacji matematycznej dzieci w wieku od przedszkola po klasę VI szkoły podstawowej. Dla nauczycieli klas I-III szczególnie ważne jest to, że opisane w tej pozycji prawidłowości dotyczące skutecznego uczenia się matematyki i przechodzenia dzieci na coraz wyższe poziomy rozumienia stosują się zarówno przy doskonaleniu tradycyjnego nauczania w systemie klasowo-lekcyjnym, jak i w tych grupach, w których nauczyciele zostawiają dzieciom większą swobodę i wspierają je w samodzielnej działalności matematycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 7 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71346 (1 egz.)
Czytelnia Nowy Sącz
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. cz72706/II (1 egz.)
Wypożyczalnia Gorlice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 373.3.016.046-021.64:51 (1 egz.)
Wypożyczalnia Limanowa
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 31597, 31596 (2 egz.)
Wypożyczalnia Rabka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 372 (1 egz.)
Wypożyczalnia Zakopane
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20218 (1 egz.)
Wypożyczalnia Mszana Dolna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 671, 1205 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Gorlice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93(091) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autorki, wychodząc naprzeciw decyzji MEN dotyczącej edukacji dziecka sześcioletniego, przygotowały propozycję edukacyjną Dziecko sześcioletnie w szkole - dobry start, której celem jest między innymi: - wspomaganie dobrego startu dziecka sześcioletniego w szkole; - przedstawienie charakterystyki rozwoju dziecka sześcioletniego; - ukazanie zadań szkoły, wychowawcy, nauczycieli związanych z edukacją dziecka sześcioletniego w szkole; - wsparcie nauczyciela w sposobach i formach planowania oraz udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej; - zaproponowanie różnorodnych indywidualnych lub grupowych programów pomocy psychologiczno-pedagogicznej wynikających z podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz edukacji wczesnoszkolnej dostosowanych do indywidualnych potrzeb i możliwości ucznia sześcioletniego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 8 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68657, 68514, 68658, 68513 (4 egz.)
Czytelnia Nowy Sącz
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. cz68512/II (1 egz.)
Wypożyczalnia Gorlice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 373.3.064-021.64 (1 egz.)
Czytelnia Gorlice
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Cz./373.3.046-021.64 (1 egz.)
Wypożyczalnia Nowy Targ
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46908 (1 egz.)
Wypożyczalnia Limanowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31243 (1 egz.)
Wypożyczalnia Rabka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 372 (2 egz.)
Wypożyczalnia Zakopane
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19146 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Głównym celem napisania omawianej książki było przedstawienie sposobów rozpoznawania poziomu rozwoju dyspozycji twórczych dzieci pomiędzy trzecim, a dziewiątym rokiem życia. Ponadto, książka stanowi próbę przedstawienia istoty pewnych osobowościowych i środowiskowych warunków, które są niezmiernie ważne dla uaktywnienia się i rozwoju potencjału twórczego dziecka w zakresie zdolności plastycznych i werbalnych. Autorka w swojej pracy próbuje odnaleźć odpowiedź na pytania, jakie są podstawowe uwarunkowania różnic indywidualnych w zakresie osiągnięć twórczych, a także jakie są przyczyny zróżnicowań w uzewnętrznianiu ich w obrębie natężenia, zakresu i formy.
Fundamentami omawianej książki jest głoszona przez wielu pedagogów i psychologów teza, iż „ zdolności twórcze nie są genetycznie uwarunkowanymi własnościami, nie są też zależne wyłącznie od zdolności ogólnych (inteligencji) czy uzdolnień specjalnych (kierunkowych), a ich podstawowym źródłem jest wrodzony potencjał twórczy, właściwy każdej normalnej jednostce“. Zgodnie z tezą twierdzi się, że tylko jeśli są spełnione określone warunki potencjał twórczy może się uaktywnić, ujawnić i rozwijać już we wczesnym dzieciństwie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Targ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 44176 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest kierowana do terapeutów zajęciowych, nauczycieli edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, pedagogów specjalnych, fizjoterapeutów, terapeutów SI oraz studentów tych kierunków, a także do rodziców dzieci z trudnościami w zakresie małej motoryki. Autorki przedstawiły holistyczny model postępowania diagnostyczno-terapeutycznego SMART HAND MODEL (SHM©). Pierwsza część publikacji prezentuje założenia teoretyczne prowadzenia terapii ręki łączące podejście i wiedzę pedagogiczną oraz fizjoterapeutyczną. Druga część zawiera opis stworzonego modelu, a także bogato ilustrowane zestawy ćwiczeń z zakresu stabilizacji posturalnej, percepcji czuciowej i wzrokowej, koordynacji bilateralnej, manipulacji, kształtowania chwytu oraz grafomotoryczne. Ostatnią część książki stanowią karty diagnostyczne oraz karty ćwiczeń do wykorzystania podczas prowadzenia terapii.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74439 (1 egz.)
Wypożyczalnia Rabka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Wypożyczalnia Zakopane
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20204 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej