Hobby i czas wolny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(323)
Forma i typ
Gry i zabawki
(253)
Książki
(69)
Poradniki i przewodniki
(39)
Publikacje dydaktyczne
(12)
Publikacje popularnonaukowe
(7)
Komiksy i książki obrazkowe
(5)
Druki ulotne
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Muzyka
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Obiekty trójwymiarowe
(1)
Poezja
(1)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(226)
wypożyczone
(76)
tylko na miejscu
(60)
nieokreślona
(6)
Placówka
Wypożyczalnia Nowy Sącz
(224)
Czytelnia Nowy Sącz
(47)
Wypożyczalnia Gorlice
(15)
Czytelnia Gorlice
(13)
Wypożyczalnia Nowy Targ
(25)
Czytelnia Nowy Targ
(1)
Wypożyczalnia Limanowa
(9)
Wypożyczalnia Rabka
(4)
Wypożyczalnia Zakopane
(21)
Czytelnia Zakopane
(3)
Wypożyczalnia Mszana Dolna
(6)
Autor
Knizia Reiner (1957- )
(9)
Peeters Raf
(9)
Knizia Reiner
(6)
Madaj Karol (1980- )
(5)
Quilliams Chris
(5)
Socha Piotr
(5)
Grabowska-Piątek Marcelina
(4)
Roubira Jean-Louis
(4)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(4)
Baranowski Marek
(3)
Borsuk Karol (1905-1982)
(3)
Burkowska Zofia
(3)
Czuba Sławomir
(3)
Handford Martin (1956- )
(3)
Kiesling Michael
(3)
Kiesling Michael (1957- )
(3)
Korzeniewski Przemysław
(3)
Kospin Małgorzata
(3)
Kreowski Klaus
(3)
Madaj Karol
(3)
Menzel Michael
(3)
Minor Marcin
(3)
Raczek Zofia
(3)
Rejchtman Grzegorz
(3)
Skudlarska Anna
(3)
Williams Russell
(3)
Żabicka Monika
(3)
Bauza Antoine (1978- )
(2)
Beaujannot Gaetan
(2)
Bloemmen Hans
(2)
Blok Patryk
(2)
Cardouat Marie (1981- )
(2)
Cathala Bruno
(2)
Chiacchiera Martino
(2)
Chvátil Vlaada (1971- )
(2)
Coimbra Miguel
(2)
Cywińska Anna
(2)
Denoual Thierry
(2)
Detner Małgorzata
(2)
Détraz Pauline
(2)
Gao Jiahui Eva
(2)
Ginter Tomasz
(2)
Gniady Anna
(2)
Goyke Sebastian
(2)
Gravel Sophie
(2)
Jedynak Karolina
(2)
Kożyczkowska Magda
(2)
Litwin Karol
(2)
Looveer Meelis
(2)
Majkowski Tomasz
(2)
Mechło Paulina
(2)
Melvin Robert
(2)
Minge Krzysztof
(2)
Minge Natalia
(2)
Miśkiewicz Magdalena
(2)
Moon Alan R
(2)
Mydel Marek
(2)
O'Connor Rory
(2)
Piekarska Jolanta (językoznawca)
(2)
Piekarski Wiesław
(2)
Pluszka Adam (1976- )
(2)
Pogoda Łukasz M
(2)
Rivollet Alain
(2)
Rosenberg Uwe (1970- )
(2)
Skowron Martyna
(2)
Smerdel Sylwia
(2)
Sobel Beth
(2)
Sokołowski Piotr
(2)
Stankiewicz Izabela
(2)
Sumińska Dorota (1957- )
(2)
Szewczyk Michał
(2)
Szpil Martyna
(2)
Szymanowicz Maciej
(2)
Szymanowicz Maciej (1975- )
(2)
Słaby Piotr
(2)
Teubner Klaus
(2)
Trzewiczek Ignacy
(2)
Walker-Harding Phil
(2)
Wełnicki Marcin (1984- )
(2)
Świć Anna
(2)
Abfalter Katrin
(1)
Aitch (1986- )
(1)
Akelaitis Gediminas
(1)
Alexander Stefan
(1)
Allen Nina
(1)
Andersen Martin Nedergaard
(1)
Andreani Jean-François
(1)
Andrieux Laure
(1)
André Marc (1967- )
(1)
Azagary Eric
(1)
Bajerowicz Katarzyna
(1)
Banki Danna
(1)
Baranowski Marek (projektant gier)
(1)
Baranowski Marek (wydawca)
(1)
Barasiński Grzegorz
(1)
Bartl Almuth
(1)
Basley Andrew
(1)
Baudoin Michel
(1)
Bauza Antoine
(1)
Beelinger Christophe
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(148)
2010 - 2019
(164)
2000 - 2009
(4)
1980 - 1989
(1)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(258)
1901-2000
(8)
1945-1989
(7)
1989-2000
(5)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(323)
Język
polski
(322)
angielski
(2)
Odbiorca
Dzieci
(168)
Młodzież
(167)
9-13 lat
(142)
6-8 lat
(114)
Dorośli
(105)
14-17 lat
(100)
0-5 lat
(36)
Rodzice
(10)
Pedagodzy
(6)
18+
(4)
Terapeuci zajęciowi
(4)
Nauczyciele przedszkoli
(3)
Opiekunki i opiekunowie osób starszych
(3)
Osoby w wieku starszym
(3)
Psycholodzy
(2)
Wychowawcy klas
(2)
Animatorzy
(1)
Bibliotekarze
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Przedszkola
(1)
Studenci
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Szkoły ponadpodstawowe
(1)
Terapeuci
(1)
Trenerzy i instruktorzy sportowi
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(7)
Literatura angielska
(1)
Literatura kanadyjska
(1)
Literatura szwedzka
(1)
Muzyka polska
(1)
Temat
Zabawa
(101)
Trening umysłu
(13)
Gry i zabawy umysłowe
(12)
Zwierzęta
(10)
Myślenie
(9)
Osoby w wieku starszym
(7)
Koty
(6)
Logika
(6)
Papieroplastyka
(6)
Trening pamięci
(6)
Współzawodnictwo
(6)
Kreatywność
(5)
Roboty ręczne
(5)
Pamięć
(4)
Podróże
(4)
Spostrzeganie
(4)
Szachy
(4)
Trening koncentracji
(4)
Czas wolny od pracy
(3)
Dziatki
(3)
Gry i zabawy dziecięce
(3)
Gry i zabawy ruchowe
(3)
Krainy i światy fikcyjne
(3)
Odpoczynek
(3)
Ogródki działkowe i przydomowe
(3)
Origami
(3)
Rośliny
(3)
Strategia
(3)
Uczucia
(3)
Wyobraźnia przestrzenna
(3)
Zabawki
(3)
Żółwie
(3)
Aktywizacja społeczna
(2)
Aktywność fizyczna
(2)
Boże Narodzenie
(2)
Dzieci
(2)
Ekosystem
(2)
Gry i zabawy
(2)
Gry planszowe
(2)
Harcerstwo
(2)
Krasnoludki
(2)
Las
(2)
Myślenie twórcze
(2)
Narracja
(2)
Poszukiwania zaginionych
(2)
Programowanie (informatyka)
(2)
Psy
(2)
Robótki ręczne
(2)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(2)
Sen
(2)
Skarby
(2)
Starość
(2)
Taktyka
(2)
Trening sportowy
(2)
Uwaga (psychologia)
(2)
Wally (postać fikcyjna)
(2)
Współdziałanie
(2)
Wyobraźnia
(2)
Zagadki i łamigłówki
(2)
Zdolności manualne
(2)
Śledztwo i dochodzenie
(2)
Ślimaki
(2)
7 Eskadra Myśliwska im. Tadeusza Kościuszki (Wojsko Polskie ; 1918-1939)
(1)
Akrobatyka
(1)
Akwarium
(1)
Akwarystyka
(1)
Alpinizm
(1)
Alpiniści
(1)
Azulejos
(1)
Bajki i baśnie
(1)
Batman (postać fikcyjna)
(1)
Bibliotekoznawstwo
(1)
Bieganie
(1)
Bitwa warszawska (1920)
(1)
Budownictwo
(1)
Bukieciarstwo
(1)
Choroby roślin
(1)
Cywilizacja
(1)
Czas wolny od pracy ucznia
(1)
Detektyw Pozytywka (postać fikcyjna)
(1)
Dinozaury
(1)
Drojecka, Róża (1904-1990)
(1)
Dzień
(1)
Dłuska, Helena (1892-1921)
(1)
Dżdżownice
(1)
Dżungle i lasy deszczowe
(1)
Edukacja domowa
(1)
Edukacja ekonomiczna
(1)
Eksperymenty
(1)
Emeryci i renciści
(1)
Fizyka (przedmiot szkolny)
(1)
Flagi
(1)
Floryści
(1)
Galloway, Jeff (1945- )
(1)
Gorączka złota
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Gra słów
(1)
Gry i zabawy literackie
(1)
Gry w karty
(1)
Gry w kości
(1)
Temat: dzieło
Ballady i romanse
(1)
Disney Klasyka
(1)
Temat: czas
1901-2000
(4)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Gotham City (Stany Zjednoczone ; miasto fikcyjne)
(1)
Hollywood (Los Angeles ; część miasta)
(1)
Kresy wschodnie Rzeczypospolitej
(1)
Limanowa (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Muszyna (woj. małopolskie, pow. nowosądecki, gm. Muszyna)
(1)
Nowa Gwinea (wyspa)
(1)
Portugalia
(1)
Starożytny Bliski Wschód
(1)
Starożytny Egipt
(1)
Starożytny Rzym
(1)
Tatry (góry)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(173)
Gry planszowe
(93)
Plansze do gry
(60)
Gry w karty
(50)
Poradnik
(39)
Gry edukacyjne
(25)
Gry i zabawy
(21)
Gry strategiczne
(16)
Gry i zabawy dziecięce
(10)
Publikacja bogato ilustrowana
(10)
Publikacje dla dzieci
(10)
Karty do gry
(9)
Ćwiczenia i zadania
(9)
Gry i zabawki
(6)
Gry sportowe
(4)
Układanki
(4)
Wydawnictwa popularne
(4)
Bajki i baśnie
(2)
Gry w kości
(2)
Książka do wypełniania
(2)
Książka obrazkowa
(2)
Podręcznik
(2)
Scenariusz zajęć
(2)
Zagadki
(2)
Biografia
(1)
Broszura
(1)
Dzienniki
(1)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Gry językowe (pedagogika)
(1)
Gry kierownicze
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Instrukcja
(1)
Książka obrazkowa (picturebook)
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Muzyka dla dzieci
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Pieśń i piosenka
(1)
Pieśń i piosenka harcerska
(1)
Reportaż
(1)
Zakładka do książek
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3788)
Psychologia
(2225)
Historia
(2017)
Medycyna i zdrowie
(1090)
Socjologia i społeczeństwo
(995)
Hobby i czas wolny
(323)
Literaturoznawstwo
(897)
Kultura i sztuka
(516)
Językoznawstwo
(443)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(433)
Religia i duchowość
(418)
Rozwój osobisty
(378)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(360)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(350)
Biologia
(295)
Filozofia i etyka
(253)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(244)
Etnologia i antropologia kulturowa
(223)
Kultura fizyczna i sport
(188)
Podróże i turystyka
(183)
Zarządzanie i marketing
(183)
Geografia i nauki o Ziemi
(172)
Matematyka
(162)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(160)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(144)
Praca, kariera, pieniądze
(128)
Media i komunikacja społeczna
(121)
Fizyka i astronomia
(119)
Informatyka i technologie informacyjne
(115)
Nauka i badania
(115)
Ochrona środowiska
(87)
Chemia
(76)
Architektura i budownictwo
(74)
Inżynieria i technika
(67)
Styl życia, moda i uroda
(34)
Kulinaria
(32)
Rolnictwo i leśnictwo
(26)
Archeologia
(20)
Varia
(17)
Dom i ogród
(13)
Transport i logistyka
(13)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(7)
Geografia
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Religia i duchowość
(1)
Edukacja
(1)
Geografia i nauki o ziemi
(1)
Literatura
(1)
Medycyna
(1)
Psychiatria
(1)
Psychologia kliniczna
(1)
Rodzina i relacje międzyludzkie
(1)
Sport i kultura fizyczna
(1)
323 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Rekin gra planszowa / Arpad Fritsche - Warszawa : Granna , 2017 - 1 pudełko (plansza rafy, 16 małych rybek w czterech kolorach, 6 drapieżników, 4 rybki przypominajki, 2 kolorowe kostki) : ilustracje ; w pudełku 8x26x26 cm. + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 23 cm).
Forma i typ
Temat
Dziedzina i ujęcie
Gra Rekin to pełna zwrotów akcji gra rodzinna. Pędź rybkami do mety po zwycięstwo. Uważaj jednak na żarłoczne rekiny, które będą próbować pokrzyżować Twoje szyki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 204Gr (1 egz.)
Czytelnia Nowy Sącz
Brak informacji o dostępności: sygn. cz203Gr (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rory's Story Cubes : classic. - Gdańsk : Rebel, copyright 2019. - 1 gra (kostki - 9 sztuk): karton, plastik, kolor ; w pudełku 8 cm.+ instrukcja.
Story Cubes to dziewięć ładnie wykonanych, sześciennych kostek, z których każda zawiera na ściankach odmienny zestaw ilustracji. Rzuć wszystkimi dziewięcioma kostkami. Rozpocznij swoje opowiadanie od "Dawno, dawno temu..." lub jeśli wolisz "Pewnego razu...". Następnie opowiedz historię w oparciu o dziewięć obrazów, które wypadły na kostkach. Zacznij od dowolnego z nich, najlepiej od tego, który jako pierwszy przykuł twoją uwagę. Nie ma złych odpowiedzi, jedyne co cię ogranicza, to twoja własna wyobraźnia. Obudź ją w sobie i daj się jej ponieść, a fantastyczne opowieści same zrodzą się w twojej głowie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Zakopane
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10Gr (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Rozgryź to 2.0 - Kraków : Europe4Youth, 2018. - 1 gra (plansza, 4 kolorowe pionki, kostka do gry, 1 znacznik czasu, 7 karty projektu, 3 karty drzewka problemu, 5 kart gracza, 51 kart narzędzi projektowych, 67 kart zasobów) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 6x29x29 cm +instrukcja (17 strony : ilustracje ; 19 cm).
Forma i typ
Temat
Dziedzina i ujęcie
Gra Rozgryź To. 20 to edukacyjna gra planszowa dla młodzieży, w której gracze wcielaja się w reprezentantów młodzieży zrzeszonej w samorządzie, radach młodzieżowych i organizacjach pozarzadowych. Sami wybierają problem społeczny, z którym będą sie mierzyć oraz sposób w jaki będą chcieli to zrobić.
Gra planszowa
W koszyku
Rozgryź To. 2.0. - Kraków : Europe4Youth , 2018. - 1 gra (plansza, 5 kolorowych ludzików, 1 kostka do gry, 1 znacznik czasu, 3 plansze drzewka problemu, 6 kart projektu, 52 karty narzędzi projektowych, 64 karty zasobów) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 6x28x29 cm +instrukcja (20 stron : ilustracje ; 19 cm).
Forma i typ
Temat
Dziedzina i ujęcie
“ROZGRYŹ TO 2.0 to edukacyjna gra planszowa, w której gracze wcielają się w reprezentantów młodzieży, zrzeszonej w samorządach, radach i organizacjach pozarządowych. Sami wybierają problemy społeczne, z którymi chcą się zmierzyć, oraz metody na ich rozwiązanie. Odwiedzając kolejne instytucje, gracze realizują swoje projekty, zdobywają fundusze i patronaty. Gra pokazuje drogę, jaką należy przebyć od zidentyfikowania problemu, przez pomysł na walkę z nim, aż po jego realizację”. Projekt zrealizowany dla “Stowarzyszenia Europe4Youth”.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147Gr (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rozgryź To. Gra edukacyjna dla młodzieży. - Kraków : Europe4Youth , 2016. - 1 gra (wiele elementów) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 6x28x29 cm +instrukcja (39 stron : ilustracje ; 21 cm).
“ROZGRYŹ TO" to edukacyjna gra planszowa. w trakcie rozgrywki uczniowie, podzieleni na kilkuosobowe grupy, muszą rozwiązać określone problemy społeczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148Gr (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rozsypanka zdaniowa : łamigłówka i gra słowna. - Chwaszczyno : Aleksander, [2021]. - 1 gra (45 plastikowych tabliczek, worek) : plastik, papier, karton kolor ; 31x25x5 cz + instrukcja.
(Terapia. Gra terapeutyczno-rehabilitacyjna.)
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
W zestawie znajduje się 45 wyrażeń umieszczonych na plastikowych tabliczkach, z których można zbudować 7 zdań. Celem gry jest ułożenie wszystkich zdań, które muszą być zrozumiałe i zbudowane zgodnie z normami językowymi. Gra ma doskonalić analityczno-syntetyczne podejście do języka. Trzy warianty gry. Doskonałe ćwiczenia językowe wspierające rehabilitację osób chorych np. na chorobę Parkinsona, chorobę Alzheimera, a także pacjentów po udarze, bądź borykających się ze schorzeniami cywilizacyjnymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Zakopane
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16Gr (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rzutki - Zielona Góra : ADAR, 2020. - 1 gra (1 tarcza, 6 rzutek) : plastik ; 36.0 x 30.0 cm.
Forma i typ
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Tarcza elektroniczna marki BEST SPORTING to super zabawa dla całej rodziny. W zestawie są dwa komplety rzutek (6 szt.). Ważne jest aby ćwiczyć z rzutkami i mieć z tego dużo przyjemności. Tarcza do zastosowań rekreacyjnych, przeznaczona do gry wewnątrz pomieszczeń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Zakopane
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6Gr (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Statki. - Chwaszczyno : Alexander, [2019]. - 1gra (2 plansze dwuczęściowe, kostka, 2 mazaki, instrukcja) : tektura, plastik, kolor ; w pudełku 22 x 97 x 94cm.
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Klasyczna gra w statki w nowej, poręcznej odsłonie. Dzięki niewielkiemu rozmiarowi grę można zabrać ze sobą dosłownie wszędzie. Każdy z graczy ma do dyspozycji 2 tabliczki oraz mazak suchościeralny. Na jednej tabliczce rysuje swoje okręty, na drugiej zaznacza swoje trafienia oraz spudłowane strzały. Grę można powtarzać bez końca zmazując wcześniejsze warianty i rysując położenie okrętów od nowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Zakopane
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7Gr (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Super domino - Gdynia : Jawo, [2014]. - 1 gra (33 elementy) : tektura, kolor ; w pudełku 9x37x37 cm.
Forma i typ
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Dwa warianty gry: jeden łatwiejszy dla młodszych dzieci, drugi trudniejszy: dla dzieci znających cyfry. Wariant prostrzy: dzieci kolejno dostawiają kamienie tak, aby tworzyły się pary tych samych zwierzątek. Wariant trudniejszy: ta sama zasada, lecz tym razem zamiast zwierzątek gracze dokładają swoje kamienie, aby liczba oczek tworzyła parę z wcześniejszym kamieniem. Gra kończy się w momencie, gdy jedno z dzieci pozbędzie się swoich kamieni, lub gdy baza została już wyczerpana, a żaden z graczy nie może już dołożyć swojego kamienia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55Gr (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ślimak : samochodowy rajd. - Chwaszczyno : Alexander, ok. [2020]. - 1 pudełko : karton, plastik ; 4x19x29 cm.
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Dwie emocjonujące gry typu wyścig w których gracze próbują jak najszybciej dotrzeć do mety. Liczba oczek wyrzuconych na kostce wskazuje o ile pól należy przesunąć pionki po torze. W trakcie rajdu po planszy każdego z graczy będą spotykały miłe lub przykre niespodzianki, kary i nagrody. Kolorowe plansze oraz proste reguły obu gier są gwarancją dobrej zabawy – zwłaszcza dla najmłodszych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116Gr (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Taboo : gra niewypowiedzianych słów!!! - Warszawa : Hasbro, © 2013. - 1 gra (260 kart, 1 piszczałka, 1 podstawka pod karty, 1 klepsydra, 1 kostka, 1 notes) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 6x27x20 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 21 cm).
Forma i typ
Temat
Dziedzina i ujęcie
Czas działa przeciwko Tobie. Wiesz, co chcesz powiedzieć, jeśli tylko znajdziesz odpowiednie słowa. Ale w życiu są rzeczy, które są tabu. Jak sprawić, by Twoja drużyna powiedziała np. "przecinek", jeśli nie wolno Ci użyć słów "interpunkcja", "znak", "przestanek", "zdanie", ani "kropka"? Musisz użyć wyobraźni, sprytu i wiedzy, by wygrać. Jeśli Twoja drużyna odgadnie hasło, zdobywacie punkt. Tabu jest niewymownie zabawną grą! Idealna na spotkania towarzyskie z rodziną i znajomymi. Taboo przypomina kalambury, jednak w odświeżonej formie. Proste zasady pozwalają na wspólną zabawę w każdym wieku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 19Gr (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tangram : Łamigłówka dla każdego / Praca zbiorowa. - Kielno : F.H.U.Multigra, [20-]. - Pudełko (12 dużych trójkatów, 6 średnich trójkątów, 12 małych trójkatów, 6 kwadratów, 6 równoległoboków, 60 żetonów, instrukcja) ; 19x29x4 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
0 wyzwań w instrukcji, tysiące kombinacji. „Tangram” to chińska wchodzi siedem figur geometrycznych tzw. „tanów”, które po złożeniu tworzą kwadrat. Celem układanki jest Odwzorowanie kształtu z załączonego obrazka, tak by wykorzystać wszystkie dostępne elementy tangramu. Można też tworzyć własne wzory.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Gorlice
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 34/Pn (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tumblin'g monkeys - Misaissauga : Mattel, [2020]. - 1 pudełko (1 drzewo, 30 małpek, 30 patyczków w trzech kolorach, 1 kostka, instrukcja) ; 27x27x9 cm.
Forma i typ
Temat
Dziedzina i ujęcie
Zręcznościowa gra rodzinna rozwijająca umiejętności społeczne, myślenie przyczynowo-skutkowe oraz koncentrację.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 81Gr (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Turbo (gra planszowa) / Autorzy: Asger Harding Granerud & Daniel Skjold Pedersen ; Grafika i projekt graficzny: Vincent Dutrait ; Tłumaczenie: Magda Gamrot i Kamila Puzdowska ; Redacja: zespól Rebel. - Gdańsk : Rebel, [2022]. - 1 pudełko ( 2 plansze-4 tory, 4 karty torów, 6 wyścigowek i 6 drążków zmiany biegów, 6 planszetek, 72 karty prędkości, 48 kart turbo i 37 kart obciążenia, 114 kart ulepszeń, 35 kart sponsorów, 10 kart legend, 10 kart wydarzeń, planszetka legend, planszetka mistrzostw, 6 żetonów pogodyi 12 żetonów warunków drogowych, 2 stanowiska prasowe, notes punktacji, 2 instrukcje)
Turbo to ekscytująca gra planszowa, która przeniesie Cię na fotel kierowcy uczestniczącego w chaotycznych wyścigach z lat 60. Jej główny mechanizm to proste i intuicyjne zarządzanie kartami. Wybranie odpowiednich ulepszeń pozwoli Twojej wyścigówce na lepsze wchodzenie w zakręty, a także zapewni odpowiednie chłodzenie i utrzymanie największej możliwej prędkości. Ostatecznie jednak wszystko zależy od Twoich umiejętności!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 299Gr (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ubongo : Rozszerzenie dla 5-6 graczy / Grzegorz Rejchtam - Warszawa : Story House Egmont, 2022. - 1 gra (wiele elementów) : karton, tektura, kolor, plastik ; w pudełku 20x20x4 cm + instrukcja.
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 135Gr (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wieża duża : kolorowa - Kraków : Albi, [brak roku]. - 1 gra (60 kolorowych klocków, kostka do gry) : karton, drewno, papier, kolor ; w pudełku 75x15x25 cm + instrukcja.
Forma i typ
Temat
Dziedzina i ujęcie
Kolorowa Jenga z kostką! Wieża - Duża Kolorowa to gra zręcznościowa wymagająca nie tylko sprawności manualnej, ale i konstruktorskiej przemyślności. Fantastycznie sprawdza się jako zabawa towarzyska - gdy budowla staje się coraz wyższa, a uczestnicy z zapartym tchem sięgają po kolejny element, napięcie rośnie niebywale… To rozrywka, która dostarczy Wam mnóstwo emocji! Kto pierwszy popełni błąd, a kto wykaże się najlepszym wyczuciem? Czy komuś uda się zastawić pułapkę? A może wspólnie zdołacie wznieść wieżę dwa razy wyższą niż była na starcie! Jest to również wspaniała gra międzypokoleniową. Przysparza mnóstwo frajdy zarówno dzieciom, jak i dorosłym. Sprawia, że szybko runą bariery (nie tylko wiekowe!), zaś sama wieża… będzie piąć się do góry! Zawartość: kolorowe drewniane klocki kostka z kolorami instrukcja Cechy gry: liczba graczy: 2 - bez ograniczeń czas gry: ok. 20 minut
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83Gr (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wieża Herkulesa /praca zbiorowa. - Brak miejsca wydania : Brimarex, [2023]. - Pudełko (26 figurek drewnianych, karty papierowe) : drewno, karton, papier, kolor ; 28,5x26x5 cm + instrukcja.
Gra zręcznościowa o motywie przewodnim budowania wieży Herkulesa firmy Top Bright. Zestaw składa się z 26 elementów. Produkt został wykonany z wysokiej jakości, ekologicznego drewna oraz bezpiecznej gumy przy użyciu nietoksycznych oraz nieuczulających barwników. Produkt przeznaczony dla dzieci powyżej 36 miesiąca życia.Jakie zalety ma drewniana gra Montessori Wieża Herkulesa? Kształtuje umiejętności motoryki małej u dziecka, trening cierpliwości, spostrzegawczości, koncentracji i logicznego myślenia, duży wybów wzorów zróżnicowanych stopniem trudności, Zabawka przeznaczona dla dzieci powyżel lat trzech 3+. Drewniana gra Montessori Wieża Herkulesa Top Bright to atrakcyjna propozycja na prezent. Podczas zabawy dzieci rozwijają swoje umiejętności, dlatego sprawdzi się doskonale w domu, jak i w placówkach terapeutycznych i oświatowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Gorlice
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22/Pn, 23?pn (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wspólne ogniwo : trening spostrzegawczości. - Chwaszczyno : Aleksander, [2021]. - 1 gra (45 plastikowych tabliczek, worek) : plastik, papier, karton kolor ; 31x25x5 cz + instrukcja.
(Terapia. Gra terapeutyczno-rehabilitacyjna.)
Wspólne ogniwo z serii Terapia Alexander to gra terapeutyczno-rehabilitacyjna, która wspomaga trening spostrzegawczości, analizy wzrokowej i refleksu. Stworzona została z myślą przede wszystkim o seniorach, którym zależy na ćwiczeniu sprawności intelektualnej. Gra Wspólne ogniwo Trening spostrzegawczości będzie przydatna również dla osób, które przechodzą rehabilitację po wylewie lub wypadku. Gra świetnie sprawdzi się również jako pomoc dydaktyczna do pracy z dziećmi w terapii logopedycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Zakopane
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17Gr (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wygibajtus - Chwaszczno : Alexander, [2020]. - 1 gra (tablica ze wskazówką, mata plastikowa) : tektura, karton, plastik, kolor ; w pudełku 38x26x6cm + instrukcja 4 strony : ilustracje kolorowe ; 21 cm).
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Dziedzina i ujęcie
Wygibajtus to wyjątkowa gra i świetna zabawa dla całej rodziny. W zależności od wskazań na tarczy gracze muszą postawić swoje stopy i dłonie w odpowiednich miejscach na planszy. Zmusza to często grających do akrobatycznych ewolucji. Każdy z graczy uczestniczy w niej całym ciałem, w dosłownym sensie. Zwycięstwo zależy w pewnej mierze od przypadku wynikającego ze wskazań na tablicy kolorów. Przede wszystkim wygrywa jednak ten, kto ma lepszy refleks i jest bardziej wygimnastykowany. Zawartość pudełka: tablica ze wskazówką mata plastikowa instrukcja Gra przeznaczona: dla 2 do 6 graczy, w wieku od 6 lat. Uwaga! Produkt nieodpowiedni dla dzieci poniżej 3 roku życia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 79Gr, 80Gr (2 egz.)
Muzyka
CD
W koszyku
Z piosenką przez stulecie 1911-2011. - Nowy Sącz : Związek Harcerstwa Polskiego, 2012. - 1 dysk optyczny (CD) : dźw. ; 12 cm.
Forma i typ
Przynależność kulturowa
Temat
Dziedzina i ujęcie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 266CD (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej