Nawyki konsumenckie
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Nowy Targ
(1)
Wypożyczalnia Limanowa
(1)
Autor
Lewandowska Izabela (ekonomia)
(1)
Paprocki Rafał
(1)
Rapaille Gilbert C
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Polska
(4081)
Język polski
(3762)
Literatura polska
(2799)
Poezja polska
(2758)
Matematyka
(2413)
Nawyki konsumenckie
(-)
Dziecko
(2147)
Wychowanie
(1661)
Historia
(1656)
Nauczanie
(1577)
Nauczanie początkowe
(1444)
Wychowanie przedszkolne
(1412)
Pedagogika
(1299)
Filozofia
(1288)
Nauczyciele
(1216)
Literatura
(1205)
Opowiadanie polskie
(1195)
Wychowanie w rodzinie
(1186)
Fizyka
(1169)
Powieść polska
(1144)
Rodzina
(1123)
Nauczanie zintegrowane
(1116)
Młodzież
(1039)
Szkolnictwo
(1004)
Regionalia
(986)
Psychologia
(985)
Sztuka
(945)
Pamiętniki polskie
(911)
Język angielski
(886)
Dramat polski
(836)
Chemia
(803)
Pisarze polscy
(796)
Dzieci
(773)
Oświata
(765)
Kultura
(756)
Biologia
(689)
Geografia
(684)
Publicystyka polska
(656)
Uczucia
(648)
Uczniowie
(632)
Osobowość
(628)
Uczenie się
(615)
Wojsko
(590)
Język niemiecki
(585)
Muzyka
(585)
Kobieta
(563)
Podręczniki akademickie
(555)
Biografie
(550)
Psychoterapia
(508)
Technika
(506)
Wydawnictwa popularne
(501)
Relacje międzyludzkie
(499)
Język rosyjski
(496)
Przyroda
(493)
Mowa
(480)
Czytanie
(479)
Miłość
(476)
Etyka
(463)
Socjologia
(453)
Żydzi
(451)
Matura
(449)
Unia Europejska
(447)
Powieść francuska
(446)
Warszawa
(446)
Powieść angielska
(440)
Kraków (woj. małopolskie)
(433)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(432)
Wojna 1939-1945 r.
(432)
Psychologia społeczna
(423)
Pedagogika specjalna
(419)
II wojna światowa (1939-1945)
(407)
Przyjaźń
(397)
Logopedia
(392)
Gry i zabawy
(390)
Zwierzęta
(385)
Wychowanie fizyczne
(375)
Powieść amerykańska
(374)
Rośliny
(374)
Psychologia wychowawcza
(372)
Prawo
(371)
Powieść rosyjska
(364)
Nauka
(360)
Gry edukacyjne
(354)
Astronomia
(353)
Biografia
(352)
Informatyka
(352)
Pisanie
(348)
Mózg
(344)
Myślenie
(342)
Religia
(333)
Podręczniki
(325)
Bibliotekarstwo
(323)
Czasopisma pedagogiczne polskie
(323)
Polityka
(322)
Edukacja ekologiczna
(320)
Polacy za granicą
(320)
Psychologia rozwojowa
(314)
Gry i zabawy umysłowe
(310)
Alkoholizm
(309)
Bajkoterapia
(308)
Dziatki
(307)
Gatunek
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Autorka podjęła interesujący i bardzo aktualny temat. Badaniem zastosowań grywalizacji w różnych sferach życia zajmują się renomowane ośrodki naukowe (m.in. Uniwersytet Wharton w Pensylwanii). Monografia Izabeli Lewandowskiej przyczynia się do wzbogacenia polskiej literatury dotyczącej tej problematyki. Niewątpliwie wyniki obu badań (ilościowego i jakościowego) wzbogacają rozważania autorki o komponent empiryczny, dostarczają interesujących wniosków poznawczych oraz praktycznych rekomendacji dla organizacji zamierzających wykorzystać rywalizację jako nowoczesne narzędzie marketingowe – prof. dr hab. Bogdan Mróz, Katedra Badań Zachowań Konsumentów, Instytut Zarządzania, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Limanowa
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 34580 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia Biznesu)
Co różni ludzi na całym świecie? Co takiego sprawia, że wybieramy jakiś styl życia i kupujemy takie, a nie inne rzeczy? Co kształtuje nasze podejście do miłości, uwodzenia i seksu? Odpowiedzią na te pytania jest kod kulturowy. Clotaire Rapaille, światowej sławy badacz kultur i ekspert rynku, doradca większości firm z listy Forbes 100, spędził dekady, odkrywając tajemnice zachowań konsumentów i przekazując je największym firmom świata, współtworząc produkty trafiające w sedno potrzeb rynku. Tworzył kampanie dla takich gigantów, jak Boeing, LG, Honda, Lego oraz kilkudziesięciu innych światowych korporacji. Rapaille złamał system kodujący nasze zachowania. Częścią tego systemu stajemy się w chwili naszych narodzin. Nieświadomie przyswajamy programy funkcjonowania w świecie - kody kulturowe. To właśnie one czynią z przedstawicieli Homo sapiens Amerykanów, Niemców czy Polaków. To one sprawiają, że przeżywamy swoje jednostkowe życie według zasad, których sens pozostaje przed nami głęboko ukryty. System kulturowego kodowania działa bowiem w sposób milczący i niewidzialny, delikatnie, acz stanowczo popychając nas w kierunkach, w których poruszamy się na co dzień.
Clotaire Rapaille zastosował swoją metodę do odkrycia tożsamości USA, przeniknięcia istoty sera we Francji czy wydobycia idei samochodu w Niemczech. Odkryte przez niego kody pozwalają zrozumieć fenomen amerykańskiego prezydenta oraz przyczyniają się do sukcesu rynkowego produktów pochodzących od firm ze szczytu światowego biznesu. Na szczęście my również możemy poznać unikalną metodę łamania kodów kulturowych, zyskując nowy rodzaj wolności w otchłani otaczających nas zjawisk.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Targ
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48666 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej