Żytko Małgorzata
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(6)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Nowy Sącz
(1)
Wypożyczalnia Gorlice
(1)
Wypożyczalnia Nowy Targ
(1)
Wypożyczalnia Limanowa
(3)
Wypożyczalnia Rabka
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2470)
Kozioł Paweł
(2014)
Kochanowski Jan
(980)
Konopnicka Maria
(801)
Kotwica Wojciech
(782)
Żytko Małgorzata
(-)
Kowalska Dorota
(665)
Krasicki Ignacy
(498)
Leśmian Bolesław
(490)
Boy-Żeleński Tadeusz
(468)
Słowacki Juliusz
(454)
Mickiewicz Adam
(442)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(415)
Baczyński Krzysztof Kamil
(402)
Orzeszkowa Eliza
(360)
Prus Bolesław
(339)
Jachowicz Stanisław
(318)
Kraszewski Józef Ignacy
(317)
Czechowicz Józef
(311)
Sienkiewicz Henryk
(311)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(288)
Faliszewska Jolanta
(281)
Cyrański Czesław
(266)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(263)
Rolando Bianka
(262)
Trzeciak Weronika
(262)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(262)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(258)
Wallace Edgar
(255)
Ziajkiewicz Artur
(246)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(242)
Prus Bolesław (1847-1912)
(234)
Żeromski Stefan
(233)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(229)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(229)
Baudelaire Charles
(223)
Korzeniewski Wiktor
(219)
Doyle Arthur Conan
(214)
Liebert Jerzy
(209)
Markiewicz Henryk (1922-2013)
(207)
May Karol
(203)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(202)
Biel Mirella
(201)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(196)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(194)
Bogucka Masza
(188)
Lange Antoni
(184)
Miciński Tadeusz
(177)
Asnyk Adam
(176)
Filipowicz Leszek
(172)
Historia
(170)
Masiak Wojciech
(169)
Oppenheim E. Phillips
(165)
Curant Catrina
(160)
Dąbrowska Maria (1889-1965)
(159)
Popławska Anna
(158)
Praca zbiorowa
(158)
Morsztyn Jan Andrzej
(154)
Kasprowicz Jan
(153)
Conrad Joseph
(150)
Słownik
(150)
Andersen Hans Christian
(149)
Tatarkiewicz Władysław (1886-1980)
(149)
Nauczanie
(148)
Cartland Barbara
(147)
M. Annah Viki
(147)
Derengowska Joanna
(145)
Brand Max
(143)
Domańska Joanna
(142)
Shakespeare William
(141)
Будна Наталія
(141)
Okoń Wincenty (1914-2011)
(140)
Kolberg Oskar (1814-1890)
(138)
Lech Justyna
(138)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(135)
Syrokomla Władysław
(132)
Balzac Honoré de
(130)
Dickens Charles
(130)
Rawinis Marian Piotr
(130)
Misiorowska Ewa
(129)
Norwid Cyprian Kamil
(127)
London Jack
(126)
Bonk Krzysztof
(125)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(125)
Czechow Anton
(124)
Pigoń Stanisław (1885-1968)
(124)
Wyspiański Stanisław
(124)
Grimm Wilhelm
(122)
Kornhauser Julian
(122)
Zapolska Gabriela
(121)
Miłosz Czesław (1911-2004)
(119)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(119)
Ignaczak Tomasz
(118)
Pasewicz Edward
(118)
Verne Jules
(118)
Oppman Artur
(117)
Keff Bożena
(116)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Studenci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Kształcenie
(2)
Nauczyciele
(2)
Uczniowie
(2)
Dialog
(1)
Dziecko
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Oświata dorosłych
(1)
Pisanie
(1)
Szkolnictwo zawodowe
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Książka jest próbą rekonstrukcji źródeł teoretycznych i metodologicznych dydaktyki jako subdyscypliny naukowej. Poprzez odejście od wąsko instrumentalnego, upraktycznionego rozumienia dydaktyki jako zbioru instrukcji dla nauczyciela umożliwia zmianę świadomości dydaktycznej, jej niejednoznaczność i ideologiczne uwikłania. Autorzy kreślą w niej obraz nie jednej, ale wielu dydaktyk, często zupełnie odmiennych, skonfliktowanych, dyskursywnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Targ
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45685 (1 egz.)
Wypożyczalnia Limanowa
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 29251 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Edukacja w dialogu / Małgorzata Żytko. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2021. - 168 stron ; 21 cm.
Uczestnictwo w edukacji dialogowej zmienia sposób patrzenia na proces uczenia się i stwarza podstawę rozwoju samodzielnego i krytycznego myślenia, ważnego dla stron tego dialogu – nauczycieli oraz dzieci. Zadaniem nauczyciela jest prowokowanie dyskusji, eksponowanie różnic w opiniach, formułowanie pytań, kwestionowanie opinii, wskazywanie na alternatywne punkty widzenia. W poszczególnych rozdziałach omówiono rolę nauczyciela w kontekście zmian edukacyjnych, modele edukacyjnych relacji nauczyciel–uczniowie w codzienności szkolnej oraz edukację dialogową – jej różne ujęcia i rozwiązania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Limanowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33994 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kształcenie zintegrowane - problemy teorii i praktyki - Dylematy kształcenia zintegrowanego - Psychologiczne i pedagogiczne podstawy integracji kształcenia - Kształcenie językowe w nauczaniu zintegrowanym - rozwijanie umiejętności matematycznych w nauczaniu zintegrowanym- Miejsce edukacji przyrodniczej w kształceniu zintegrowanym - Drama w kształceniu zintegrowanym - Propozycje scenariuszy zajęć zintegrowanych. Książka dla pedagogów nauczania początkowego. Zagadnienie kształcenia zintegrowanego wzbudza wiele dyskusji wśród teoretyków oraz nauczycieli - praktyków edukacji początkowej. Jak każda zmiana w oświacie wywołuje zarówno niechęć i opór, jak i ciekawość. W gronie nauczycieli obserwuje się co najmniej dwie postawy. Pierwszą z nich można określić w skrócie: „integracja - to nic nowego, to powtórka z przeszłości". Zwolennicy tego poglądu uważają, że reforma edukacji nie wprowadziła nowego rozwiązania. Przypomniano jedynie koncepcje z przeszłości. Sądzą też, że właściwie każdy nauczyciel przedszkola i część nauczycieli w szkole zetknęła się w praktyce z jakąś formą integracji w edukacji. Próba ustalenia jednak, jaka to była forma integracji, może już zakończyć się niepowodzeniem. Zwolennicy tego poglądu najczęściej krytykują zaproponowane przez twórców reformy rozwiązania pedagogiczne uznając, że dotychczasowy sposób edukacji dzieci w wieku wczesnoszkolnym był efektywny i nie należy pochopnie wprowadzać zmian, a z pewnością nie w tym kierunku. Drugie stanowisko można streścić następująco: „integracja - to może być interesujące, ale co to jest, jak to realizować w szkole". Tym razem mamy do czynienia z grupą osób zainteresowanych zmianami w oświacie, ale jednocześnie zagubionych, poszukujących rzetelnej wiedzy na temat istoty i znaczenia kształcenia zintegrowanego. Informacje czerpią z wielu źródeł, są zainteresowani różnymi formami doskonalenia swoich umiejętności zawodowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 70434 (1 egz.)
Wypożyczalnia Limanowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27061 (1 egz.)
Wypożyczalnia Rabka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 372 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Gorlice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej