Gry strategiczne
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(17)
Forma i typ
Gry i zabawki
(17)
Książki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(11)
dostępne
(4)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Nowy Sącz
(7)
Czytelnia Nowy Sącz
(11)
Wypożyczalnia Zakopane
(1)
Autor
Ginter Tomasz
(2)
Madaj Karol
(2)
Madaj Karol (1980- )
(2)
Baranowski Marek (projektant gier)
(1)
Blok Patryk
(1)
Drans Joëlle
(1)
Drover Glenn
(1)
Dubus Éric
(1)
Dutrait Vincent
(1)
Détraz Pauline
(1)
Ellis J. Arthur
(1)
Foksowicz Piotr
(1)
Franzen Jason
(1)
Fryxelius Isaac
(1)
Gałęzowski Marek (1972- )
(1)
Ginter Tomas
(1)
Ignacy Trzewiczek
(1)
Imperowicz Paweł (1984- )
(1)
Jędraszek Patryk
(1)
Knizia Reiner
(1)
Kwapiński Adam
(1)
Labak Ewa
(1)
Lenkiewicz Marcin
(1)
Litwin Karol
(1)
Liévin William
(1)
Madejski Jan (informatyk)
(1)
McGoey Conor
(1)
Melison Olivier
(1)
Mendes Zé
(1)
Mortka Marcin (1976- )
(1)
Mr. Bistro
(1)
Męczykowska Barbara Maria
(1)
Polak Michał (1978- )
(1)
Prugneaux Jérémie
(1)
Półtoranos Andrzej
(1)
Rejchtman Grzegorz
(1)
Rogusz Marek
(1)
Rokitnicki Paweł
(1)
Rymer Przemysław
(1)
Skudlarska Anna
(1)
Strzelecki Adam
(1)
Tardif Maxime
(1)
Toulhoat Ronan (1984- )
(1)
Vega Isaac
(1)
Wach Paulina
(1)
Wełnicki Marcin (1984- )
(1)
Williams Russell
(1)
Łapot Jakub
(1)
Żabicka Monika
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(11)
2010 - 2019
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(16)
Kraj wydania
Polska
(17)
Język
polski
(17)
Odbiorca
Młodzież
(14)
Dorośli
(11)
9-13 lat
(8)
14-17 lat
(7)
Dzieci
(3)
6-8 lat
(2)
18+
(1)
Temat
7 Eskadra Myśliwska im. Tadeusza Kościuszki (Wojsko Polskie ; 1918-1939)
(1)
Bitwa warszawska (1920)
(1)
Cywilizacja
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Gry wojenne
(1)
Myślenie
(1)
Piraci
(1)
Pojazdy kosmiczne
(1)
Prywatni detektywi
(1)
Rośliny
(1)
Stworzenia fantastyczne
(1)
Sztuka przetrwania
(1)
Totemy (religia)
(1)
Warcaby
(1)
Woda
(1)
Wojna polsko-bolszewicka (1919-1920)
(1)
Współdziałanie
(1)
Wszechświat
(1)
Wyspy
(1)
Ziemia
(1)
Śledztwo i dochodzenie
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Nowa Gwinea (wyspa)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Gatunek
Wiersze
(4212)
Powieść
(3272)
Poradnik
(2115)
Opracowanie
(2110)
Opowiadania i nowele
(1776)
Gry strategiczne
(-)
Podręcznik
(1528)
Praca zbiorowa
(1023)
Biografia
(791)
Bajki i baśnie
(704)
Monografia
(586)
Powieść obyczajowa
(553)
Ćwiczenia i zadania
(538)
Pamiętniki i wspomnienia
(523)
Publikacja bogato ilustrowana
(408)
Wydawnictwa popularne
(402)
Antologia
(349)
Scenariusz zajęć
(325)
Fraszki
(321)
Materiały pomocnicze
(303)
Publikacje dla dzieci
(299)
Gry i zabawy umysłowe
(242)
Powieść historyczna
(228)
Kryminał
(226)
Esej
(205)
Podręczniki akademickie
(205)
Przypowieść
(200)
Reportaż
(197)
Czasopismo polskie
(186)
Raport z badań
(184)
Pieśń
(181)
Powieść przygodowa
(173)
Literatura dla dzieci
(165)
Powieść polska
(154)
Publicystyka
(150)
Literatura polska
(148)
Broszura
(147)
Fantastyka
(132)
Materiały konferencyjne
(132)
Czasopismo naukowe
(124)
Czasopismo pedagogiczne
(119)
Poradniki
(119)
Gry planszowe
(115)
Przewodnik turystyczny
(114)
Wywiad dziennikarski
(114)
Poezja
(107)
Saga rodzinna
(107)
Książka obrazkowa
(106)
Tragedia
(106)
Fantasy
(105)
Program nauczania
(104)
Podręcznik akademicki
(93)
Dramat (gatunek literacki)
(92)
Poemat
(91)
Thriller
(90)
Treny
(85)
Encyklopedia
(84)
Karty pracy ucznia
(83)
Poezja polska
(83)
Rozważania i rozmyślania religijne
(81)
Lektura z opracowaniem
(80)
Powieść biograficzna
(79)
Ćwiczenia i zadania dla szkół podstawowych
(79)
Czasopismo historyczne
(78)
Komedia
(77)
Literatura dla młodzieży
(69)
Sonety
(69)
Analiza i interpretacja
(67)
Listy
(66)
Plansze do gry
(66)
Kompendia i repetytoria
(61)
Pamiętniki polskie
(61)
Podręczniki
(61)
Czasopismo turystyczne
(60)
Komiks
(60)
Podręczniki dla szkół podstawowych
(57)
Słownik
(57)
Gry i zabawy
(56)
Powieść psychologiczna
(56)
Gry w karty
(55)
Sensacja
(55)
Literatura
(54)
Rozprawa
(53)
Felieton
(51)
Książka do wypełniania
(50)
Ćwiczenia i zadania dla gimnazjów
(50)
Dramat polski
(49)
Podręczniki dla gimnazjów
(49)
Audiobooki
(47)
Ballada
(47)
Legendy i podania
(47)
powieść obyczajowa
(47)
Autobiografia
(46)
Opowiadania i nowele biograficzne
(45)
Gry edukacyjne
(44)
Relacja z podróży
(44)
powieść dla dzieci i młodzieży
(44)
Czasopismo regionalne i lokalne
(43)
Czasopismo regionalno-lokalne
(43)
Psalmy
(43)
Słownik biograficzny
(43)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(16)
Historia
(5)
17 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Mosaic : historia cywilizacji/ projekt gry: Glenn Drover - [Knurów] : Portal Games, [2023]. - 1 pudełko (w1 plansza główna i wiele elementów) : ilustracje ; 23x32x11 cm + instrukcja (26 stron : ilustracje ; 28 cm)
Autor
Forma i typ
Temat
Dziedzina i ujęcie
Nemesis to klimatyczna gra przygodowa typu survival horror, której głównymi motywami są blef, zdrada i walka z nieuchwytnym zagrożeniem. Podczas rozgrywki wcielamy się w członków załogi kosmicznego transportowca, który po wykonaniu swojej misji obrał kurs powrotny na Ziemię. Pracownicy resztę podróży mieli odbyć w stanie hibernacji, jednak w wyniku uruchomienia procedury awaryjnej zostali wybudzeni i będą musieli stawić czoła nieznanemu niebezpieczeństwu. I choć wydawać by się mogło, że łączy ich wspólny cel, szybko okaże się, że nie wszyscy będą chcieli grać zespołowo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Nowy Sącz
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. cz170Gr (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Encyklopedia / Éric Dubus i Olivier Melison ; ilustracje: Joëlle Drans, Jérémie Prugneaux i Ronan Toulhoat ; [tłumaczenie: Marek Baranowski]. - Kraków : Lucky Duck Games, © 2022. - 1 pudełko (plansza główna, instrukcja, 75 kart zwierząt, 55 kart ekspertów, 12 żetonów rundy, 20 kości, worek, 4 żetony reputacji, 8 żetonów punktacji, 120 znaczników badań, 28 żetonów, 5 znaczników, żeton pierwszego gracza, 3 pudełka na żetony, 69 żetonów monet, 47 żetonów królewskiej pieczęci, 54 żetony wyprawy, 4 planszetki postaci, 4 plansze graczy, 4 planszetki pomocy, 15 kart kontynentu, 3 karty zachowań, 3 karty punktacji) : ilustracje ; 30x30x8 cm.
W roku 1739 Georges-Louis Leclerc, znany również jako hrabia de Buffon, mianowany został opiekunem królewskiego gabinetu historii naturalnej. Wtedy też rozpoczął prace nad największym dziełem swego życia – encyklopedią, która miała ogromny wpływ na epokę oświecenia: Histoire Naturelle (Historia naturalna). Jesteś jednym z czołowych przyrodników i podróżników swojej epoki i właśnie zostałeś zaproszony przez hrabiego de Buffon do pomocy przy ukończeniu jego Encyklopedii. Przeprowadź badania i zorganizuj ambitne wyprawy, które pozwolą na publikację opisów najbardziej fascynujących istot naszego globu. „Encyklopedia” to strategiczna gra dla 1–4 odkrywców z mechaniką „dice placement”. W trakcie gry gracze będą dobierać kości i układać je na planszy, wykonując różne akcje w zależności od ich wartości i koloru. Co ciekawe można korzystać zarówno ze swoich kości, jak i przeciwnika – co zapewnia interakcję między graczami. Pierwsza edycja zawiera limitowany minidodatek „Sepultus Creatura”, który pozwoli zbadać niezwykłe i gigantyczne kości dawno wymarłego gatunku zwierząt – obecnie znanego jako Dinozaury.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Nowy Sącz
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. cz292Gr (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Terraformacja Marsa : kolonie / Jacob Fryxelius ; grafika Isaac Fryxelius ; tłumaczenie: Marcin Wełnicki. - Gdańsk : Rebel, [2018]. - 1 pudełko (49 kart projektów, 5 kart korporacji, 11 kafli obiektów, kafel pomocy, kafel flot handlowych, 8 flot handlowych, 8 znaczników obiektów, instrukcja) : ilustracje ; 24x19x5 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Nowy Sącz
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. cz263Gr (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Detektyw : kryminalna gra planszowa [Gra planszowa] / scenariusz: Przemysław Rymer, Jakub Łapot. - Knurów : Portal Games Sp. zo.o., 2023. - 1 pudełko (3 talie spraw (72 karty), 7 żetonów umiejętności, 1 drewniany znacznik czasu, 1 drewniany znacznik zespołu śledczych, 1 arkusz wprowadzenia, 4 żetony specjalne, 1 plansza do gry, 5 kart postaci, 24 portrety, 1 instrukcja) ; 25x25x6 cm.
(Gry Planszowe)
W Detektywie: Kryminalnej Grze Planszowej gracze wcielają się w role inspektorów pracujących dla rządowej agencji ANTERES. Detektywi otrzymają login upoważniający ich do korzystania z internetowej bazy danych agencji ANTERES, w której znajdą dane dotyczące podejrzanych, świadków, dokumentacje aresztowań i przebieg wcześniejszych śledztw. Gracze będą mieli wolną rękę w przeszukiwaniu bazy ANTERES jak i dowolnych źródeł, które pozwolą im rozwiązać sprawę. Wykorzystaj każde narzędzie, które masz do dyspozycji, aby rozwiązać sprawę! Przeszukaj internet, sprawdź fakty i odkyrwaj kolejne wskazówki! Pamiętaj: nie grasz w detektywa - jesteś DETEKTYWEM! Rozwiąż 5 odmiennych spraw i połącz je ze sobą Rozbij czwartą ścianę - korzystaj z wszystkiego co może Ci pomóc! Przeszukuj wirtualną, dedykowaną bazę danych, by zdobyć nowe informacje! Współpracuj z innymi albo rozwiąż sprawę sam!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Nowy Sącz
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. cz224Gr (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wyprawa do El Dorado / autor Reiner Knizia ; ilustracje i opracowanie graficzne Vincent Dutrait. - Warszawa : Wydawnictwo "Nasza Księgarnia" ; copyright 2018. - 1 gra (startowa płytka terenu (z polami 1, 2, 3, 4), 6 dużych płytek terenu, 2 małe płytki terenu, końcowa płytka terenu (brama El Dorado), 6 blokad, 4 płytki ekspedycji, 4 talie startowe (każda z nich zawiera 8 kart), znacznik gracza rozpoczynającego, 54 karty (po 3 karty w każdym z 18 rodzajów), Rynek (dwuczęściowa płytka), 8 pionków poszukiwaczy, 36 żetonów jaskiń) karton, drewno, tektura, kolor ; w pudełku 30x30x7 cm + instrukacja (12 stron : ilustracje ; 28 cm).
Wyrusz na poszukiwanie złotego miasta! Zorganizuj ekspedycję i udaj się w podróż przez południowoamerykańską dżunglę. Będziesz potrzebował dobrego planu, doświadczonych poszukiwaczy i przewodników oraz odpowiedniego sprzętu. Zatrudnisz zwiadowcę czy skorzystasz z pomocy tubylców? Wybierzesz podróż statkiem czy wynajmiesz samolot? Twoim zadaniem jest odnalezienie legendarnego miasta zwanego El Dorado! Każda rozgrywka wymaga innej strategii! [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Nowy Sącz
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. cz186Gr (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Nemesis / autor: Adam Kwapiński ; [ilustracje: Piotr Foksowicz, Ewa Labak, Patryk Jędraszek, Andrzej Półtoranos ; tłumaczenie na język polski: Monika Żabicka]. - Gdańsk : Rebel, copyright 2021. - 1 pudełko (26 figurek wysokiej jakości, 300+ kart, 20 kafelków pomieszczeń, 200 innych elementów, dwustronna plansza z mapą statku, 2 plastikowe wypraski) : ilustracje ; 30x30x14 cm + instrukcja (28 stron : ilustracje ; 28x28 cm) + opis pomieszczeń (2 karty luzem).
Nemesis to klimatyczna gra przygodowa typu survival horror, której głównymi motywami są blef, zdrada i walka z nieuchwytnym zagrożeniem. Podczas rozgrywki wcielamy się w członków załogi kosmicznego transportowca, który po wykonaniu swojej misji obrał kurs powrotny na Ziemię. Pracownicy resztę podróży mieli odbyć w stanie hibernacji, jednak w wyniku uruchomienia procedury awaryjnej zostali wybudzeni i będą musieli stawić czoła nieznanemu niebezpieczeństwu. I choć wydawać by się mogło, że łączy ich wspólny cel, szybko okaże się, że nie wszyscy będą chcieli grać zespołowo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Nowy Sącz
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. cz172Gr (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Nimalia / autor gry: William Liévin ; ilustratorka: Pauline Détraz ; tłumaczenie: zespół Lucky Duck Games. - Kraków : Lucky Duck Games, © 2022. - 1 pudełko (60 kart zwierząt, 11 dwustronnych kart celów, 5 kart toru punktacji, 1 karta rundy, 9 żetonów, instrukcje) : ilustracje ; 14x14x4 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Nowy Sącz
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. cz283Gr (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
7 - W obronie Lwowa / projekt Karol Madaj ; opracowanie merytoryczne Tomasz Ginter. - Warszawa: Instytut Pamięci Narodowej, 2018. - 1 gra (plansza do gry, 3 dwustronne żetony z polskimi samolotami, 10 dwustronnych żetonów kawalerii, 1 kość strzału, 1 wskaźnik upływu czasu, 12 drewnianych znaczników strzału, 1 znacznik komisarza, 10 żetonów z numerami pułków : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 3,5x15x22 cm + 3 instrukcje z opracowaniem historycznym w trzech językach: polskim, angielskim i ukraińskim (32 strony : ilustracje ; 20 cm).
W 98. rocznicę bitwy lwowskiej 1920 roku zachęcamy do zapoznania się z grą planszową IPN. Zadaniem 7. Eskadry Myśliwskiej jest powstrzymanie bolszewickiej 1. Armii Konnej, która galopuje w kierunku Lwowa. Polscy i amerykańscy lotnicy starają się zatrzymać natarcie Armii Czerwonej na linii Bugu. Po raz pierwszy w historii samoloty walczą z uzbrojoną w karabiny kawalerią. Przed 95 laty garstka pilotów powstrzymała wielotysięczną konnicę. Czy dziś uda Ci się powtórzyć ich sukces? 7. W obronie Lwowa to pierwsza część lotniczej trylogii. Ciąg dalszy historii eskadr noszących to samo "gwiaździste godło" przedstawiają osadzone w czasie II wojny światowej gry 111 i 303. 7. W obronie Lwowa jest grą dla dwóch osób. Zawiera dwa warianty: prosty dla dzieci od 8 roku życia i zaawansowany dla dorosłych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 137Gr (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
GRA PLANSZOWA. W trakcie rozgrywki gracze uczą się rozpoznawać m.in. wybranych żołnierzy, oznaki jednostek biorących udział w bitwie, uzbrojenie, istotne wydarzenia historyczne z okresu II wojny światowej oraz najważniejsze daty. Występujące na kartach 133 symbole zostały dobrane w taki sposób, by ukazać tę decydującą bitwę w szerokiej, międzynarodowej perspektywie, która podkreśla bohaterski wysiłek nie tylko Polaków, ale i wszystkich aliantów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 140Gr (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
111 - alarm dla Warszawy / autorzy gry: Karol Madaj, Tomasz Ginter ; inspiracja i konsultacja naukowa: Marek Rogusz. - Warszawa : Instytut Pamięci Narodowej. Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu, copyright © 2018. - 1 gra (1 plansza do gry wzorowaną na polskiej mapie sztabowej, 9 dwustronnych żetonów z samolotami, 1 żeton polskiej artylerii przeciwlotniczej, 3 żetony maskujące, 3 kości strzału, 1 wskaźnik zużycia paliwa, 10 znaczników strzału) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 15x23x4 cm + instrukcja (30 stron : ilustracje ; 20 cm).
111 jest planszową grą historyczną przeznaczoną dla dwóch osób. Jej akcja rozgrywa się we wrześniu 1939 r. i odtwarza walkę w obronie polskiego nieba, jaką toczyła m.in. 111 eskadra myśliwska. Niemieckie Luftwaffe atakuje stolicę Polski - Warszawę. Zadaniem lotnictwa polskiego jest strącenie niemieckich bombowców zanim dotrą nad miasto. źródło opisu: https://www.rebel.pl/product.php/1,728/26994/111-Alarm-dla-Warszawy.html
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 138Gr (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Bitwa warszawska : gra wojenna dla dwóch graczy / [projekt gry: Jan Madejski ; tłumaczenie na j. angielski: Anna Skudlarska, Russ Williams]. - Warszawa : Instytut Pamieci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu, © 2020. - 1 pudełko (1 plansza, 12 żetonów z armiami, 60 kart dowodzenia, 24 znaczniki, 6 dwustronnych wskaźników, 1 znacznik czasu) : drewno, karton, papier ; 20x20x6 cm 2 instrukcje (55 stron : ilustracje kolorowe ; 18 cm.)
„Bitwa Warszawska” to szybka gra wojenna dla dwóch graczy, przedstawiająca wydarzenia z sierpnia 1920 r. Trwa wojna polsko-bolszewicka. Na Warszawę naciera Armia Czerwona. Czy polskim żołnierzom uda się rozbić armie napastnika? Czy Wojsko Polskie zdoła obronić Warszawę? Jeśli zawiedzie, bolszewickie armie przejdą na Zachód i po całej Europie rozleje się komunistyczna pożoga… [Nota Wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 141Gr (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wielce imponujące budowle / Zé Mendes ; tłumaczenie Patryk Blok. - Kraków : Michał Herman, [2024]. - 1gra (21 drewnianych monumentów, 5 dwustronnych plansz, 5 plansz zasobów, plansza główna, 3 pomoce gracza, 10 wież, 30 znaczników, 2 piedestały, 21 kart monumentów, 15 kart celów, 14 kart solo, 85 kafelków, 55 elementów dróg ) : tektura, drewno kolor ; w pudełku 30x30x8 cm + instrukcja (7 stron : ilustracje kolorowe ; 28 cm).
Jako przywódca starożytnego narodu, masz okazję wydać swój majątek na budowę niesamowitego miasta. Wybierz starannie spośród imponujących budowli, które dodadzą blasku Twojej metropolii. Te konstrukcje podniosą produkcję ważnych surowców, wspierając wzrost populacji. Pamiętaj jednak, że Twoi rywale mogą mieć na oku te same budowle, więc bądź czujny. Zwycięzcą będzie ten, kto zdobędzie najwięcej punktów i stworzy najbardziej okazałe miasto w historii starożytności! Wielce imponujące budowle to gra planszowa oparta na strategii budowania miasta. W toku gry gracze zarządzają zasobami i układają elementy przestrzenne na planszy, starając się zdobyć jak najwięcej punktów poprzez rozwój swoich miast, otoczenie dzielnic oraz wznoszenie cudów świata. Osoba, która zbierze najwięcej punktów, zostanie uznana za zwycięzcę i najlepszego przywódcę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Nowy Sącz
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. cz284Gr (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Nowa Gwinea : chatka do chatki / autor: Grzegorz Rejchtman ; ilustracje: Paulina Wach. - Warszawa : Egmont Polska, © 2022. - 1 gra (32 dwustronne plansze zadań, 48 kafelkow chat, 4 pionki, 4 żetonóy punktacji, 1 tor punktacji, kostka) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 29x29x7 cm + instrukcja ([2] strony : ilustracje ; 19x19 cm).
Chatka do chatki Zapraszamy w podróż na Nową Gwineę, drugą pod względem wielkości wyspę świata, zieloną krainę endemicznych roślin, rajskich ptaków i dziko żyjących plemion. Wciel się w mieszkańców jednego z plemion i zbuduj nową wioskę. Zaczynasz od totemu świętego zwierzęcia i budujesz chatki o różnych kształtach tak, aby zakrywały oczka wodne oraz jak najwięcej krzewów owocowych. Przekręcaj, obracaj i kombinuj – masz na to minutę! I pamiętaj – chaty muszą się stykać tylko rogami, a pozostałe totemy nie mogą zostać zakryte – to przynosi pecha! Gracz, któremu uda się zakryć wszystkie źródła wody, kończy turę. Po 9 turach zwycięża gracz z największą liczbą punktów. NOWA GWINEA to doskonała gra dla całej rodziny. Proste zasady pozwolą szybko rozpocząć grę i cieszyć się emocjonującą rozgrywką
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 209Gr (1 egz.)
Czytelnia Nowy Sącz
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. cz208Gr (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
303 - bitwa o Wielka Brytanię / Tomasz Ginter, Karol Madaj ; współpraca Paweł Rokitnicki ; Instytut Pamięci Narodowej. - Warszawa : Instytut Pamięci Narodowej, 2010-2018. - 1 pudełko ( żetony 6 myśliwców RAF, 5 myśliwców i 1 bombowca Luftwaffe, 3 kości strzału, 12 znaczników strzału, wskaźnik zużycia paliwa) : ilustracje kolorowe ; 21,5x14x3,5 cm + instrukcja ([60] stron : ilustracje kolorowe : 20 cm).
„303” jest szybką wojenną grą planszową dla dwóch osób. Jeden z graczy dowodzi RAF broniącym Wielkiej Brytanii, a drugi atakuje niemieckim Luftwaffe. Zadaniem lotnictwa Trzeciej Rzeszy jest zbombardowanie Londynu, a celem lotnictwa alianckiego powstrzymanie agresora. Każdy z graczy dysponuje sześcioma różnymi samolotami za pomocą których prowadzi operację wojenną na planszy, nawiązującej do stołu dowodzenia RAF. Podniebne pojedynki rozstrzygane są przy użyciu specjalnie zaprojektowanych kości. Gra „303” jest trójjęzyczna, angielsko-czesko-polska, co przypomina wspólna walkę w obronie wolności pilotów czechosłowackich i polskich, którzy wsparli Brytyjczyków w Bitwie o Anglię.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 139Gr (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Warcaby & Młynek : Gry planszowe / Opracowanie graficzne Adam Strzelecki. - Gdynia : Trefl. - 1 gra (plansza, 16 pionków białych i 16 czarnych) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 28x19x4 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje kolorowe ; 21cm.).
Warcaby i Młynek to nowe propozycje gier dla dwóch osób z wykorzystaniem tradycyjnych, dobrze znanych plansz. Gra polegająca na zbiciu największej liczby pionów przeciwnika.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Zakopane
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 25Gr (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ziemia / autor: Maxime Tardif ; kierownik artystyczny: Conor McGoey ; tłumaczenie: Marcin Lenkiewicz. - Kraków : Lucky Duck Games, © 2023. - 1 pudełko (283 karty Ziemi, 145 kostek kiełków, 105 żetonów gleby, 88 znaczników pni, 74 znaczniki korony, 25 żetonów liści, 32 karty ekosystemów, 23 karty fauny, 10 kart wysp, 10 kart klimatu, 6 kart trybu solo, 5 plansz graczy, żeton aktywnego gracza, żeton pierwszego gracza, plansza fauny, notes punktacji, instrukcja) ; 30x30x8 cm.
Ziemia to gra karciana o tworzeniu synergicznych połączeń o prostych zasadach, ale wielu możliwościach i strategiach. Gracze wykonują swoje akcje równocześnie – co zapewnia dynamiczną rozgrywkę. Gra dla zaawansowanych graczy Dynamiczna rozgrywka – gracze wykonują akcje jednocześnie Drewniane drzewa – rosną na twoich kartach. Miliony lat ewolucji i adaptacji flory i fauny doprowadziły do stworzenia fantastycznych form, bogatych ekosystemów i zróżnicowanych środowisk. Teraz czas, byś stworzył własną wyspę – siatkę 4 × 4 kart, gdzie znajdzie się miejsce dla samowystarczalnego wzrostu, ekspansji i obiegu zasobów i gdzie nawet nieużyte karty staną się przydatnym kompostem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 293Gr (1 egz.)
Czytelnia Nowy Sącz
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. cz294Gr (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zapomniane morza / autorzy gry: Isaac Vega, J. Arthur Ellis i Mr. Bistro ; polski przekład: Marcin Mortka i Paweł Imperowicz. - Knurów : Portal Games Sp. z o.o, © 2022. - 1 pudełko (1 Księga Obszarów, 1 Bloczek arkuszy Dziennika Pokładowego, 1 Mapa, 6 plansz Gracza, 8 Pionków, 7 dwunastościennych kości, 204 małe karty, 143 żetony i znaczniki, 1 instrukcja) : ilustracje ; 30x30x7 cm.
Gra Zapomniane Morza Stańcie za sterami fabularnej gry przygodowej prosto ze stajni Plaid Hat Games (Martwa Zima). Wypłyńcie na zapomniane morza, rozgrywając 5 niepowtarzalnych scenariuszy. Rozwijajcie swoje postacie, stawiajcie wspólnie czoła zagrożeniom, pisząc przy tym własne historie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Nowy Sącz
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. cz158Gr (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej