Gry i zabawy umysłowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(242)
Forma i typ
Gry i zabawki
(177)
Książki
(68)
Publikacje dydaktyczne
(37)
Poradniki i przewodniki
(15)
Publikacje popularnonaukowe
(7)
Publikacje fachowe
(5)
Komiksy i książki obrazkowe
(4)
Proza
(2)
Albumy i książki artystyczne
(1)
Obiekty trójwymiarowe
(1)
Poezja
(1)
Dostępność
dostępne
(179)
wypożyczone
(57)
tylko na miejscu
(55)
nieokreślona
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Nowy Sącz
(152)
Czytelnia Nowy Sącz
(37)
Wypożyczalnia Gorlice
(11)
Czytelnia Gorlice
(18)
Wypożyczalnia Nowy Targ
(16)
Czytelnia Nowy Targ
(1)
Wypożyczalnia Limanowa
(18)
Wypożyczalnia Rabka
(6)
Wypożyczalnia Zakopane
(22)
Czytelnia Zakopane
(1)
Wypożyczalnia Mszana Dolna
(12)
Autor
Knizia Reiner (1957- )
(7)
Knizia Reiner
(5)
Peeters Raf
(5)
Baranowski Marek
(4)
Kospin Małgorzata
(4)
Raczek Zofia
(4)
Burkowska Zofia
(3)
Handford Martin (1956- )
(3)
Menzel Michael
(3)
Piekarski Wiesław
(3)
Quilliams Chris
(3)
Rejchtman Grzegorz
(3)
Socha Piotr
(3)
Walker-Harding Phil
(3)
Żabicka Monika
(3)
Bauza Antoine (1978- )
(2)
Benvenuto Johan
(2)
Bloemmen Hans
(2)
Borsuk Karol (1905-1982)
(2)
Bourgoin Nicolas
(2)
Cardouat Marie (1981- )
(2)
Cathala Bruno
(2)
Chiacchiera Martino
(2)
Chvátil Vlaada (1971- )
(2)
Coimbra Miguel
(2)
Czechowska Justyna (1979- )
(2)
Dickason Chris
(2)
Détraz Pauline
(2)
Fujita Shingo
(2)
Fuks Agata
(2)
Jedynak Karolina
(2)
Johnsen Anne Lene (1968- )
(2)
Kiesling Michael
(2)
Kiesling Michael (1957- )
(2)
Kożyczkowska Magda
(2)
Looveer Meelis
(2)
Madaj Karol (1980- )
(2)
Majkowski Tomasz
(2)
Mechło Paulina
(2)
Melvin Robert
(2)
Michalec Katarzyna
(2)
Moon Alan R
(2)
Moore Gareth (1975- )
(2)
Nakashima Shotaro
(2)
Niewola Dorota
(2)
O'Connor Rory
(2)
Ohki Motoyuki
(2)
Oikawa Hiromi
(2)
Ono Shintaro
(2)
Pentz Keith
(2)
Piekarska Jolanta (językoznawca)
(2)
Roubira Jean-Louis
(2)
Sarna Piotr (filologia angielska)
(2)
Silberg Jackie (1934- )
(2)
Skowron Martyna
(2)
Sobel Beth
(2)
Sobolewska Agnieszka
(2)
Sokołowski Piotr
(2)
Stankiewicz Izabela
(2)
Stewart Ian (1945- )
(2)
Szewczyk Michał
(2)
Szpil Martyna
(2)
Słaby Piotr
(2)
Teubner Klaus
(2)
Trzewiczek Ignacy
(2)
Wełnicki Marcin (1984- )
(2)
Abfalter Katrin
(1)
Akelaitis Gediminas
(1)
Alexander Stefan
(1)
Allen Nina
(1)
Andersen Martin Nedergaard
(1)
Anderson-Hanney Sylwia
(1)
Andreani Jean-François
(1)
Andrieux Laure
(1)
André Marc (1967- )
(1)
Auksztulewicz Dorina
(1)
Azagary Eric
(1)
Bajerowicz Katarzyna
(1)
Bajor Remigiusz
(1)
Banki Danna
(1)
Baranowska Joanna
(1)
Baranowski Marek (projektant gier)
(1)
Baranowski Marek (wydawca)
(1)
Barker Vicky
(1)
Beaujannot Gaetan
(1)
Beelinger Christophe
(1)
Benedetti Toussaint
(1)
Bereźnicki Tomasz (1976- )
(1)
Berry E. Blake
(1)
Bey Charlotte
(1)
Biernacka Matylda
(1)
Bissell Rebekah
(1)
Blanchot Denis
(1)
Blok Patryk
(1)
Bolek Joanna
(1)
Borecki Andrzej (1927-2011)
(1)
Boulanger Vincent
(1)
Brand Inka (1977- )
(1)
Brand Markus (1975- )
(1)
Brennan Cait
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(105)
2010 - 2019
(126)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(2)
1960 - 1969
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(188)
1945-1989
(8)
1901-2000
(7)
1989-2000
(5)
1939-1945
(1)
Kraj wydania
Polska
(241)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(240)
angielski
(3)
Odbiorca
Dzieci
(131)
Młodzież
(131)
9-13 lat
(112)
6-8 lat
(96)
Dorośli
(82)
14-17 lat
(80)
0-5 lat
(27)
Rodzice
(12)
Przedszkola
(6)
Osoby w wieku starszym
(5)
Pedagodzy
(5)
Terapeuci zajęciowi
(5)
Nauczanie początkowe
(4)
Nauczyciele
(3)
Nauczyciele nauczania początkowego
(3)
Nauczyciele przedszkoli
(3)
Opiekunki i opiekunowie osób starszych
(3)
Szkoły podstawowe
(3)
Animatorzy kultury
(2)
Kobieta
(2)
Mężczyzna
(2)
18+
(1)
8-12 lat
(1)
A1 (poziom biegłości językowej)
(1)
Animatorzy
(1)
Chłopcy
(1)
Dzieci i młodzież
(1)
Dziewczęta
(1)
Fizjoterapeuci
(1)
Nauczyciele języka angielskiego
(1)
Nauczyciele matematyki
(1)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(1)
Pedagodzy specjalni
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Poziom podstawowy
(1)
Psycholodzy
(1)
Studenci
(1)
Szkoły ponadpodstawowe
(1)
Uczniowie
(1)
Ukraińcy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(10)
Literatura amerykańska
(2)
Literatura angielska
(1)
Literatura koreańska
(1)
Literatura szwedzka
(1)
Literatura ukraińska
(1)
Temat
Zabawa
(82)
Trening umysłu
(19)
Myślenie
(9)
Matematyka
(8)
Dzieci
(7)
Kreatywność
(6)
Osoby w wieku starszym
(6)
Współzawodnictwo
(6)
Dziatki
(5)
Logika
(5)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(5)
Wychowanie przedszkolne
(5)
Gry i zabawy umysłowe
(4)
Pamięć
(4)
Trening pamięci
(4)
Uwaga (psychologia)
(4)
Zwierzęta
(4)
Aktywizacja społeczna
(3)
Koty
(3)
Mózg
(3)
Podróże
(3)
Spostrzeganie
(3)
Starość
(3)
Strategia
(3)
Trening koncentracji
(3)
Uczucia
(3)
Współdziałanie
(3)
Wychowanie w rodzinie
(3)
Czytanie
(2)
Ekosystem
(2)
Fizyka (przedmiot szkolny)
(2)
Gry edukacyjne
(2)
Gry planszowe
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Liczenie w pamięci
(2)
Narracja
(2)
Nauczanie zintegrowane
(2)
Poszukiwania zaginionych
(2)
Przyroda
(2)
Rośliny
(2)
Stosowana analiza zachowania
(2)
Symbole
(2)
Taktyka
(2)
Terapia zabawą
(2)
Terapia zajęciowa
(2)
Wspomaganie rozwoju
(2)
Wyobraźnia
(2)
Zdolności manualne
(2)
Akrobatyka
(1)
Archeologia
(1)
Automatyka
(1)
Autyzm
(1)
Barwy
(1)
Batman (postać fikcyjna)
(1)
Budownictwo
(1)
Cele życiowe
(1)
Chemia
(1)
Czarodzieje
(1)
Detektywi amatorzy
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziecko z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD)
(1)
Dżdżownice
(1)
Dżungle i lasy deszczowe
(1)
Edukacja domowa
(1)
Edukacja ekonomiczna
(1)
Edytorstwo
(1)
Eksperymenty
(1)
Film
(1)
Filozofia
(1)
Gimnastyka korekcyjna
(1)
Gra słów
(1)
Gry i zabawy
(1)
Gry i zabawy literackie
(1)
Gry w karty
(1)
Gry w kości
(1)
Historia
(1)
Historia starożytna
(1)
Informacja zwrotna
(1)
Integracja społeczna
(1)
Jeziora
(1)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(1)
Język polski
(1)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1)
Kalambury
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Komunikacja z dzieckiem
(1)
Kopciuszek (postać fikcyjna)
(1)
Kości
(1)
Krainy i światy fikcyjne
(1)
Królik
(1)
Kurs przedmałżeński
(1)
Lasse i Maja (postacie fikcyjne)
(1)
Lato
(1)
Marynistyka
(1)
Marzenia
(1)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(1)
Małżeństwo
(1)
Metoda Montessori
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Metody nauczania
(1)
Temat: dzieło
Ballady i romanse
(1)
Disney Klasyka
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gotham City (Stany Zjednoczone ; miasto fikcyjne)
(1)
Hollywood (Los Angeles ; część miasta)
(1)
Nowa Gwinea (wyspa)
(1)
Starożytny Bliski Wschód
(1)
Starożytny Egipt
(1)
Starożytny Rzym
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Gatunek
Wiersze
(4211)
Powieść
(3270)
Poradnik
(2109)
Opracowanie
(2096)
Opowiadania i nowele
(1754)
Gry i zabawy umysłowe
(242)
Podręcznik
(1521)
Praca zbiorowa
(1023)
Biografia
(790)
Bajki i baśnie
(703)
Monografia
(586)
Powieść obyczajowa
(552)
Ćwiczenia i zadania
(537)
Pamiętniki i wspomnienia
(523)
Publikacja bogato ilustrowana
(408)
Wydawnictwa popularne
(400)
Antologia
(345)
Scenariusz zajęć
(323)
Fraszki
(321)
Materiały pomocnicze
(303)
Publikacje dla dzieci
(296)
Powieść historyczna
(228)
Kryminał
(226)
Podręczniki akademickie
(205)
Esej
(202)
Przypowieść
(200)
Reportaż
(197)
Czasopismo polskie
(186)
Raport z badań
(183)
Pieśń
(181)
Powieść przygodowa
(173)
Literatura dla dzieci
(165)
Powieść polska
(154)
Publicystyka
(148)
Literatura polska
(146)
Broszura
(143)
Fantastyka
(132)
Materiały konferencyjne
(129)
Czasopismo naukowe
(124)
Czasopismo pedagogiczne
(119)
Poradniki
(119)
Gry planszowe
(115)
Wywiad dziennikarski
(113)
Przewodnik turystyczny
(112)
Poezja
(107)
Saga rodzinna
(107)
Książka obrazkowa
(106)
Tragedia
(106)
Fantasy
(105)
Program nauczania
(104)
Podręcznik akademicki
(93)
Dramat (gatunek literacki)
(92)
Poemat
(91)
Thriller
(90)
Treny
(85)
Encyklopedia
(84)
Karty pracy ucznia
(83)
Poezja polska
(83)
Rozważania i rozmyślania religijne
(81)
Lektura z opracowaniem
(80)
Powieść biograficzna
(79)
Ćwiczenia i zadania dla szkół podstawowych
(79)
Czasopismo historyczne
(78)
Komedia
(77)
Literatura dla młodzieży
(69)
Sonety
(69)
Analiza i interpretacja
(67)
Listy
(66)
Plansze do gry
(66)
Kompendia i repetytoria
(61)
Pamiętniki polskie
(61)
Podręczniki
(61)
Czasopismo turystyczne
(60)
Komiks
(60)
Podręczniki dla szkół podstawowych
(57)
Słownik
(57)
Gry i zabawy
(56)
Powieść psychologiczna
(56)
Gry w karty
(55)
Sensacja
(55)
Literatura
(54)
Rozprawa
(53)
Felieton
(51)
Książka do wypełniania
(50)
Ćwiczenia i zadania dla gimnazjów
(50)
Dramat polski
(49)
Podręczniki dla gimnazjów
(49)
Audiobooki
(47)
Ballada
(47)
Legendy i podania
(47)
powieść obyczajowa
(47)
Autobiografia
(46)
Opowiadania i nowele biograficzne
(45)
Gry edukacyjne
(44)
Relacja z podróży
(44)
powieść dla dzieci i młodzieży
(44)
Czasopismo regionalne i lokalne
(43)
Czasopismo regionalno-lokalne
(43)
Psalmy
(43)
Słownik biograficzny
(43)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(173)
Edukacja i pedagogika
(42)
Psychologia
(10)
Rozwój osobisty
(7)
Matematyka
(5)
Medycyna i zdrowie
(3)
Biologia
(2)
Historia
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Językoznawstwo
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Archeologia
(1)
Chemia
(1)
Fizyka i astronomia
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
242 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Opowiem ci historyjkę / praca zbiorowa. - Chwaszczyno : "Multigra", [2021]. - Pudełko ( 6 kostek z wyrazami, kubek) : plastik, kolor ; 19x19x5 cm + instrukcja.
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Kostki z wyrazami OPOWIEM CI HISTORYJKĘ to prosta ale bardzo ciekawa wymagająca kreatywnego myślenia zabawa i gra edukacyjna. Na 6 kostkach znajdują się wyrazy określające osobę, zwierzę, czynność i miejsce. Zabawa polega na tym, by po rzucie kostkami opowiedzieć historyjkę, która będzie zawierała wszystkie elementy wskazane przez kostki. Gra z użyciem kostek skierowana jest dla tych, którzy lubią wymyślać historię, ale i szybko pisać. Gra od zabawy różni się tym, że po rzucie kostkami gracze starają się jak najszybciej napisać swoją historyjkę z użyciem wyrazów znajdujących się na kostkach. OPOWIEM CI HISTORYJKĘ- kostki to świetna pomoc dydaktyczna, rozwija wyobraźnię, zmusza do myślenia i uczy poprawnego wysławiania się i pisowni. Zawartość pudełka: 6 kostek z obrazkami, kubek, instrukcja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Gorlice
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 27/Pn (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Othello : classic - Konin : G3, [2018]. - 1 gra (64 dwustronne piony, 1 plansza, 4 nóżki do planszy) ; plastik, kolor ; w pudełku 6x27x37 cm + instrukcja (58 stron : rysunki ; 21 cm).
W tej klasycznej grze logicznej, szala zwycięstwa przechyla się często za sprawą jednego piona. Pokrzyżuj plany przeciwnikowi, dokładając na planszy swoje własne piony. Zamknij z dwóch stron co najmniej jeden pion przeciwnika, aby zmienić jego kolor. Nie daj się jednak zwieść, przeciwnik na pewno nie pozostanie ci dłużny. W tej klasycznej grze logicznej, szala zwycięstwa przechyla się często za sprawą jednego piona.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 53Gr (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Podłoga to lawa! edycja rodzinna. - Hattem : Goliath, 2022. - 1 gra (50 kart wyzwań, 20 kamieni zwykłych, 12 kamieni ze znakiem "?", 6 kamieni zagrożeń, tarcza obrotowa) : pianka, karton, plastik, kolor ; w pudełku 35x27x9 cm instrukcja ([17 ] stron ; ilustracje ; 34 cm).
Forma i typ
Temat
Dziedzina i ujęcie
Wyobraź sobie, że podłoga to lawa! Uważaj, gdzie stawiasz kroki, jeśli nie chcesz się poparzyć! Zakręć strzałką! Wskocz na płytkę odpowiedniego koloru, aby uciec przed niebezpieczeństwem! Pośpiesz się! Płytki będą znikać jedna po drugiej!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Nowy Sącz
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. cz145Gr (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pojedynki mistrzów : co wiesz o ludzkim organizmie?. - Warszawa : Granna, 2012. - 1 gra (45 kart z obrazkami, 55 kart z pytaniami, 1 detektor odpowiedzi) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 5x14x14 cm + instrukcja.
(Było sobie życie)
Znakomita okazja do sprawdzenia wiedzy na temat ludzkiego organizmu. Gracze, prawidłowo odpowiadając na łatwe pytania, układają elementy wybranych obrazków. Odpowiadając prawidłowo na trudne pytania, możemy popsuć szyki naszym przeciwnikom. Najlepszy zostaje Mistrzem, a zdobyta wiedza na pewno przyda się w kolejnych pojedynkach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 40Gr (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Polak Mały : gra edukacyjna. - Wydanie IV. - Warszawa : Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu, 2019. - 1 gra (24 karty białe, 24 karty czerwone) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 25x37x4 cm + instrukcja (30 stron : ilustracje ; 10x17 cm).
Gra edukacyjna „Polak Mały” za pomocą puzzli - które można również wykorzystać do zabawy w memory - zapoznaje z polskimi symbolami narodowymi: flagą, herbem i słowami hymnu. W załączonej broszurze zamieszczono instrukcje gier dla dzieci w różnym wieku, od 4 do 8 lat. Elementy gry 24 karty białe (z tekstem hymnu na białym tle i z fragmentami herbu polskiego na rewersie) 24 karty czerwone (z tekstem hymnu na czerwonym tle i z fragmentami herbu polskiego na rewersie) Instrukcja Premiera 11 listopada 2014 Gra powstała w ramach projektu „Historia w kolorach” „Historia w kolorach” to projekt edukacyjny IPN skierowany do najmłodszych odbiorców historii najnowszej. Jego głównym celem jest zainteresowanie dzieci i młodzieży dziejami Polski i Polaków oraz przybliżenie, w atrakcyjnej i przystępnej formie, polskich symboli narodowych - godła, flagi i hymnu. W ramach projektu powstał m.in. krótki film animowany „Polskie symbole narodowe”, trójwymiarowa książeczka i kolorowanki, które można wykorzystać na zajęciach z dziećmi w przedszkolach lub szkołach podstawowych. Jako materiały uzupełniające proponujemy także gry internetowe, nawiązujące do postaci i obrazów pojawiających się w filmie, oraz klasyczne puzzle. Wszystkie materiały edukacyjne powstałe w ramach projektu „Historia w kolorach” można bezpłatnie wykorzystywać podczas samodzielnych zajęć z dziećmi. Istnieje również możliwość przeprowadzenia takich zajęć przez pracowników IPN. Zabawki/gry „Polak Mały. Gra edukacyjna” - oprawa pudełko - Producent: Instytut Pamięci Narodowej, IPN. Cena 15.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia. [ksiegarniaipn.pl/zabawka/polak-maly-gra-edukacyjna-praca-zbiorowa,306836].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 143Gr (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rekin gra planszowa / Arpad Fritsche - Warszawa : Granna , 2017 - 1 pudełko (plansza rafy, 16 małych rybek w czterech kolorach, 6 drapieżników, 4 rybki przypominajki, 2 kolorowe kostki) : ilustracje ; w pudełku 8x26x26 cm. + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 23 cm).
Forma i typ
Temat
Dziedzina i ujęcie
Gra Rekin to pełna zwrotów akcji gra rodzinna. Pędź rybkami do mety po zwycięstwo. Uważaj jednak na żarłoczne rekiny, które będą próbować pokrzyżować Twoje szyki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 204Gr (1 egz.)
Czytelnia Nowy Sącz
Brak informacji o dostępności: sygn. cz203Gr (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rory's Story Cubes : classic. - Gdańsk : Rebel, copyright 2019. - 1 gra (kostki - 9 sztuk): karton, plastik, kolor ; w pudełku 8 cm.+ instrukcja.
Story Cubes to dziewięć ładnie wykonanych, sześciennych kostek, z których każda zawiera na ściankach odmienny zestaw ilustracji. Rzuć wszystkimi dziewięcioma kostkami. Rozpocznij swoje opowiadanie od "Dawno, dawno temu..." lub jeśli wolisz "Pewnego razu...". Następnie opowiedz historię w oparciu o dziewięć obrazów, które wypadły na kostkach. Zacznij od dowolnego z nich, najlepiej od tego, który jako pierwszy przykuł twoją uwagę. Nie ma złych odpowiedzi, jedyne co cię ogranicza, to twoja własna wyobraźnia. Obudź ją w sobie i daj się jej ponieść, a fantastyczne opowieści same zrodzą się w twojej głowie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Zakopane
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10Gr (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Rozgryź to 2.0 - Kraków : Europe4Youth, 2018. - 1 gra (plansza, 4 kolorowe pionki, kostka do gry, 1 znacznik czasu, 7 karty projektu, 3 karty drzewka problemu, 5 kart gracza, 51 kart narzędzi projektowych, 67 kart zasobów) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 6x29x29 cm +instrukcja (17 strony : ilustracje ; 19 cm).
Forma i typ
Temat
Dziedzina i ujęcie
Gra Rozgryź To. 20 to edukacyjna gra planszowa dla młodzieży, w której gracze wcielaja się w reprezentantów młodzieży zrzeszonej w samorządzie, radach młodzieżowych i organizacjach pozarzadowych. Sami wybierają problem społeczny, z którym będą sie mierzyć oraz sposób w jaki będą chcieli to zrobić.
Gra planszowa
W koszyku
Rozgryź To. 2.0. - Kraków : Europe4Youth , 2018. - 1 gra (plansza, 5 kolorowych ludzików, 1 kostka do gry, 1 znacznik czasu, 3 plansze drzewka problemu, 6 kart projektu, 52 karty narzędzi projektowych, 64 karty zasobów) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 6x28x29 cm +instrukcja (20 stron : ilustracje ; 19 cm).
Forma i typ
Temat
Dziedzina i ujęcie
“ROZGRYŹ TO 2.0 to edukacyjna gra planszowa, w której gracze wcielają się w reprezentantów młodzieży, zrzeszonej w samorządach, radach i organizacjach pozarządowych. Sami wybierają problemy społeczne, z którymi chcą się zmierzyć, oraz metody na ich rozwiązanie. Odwiedzając kolejne instytucje, gracze realizują swoje projekty, zdobywają fundusze i patronaty. Gra pokazuje drogę, jaką należy przebyć od zidentyfikowania problemu, przez pomysł na walkę z nim, aż po jego realizację”. Projekt zrealizowany dla “Stowarzyszenia Europe4Youth”.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147Gr (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rozgryź To. Gra edukacyjna dla młodzieży. - Kraków : Europe4Youth , 2016. - 1 gra (wiele elementów) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 6x28x29 cm +instrukcja (39 stron : ilustracje ; 21 cm).
“ROZGRYŹ TO" to edukacyjna gra planszowa. w trakcie rozgrywki uczniowie, podzieleni na kilkuosobowe grupy, muszą rozwiązać określone problemy społeczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148Gr (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rozsypanka zdaniowa : łamigłówka i gra słowna. - Chwaszczyno : Aleksander, [2021]. - 1 gra (45 plastikowych tabliczek, worek) : plastik, papier, karton kolor ; 31x25x5 cz + instrukcja.
(Terapia. Gra terapeutyczno-rehabilitacyjna.)
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
W zestawie znajduje się 45 wyrażeń umieszczonych na plastikowych tabliczkach, z których można zbudować 7 zdań. Celem gry jest ułożenie wszystkich zdań, które muszą być zrozumiałe i zbudowane zgodnie z normami językowymi. Gra ma doskonalić analityczno-syntetyczne podejście do języka. Trzy warianty gry. Doskonałe ćwiczenia językowe wspierające rehabilitację osób chorych np. na chorobę Parkinsona, chorobę Alzheimera, a także pacjentów po udarze, bądź borykających się ze schorzeniami cywilizacyjnymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Zakopane
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16Gr (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Taboo : gra niewypowiedzianych słów!!! - Warszawa : Hasbro, © 2013. - 1 gra (260 kart, 1 piszczałka, 1 podstawka pod karty, 1 klepsydra, 1 kostka, 1 notes) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 6x27x20 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 21 cm).
Forma i typ
Temat
Dziedzina i ujęcie
Czas działa przeciwko Tobie. Wiesz, co chcesz powiedzieć, jeśli tylko znajdziesz odpowiednie słowa. Ale w życiu są rzeczy, które są tabu. Jak sprawić, by Twoja drużyna powiedziała np. "przecinek", jeśli nie wolno Ci użyć słów "interpunkcja", "znak", "przestanek", "zdanie", ani "kropka"? Musisz użyć wyobraźni, sprytu i wiedzy, by wygrać. Jeśli Twoja drużyna odgadnie hasło, zdobywacie punkt. Tabu jest niewymownie zabawną grą! Idealna na spotkania towarzyskie z rodziną i znajomymi. Taboo przypomina kalambury, jednak w odświeżonej formie. Proste zasady pozwalają na wspólną zabawę w każdym wieku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 19Gr (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tangram : Łamigłówka dla każdego / Praca zbiorowa. - Kielno : F.H.U.Multigra, [20-]. - Pudełko (12 dużych trójkatów, 6 średnich trójkątów, 12 małych trójkatów, 6 kwadratów, 6 równoległoboków, 60 żetonów, instrukcja) ; 19x29x4 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
0 wyzwań w instrukcji, tysiące kombinacji. „Tangram” to chińska wchodzi siedem figur geometrycznych tzw. „tanów”, które po złożeniu tworzą kwadrat. Celem układanki jest Odwzorowanie kształtu z załączonego obrazka, tak by wykorzystać wszystkie dostępne elementy tangramu. Można też tworzyć własne wzory.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Gorlice
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 34/Pn (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tumblin'g monkeys - Misaissauga : Mattel, [2020]. - 1 pudełko (1 drzewo, 30 małpek, 30 patyczków w trzech kolorach, 1 kostka, instrukcja) ; 27x27x9 cm.
Forma i typ
Temat
Dziedzina i ujęcie
Zręcznościowa gra rodzinna rozwijająca umiejętności społeczne, myślenie przyczynowo-skutkowe oraz koncentrację.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 81Gr (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Turbo (gra planszowa) / Autorzy: Asger Harding Granerud & Daniel Skjold Pedersen ; Grafika i projekt graficzny: Vincent Dutrait ; Tłumaczenie: Magda Gamrot i Kamila Puzdowska ; Redacja: zespól Rebel. - Gdańsk : Rebel, [2022]. - 1 pudełko ( 2 plansze-4 tory, 4 karty torów, 6 wyścigowek i 6 drążków zmiany biegów, 6 planszetek, 72 karty prędkości, 48 kart turbo i 37 kart obciążenia, 114 kart ulepszeń, 35 kart sponsorów, 10 kart legend, 10 kart wydarzeń, planszetka legend, planszetka mistrzostw, 6 żetonów pogodyi 12 żetonów warunków drogowych, 2 stanowiska prasowe, notes punktacji, 2 instrukcje)
Turbo to ekscytująca gra planszowa, która przeniesie Cię na fotel kierowcy uczestniczącego w chaotycznych wyścigach z lat 60. Jej główny mechanizm to proste i intuicyjne zarządzanie kartami. Wybranie odpowiednich ulepszeń pozwoli Twojej wyścigówce na lepsze wchodzenie w zakręty, a także zapewni odpowiednie chłodzenie i utrzymanie największej możliwej prędkości. Ostatecznie jednak wszystko zależy od Twoich umiejętności!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 299Gr (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ubongo : Rozszerzenie dla 5-6 graczy / Grzegorz Rejchtam - Warszawa : Story House Egmont, 2022. - 1 gra (wiele elementów) : karton, tektura, kolor, plastik ; w pudełku 20x20x4 cm + instrukcja.
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 135Gr (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wieża duża : kolorowa - Kraków : Albi, [brak roku]. - 1 gra (60 kolorowych klocków, kostka do gry) : karton, drewno, papier, kolor ; w pudełku 75x15x25 cm + instrukcja.
Forma i typ
Temat
Dziedzina i ujęcie
Kolorowa Jenga z kostką! Wieża - Duża Kolorowa to gra zręcznościowa wymagająca nie tylko sprawności manualnej, ale i konstruktorskiej przemyślności. Fantastycznie sprawdza się jako zabawa towarzyska - gdy budowla staje się coraz wyższa, a uczestnicy z zapartym tchem sięgają po kolejny element, napięcie rośnie niebywale… To rozrywka, która dostarczy Wam mnóstwo emocji! Kto pierwszy popełni błąd, a kto wykaże się najlepszym wyczuciem? Czy komuś uda się zastawić pułapkę? A może wspólnie zdołacie wznieść wieżę dwa razy wyższą niż była na starcie! Jest to również wspaniała gra międzypokoleniową. Przysparza mnóstwo frajdy zarówno dzieciom, jak i dorosłym. Sprawia, że szybko runą bariery (nie tylko wiekowe!), zaś sama wieża… będzie piąć się do góry! Zawartość: kolorowe drewniane klocki kostka z kolorami instrukcja Cechy gry: liczba graczy: 2 - bez ograniczeń czas gry: ok. 20 minut
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 83Gr, 84Gr (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wieża Herkulesa /praca zbiorowa. - Brak miejsca wydania : Brimarex, [2023]. - Pudełko (26 figurek drewnianych, karty papierowe) : drewno, karton, papier, kolor ; 28,5x26x5 cm + instrukcja.
Gra zręcznościowa o motywie przewodnim budowania wieży Herkulesa firmy Top Bright. Zestaw składa się z 26 elementów. Produkt został wykonany z wysokiej jakości, ekologicznego drewna oraz bezpiecznej gumy przy użyciu nietoksycznych oraz nieuczulających barwników. Produkt przeznaczony dla dzieci powyżej 36 miesiąca życia.Jakie zalety ma drewniana gra Montessori Wieża Herkulesa? Kształtuje umiejętności motoryki małej u dziecka, trening cierpliwości, spostrzegawczości, koncentracji i logicznego myślenia, duży wybów wzorów zróżnicowanych stopniem trudności, Zabawka przeznaczona dla dzieci powyżel lat trzech 3+. Drewniana gra Montessori Wieża Herkulesa Top Bright to atrakcyjna propozycja na prezent. Podczas zabawy dzieci rozwijają swoje umiejętności, dlatego sprawdzi się doskonale w domu, jak i w placówkach terapeutycznych i oświatowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Gorlice
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22/Pn, 23?pn (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wspólne ogniwo : trening spostrzegawczości. - Chwaszczyno : Aleksander, [2021]. - 1 gra (45 plastikowych tabliczek, worek) : plastik, papier, karton kolor ; 31x25x5 cz + instrukcja.
(Terapia. Gra terapeutyczno-rehabilitacyjna.)
Wspólne ogniwo z serii Terapia Alexander to gra terapeutyczno-rehabilitacyjna, która wspomaga trening spostrzegawczości, analizy wzrokowej i refleksu. Stworzona została z myślą przede wszystkim o seniorach, którym zależy na ćwiczeniu sprawności intelektualnej. Gra Wspólne ogniwo Trening spostrzegawczości będzie przydatna również dla osób, które przechodzą rehabilitację po wylewie lub wypadku. Gra świetnie sprawdzi się również jako pomoc dydaktyczna do pracy z dziećmi w terapii logopedycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Zakopane
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17Gr (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wygibajtus - Chwaszczno : Alexander, [2020]. - 1 gra (tablica ze wskazówką, mata plastikowa) : tektura, karton, plastik, kolor ; w pudełku 38x26x6cm + instrukcja 4 strony : ilustracje kolorowe ; 21 cm).
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Dziedzina i ujęcie
Wygibajtus to wyjątkowa gra i świetna zabawa dla całej rodziny. W zależności od wskazań na tarczy gracze muszą postawić swoje stopy i dłonie w odpowiednich miejscach na planszy. Zmusza to często grających do akrobatycznych ewolucji. Każdy z graczy uczestniczy w niej całym ciałem, w dosłownym sensie. Zwycięstwo zależy w pewnej mierze od przypadku wynikającego ze wskazań na tablicy kolorów. Przede wszystkim wygrywa jednak ten, kto ma lepszy refleks i jest bardziej wygimnastykowany. Zawartość pudełka: tablica ze wskazówką mata plastikowa instrukcja Gra przeznaczona: dla 2 do 6 graczy, w wieku od 6 lat. Uwaga! Produkt nieodpowiedni dla dzieci poniżej 3 roku życia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 80Gr (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej