144496
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Akademia Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie)
W prezentowanej pracy dokonano gruntownej analizy trudności oralnych dzieci z uszkodzonym słuchem, opracowano wspieraną nowoczesną techniką komputerową metodę diagnozy i terapii głosu oraz strony fonicznej mowy dźwiękowej tej grupy niepełnosprawnych, podbudowano ją fundamentami psychologii rozwojowej. Podano aplikacje praktyczne badań od teoretycznych poszukiwań algorytmicznych metod pracy z niesłyszącymi zaczynając, a na konkretnych przykładach ćwiczeń przewidzianych do praktycznej realizacji podczas rewalidacji ich głosu i mowy kończąc [...] Zamieszczone w rozdziale szóstym pracy przykłady praktyczne stanowią podstawę samodzielnego tworzenia grup ćwiczeniowych, zależnie od założonego działania i możliwości dziecka. Metoda postępowania diagnostyczno-terapeutycznego prowadząca do uzyskania prawidłowego głosu i realizacji fonicznej mowy dźwiękowej będąca praktycznym podsumowaniem całości prac empirycznych, ich rezultatów i wniosków, obejmuje zagadnienia badawcze od psychologii kognitywnej, po zaawansowane techniki komputerowe [fragmenty wstępu].
Status dostępności:
Wypożyczalnia Nowy Targ
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44090 (1 egz.)
Wypożyczalnia Rabka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 376 (1 egz.)
Wypożyczalnia Zakopane
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17130 (1 egz.)
Remont biblioteki
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach: 172-179.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej