144496
Książka
W koszyku
Książka przeznaczona jest dla tych wszystkich, których interesują komunikacyjne aspekty wychowania człowieka, a szczególnie dla nauczycieli wszystkich typów szkół, wychowawców, rodziców i studentów. Składa się z trzech części złożonych z siedmiu rozdziałów. W części pierwszej Autorka prezentuje perspektywę teoretyczną, która stanowi odniesienie dla problematyki badawczej (definicja rozmowy, jej cechy i struktura, związek doświadczeń, wychowania i rozwoju jednostki, przegląd klasyfikacji metod wychowawczych pod kątem umiejscowienia wśród nich metody rozmowy). Część druga zawiera opis koncepcji badań empirycznych. Przedstawiono tu również zastosowaną w badaniach metodę, techniki badawcze oraz organizację i przebieg badań. W trzeciej części książki zaprezentowano m. in. wykorzystanie rozmowy w trakcie lekcji oraz rozmów indywidualnych nauczyciel-uczeń. [od wydawcy]
Status dostępności:
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63476, 70777 (2 egz.)
Wypożyczalnia Gorlice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.091.2-057.16 (1 egz.)
Wypożyczalnia Nowy Targ
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44658 (1 egz.)
Wypożyczalnia Limanowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31444 (1 egz.)
Wypożyczalnia Zakopane
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17406 (1 egz.)
Remont biblioteki
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 187-[209].
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej