139317
Book
In basket
(Prace Monograficzne / Akademia Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 449)
Praca dotyczy bardzo ważnej problematyki edukacji dzieci najmłodszych, tj. w wieku przedszkolnym. Obejmuje przemiany statusu pedagogiki przedszkolnej, jej podstawy metodologiczne, język, cele, podstawowe strategie edukacyjne. Jest to całościowe ujęcie tej subdyscypliny w jej aspekcie teoretycznym, przedstawiające jej nowy paradygmat ? pedagogikę emancypacyjną ? który powinien, zdaniem Autorki, znajdować się u podstaw edukacji dzieci w wieku przedszkolnym. Praca ma charakter interdyscyplinarny; zawiera rozważania z zakresu pedagogiki, ale także filozofii, socjologii, psychologii, literatury czy malarstwa.
Availability:
Wypożyczalnia Nowy Sącz
There are copies available to loan: sygn. 69477, 67003, 69771, 69496, 69698, 69567 (6 egz.)
Czytelnia Nowy Sącz
Copies are only available in the library: sygn. cz65246/I (1 egz.)
Wypożyczalnia Gorlice
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Wypożyczalnia Limanowa
There are copies available to loan: sygn. 31511, 29196 (2 egz.)
Czytelnia Limanowa
All copies are currently on loan: sygn. 29198 Cz (1 egz.)
Wypożyczalnia Rabka
There are copies available to loan: sygn. 372 (1 egz.)
Notes:
General note
ISSN 0239-6025 odnosi się do poprzedniego tytułu serii: Prace Monograficzne Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Krakowie.
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 391-400.
Reviews:
Other editions:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again