Cialdini Robert B
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(20)
ebookpoint BIBLIO
(5)
Forma i typ
Książki
(20)
E-booki
(5)
Audiobooki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(15)
wypożyczone
(3)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Nowy Sącz
(5)
Czytelnia Nowy Sącz
(1)
Wypożyczalnia Gorlice
(4)
Czytelnia Gorlice
(1)
Wypożyczalnia Nowy Targ
(1)
Wypożyczalnia Limanowa
(3)
Wypożyczalnia Rabka
(2)
Wypożyczalnia Zakopane
(3)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2470)
Kozioł Paweł
(2014)
Kochanowski Jan
(980)
Konopnicka Maria
(801)
Kotwica Wojciech
(782)
Cialdini Robert B
(-)
Kowalska Dorota
(664)
Krasicki Ignacy
(498)
Leśmian Bolesław
(490)
Boy-Żeleński Tadeusz
(466)
Słowacki Juliusz
(454)
Mickiewicz Adam
(442)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(415)
Baczyński Krzysztof Kamil
(402)
Orzeszkowa Eliza
(360)
Prus Bolesław
(339)
Jachowicz Stanisław
(318)
Kraszewski Józef Ignacy
(316)
Czechowicz Józef
(311)
Sienkiewicz Henryk
(311)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(288)
Faliszewska Jolanta
(281)
Cyrański Czesław
(266)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(263)
Rolando Bianka
(262)
Trzeciak Weronika
(262)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(262)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(258)
Wallace Edgar
(255)
Ziajkiewicz Artur
(247)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(242)
Prus Bolesław (1847-1912)
(234)
Żeromski Stefan
(233)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(229)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(228)
Baudelaire Charles
(223)
Korzeniewski Wiktor
(219)
Doyle Arthur Conan
(213)
Liebert Jerzy
(209)
Markiewicz Henryk (1922-2013)
(207)
May Karol
(203)
Biel Mirella
(202)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(202)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(196)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(194)
Bogucka Masza
(189)
Lange Antoni
(183)
Miciński Tadeusz
(177)
Asnyk Adam
(176)
Filipowicz Leszek
(173)
Historia
(170)
Masiak Wojciech
(170)
Oppenheim E. Phillips
(165)
Curant Catrina
(160)
Dąbrowska Maria (1889-1965)
(159)
Popławska Anna
(158)
Praca zbiorowa
(158)
Morsztyn Jan Andrzej
(154)
Kasprowicz Jan
(153)
Conrad Joseph
(150)
Słownik
(150)
Andersen Hans Christian
(149)
Tatarkiewicz Władysław (1886-1980)
(149)
Nauczanie
(148)
Cartland Barbara
(147)
M. Annah Viki
(147)
Derengowska Joanna
(145)
Brand Max
(143)
Domańska Joanna
(143)
Shakespeare William
(142)
Будна Наталія
(141)
Okoń Wincenty (1914-2011)
(140)
Kolberg Oskar (1814-1890)
(138)
Lech Justyna
(138)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(135)
Syrokomla Władysław
(132)
Balzac Honoré de
(130)
Dickens Charles
(130)
Rawinis Marian Piotr
(130)
Misiorowska Ewa
(129)
Norwid Cyprian Kamil
(127)
Czechow Anton
(124)
Pigoń Stanisław (1885-1968)
(124)
Wyspiański Stanisław
(124)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(124)
London Jack
(123)
Grimm Wilhelm
(122)
Kornhauser Julian
(122)
Zapolska Gabriela
(121)
Ignaczak Tomasz
(120)
Miłosz Czesław (1911-2004)
(119)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(119)
Pasewicz Edward
(118)
Verne Jules
(118)
Keff Bożena
(117)
Oppman Artur
(117)
Plewako-Szczerbiński Krzysztof
(116)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(8)
1990 - 1999
(4)
Kraj wydania
Polska
(25)
Język
polski
(25)
Temat
Stosunki interpersonalne
(12)
Socjotechnika
(9)
Komunikacja społeczna
(6)
Interakcje społeczne
(5)
Psychologia społeczna
(5)
Autorytet
(3)
Perswazja
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Wpływ społeczny
(2)
Ekonomia behawioralna
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Neurobiologia
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia poznawcza
(1)
Wpływ (politologia)
(1)
Wywieranie wpływu na ludzi
(1)
stosunki interpersonalne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(1)
25 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
Książka otrzymała wyróżnienie w kategorii Autor zagraniczny w konkursie "Książka dla Trenera 2015" Każdy z nas od czasu do czasu zmuszony jest przekonać kogoś do czegoś szefa, współpracownika, klienta, partnera, dziecko, sąsiada, a nawet przyjaciela. Sami również nieustannie spotykamy się z próbami wywarcia na nas wpływu przez innych. Co zrobić, aby osiągnąć zamierzony cel? Jak skutecznie przekonywać? Jaka mała, z pozoru nieistotna, zmiana ułatwi nam uzyskanie lepszego efektu?
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Nowa, zaktualizowana i rozszerzona wersja światowego bestsellera! Co oddziałuje na nasze decyzje? Co sprawia, że przystajemy na czyjąś propozycję? Jak przekonać kogoś do swoich racji? Dlaczego prośba wyrażona w jeden sposób zostaje odrzucona, a sformułowana nieco inaczej okazuje się skuteczna? Jak się obronić przed nieetycznymi próbami wywierania wpływu? W najnowszym wydaniu Wywierania wpływu na ludzi, zaktualizowanym i wzbogaconym o wiele nowych treści, Robert B. Cialdini tłumaczy to w błyskotliwy, kompleksowy i niezwykle obrazowy sposób. Kultowy bestseller został poszerzony o mnóstwo nowych badań, spostrzeżeń i przykładów. Wybitny ekspert w dziedzinie wywierania wpływu i perswazji wyjaśnia, kiedy i dlaczego ludzie mówią tak. Pokazuje także, jak korzystać z tej wiedzy w sytuacjach zarówno biznesowych, jak i codziennych w uczciwy, etyczny sposób. Przedstawia pozornie zawiłe mechanizmy w niezwykle jasnej i angażującej czytelnika formie. To prawdziwy majstersztyk dla wszystkich, którzy chcą zwiększyć swoją skuteczność w biznesie oraz w relacjach. W książce opisano siedem reguł wpływu społecznego. Wszyscy w jakimś stopniu stosujemy te reguły oraz podlegamy ich oddziaływaniu w codziennych interakcjach nie zawsze o tym wiedząc. Zmienne i wciąż przyspieszające tempo współczesnego życia nierzadko uniemożliwia nam staranną analizę i podejmowanie przemyślanych decyzji. Niesamowity postęp technologiczny pociągnął za sobą także przyrost informacji, wiedzy i możliwości wyboru. Coraz częściej zdajemy się na automatyczne działanie i drogę na skróty. Dlatego tak ważne są zrozumienie mechanizmów wywierania wpływu oraz opanowanie umiejętności korzystania z nich i reagowania na różnego rodzaju nieuczciwe praktyki. W książce coś dla siebie znajdą zarówno ci, którzy chcą wpływać na innych, jak i ci, którzy pragną zrozumieć, jak inni wpływają na nich.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Znakomita książka z dziedziny psychologii społecznej, prezentująca techniki wywierania wpływu, skierowana jest do wszystkich zainteresowanych wpływaniem na innych ludzi oraz tych, którzy pragną obronić się przed niepożądanym oddziaływaniem bądź manipulacją. Książka skierowana jest do osób, które zawodowo zajmują się wpływaniem na innych: do dziennikarzy i psychologów, kierowników i negocjatorów, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników i ekonomistów, nauczycieli i wychowawców. Służyć może wiedzą i pomocą zarówno tym, którzy chcą wpływać na innych, jak i tym, którzy pragną się obronić przed niepożądanym wpływem.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Jak nakłonić innego człowieka do zmiany sposobu postępowania? Jak zachęcić go do podjęcia lub zmiany decyzji? Jak dokonać tego, by takiej zmiany zapragnął? Jak obronić się przed wpływem innych na nasze decyzje? Jeśli chcesz poznać odpowiedzi na te pytania, sięgnij po książkę światowej sławy eksperta w dziedzinie wywierania wpływu. Dowiesz się z niej nie tylko, jak skutecznie wpływać na ludzi, ale także jak obronić się przed niepożądanym wpływem. Książka jest skierowana do szerokiego grona odbiorców, w tym do osób zawodowo zajmujących się wpływaniem na innych: dziennikarzy, prelegentów, kierowników, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników, ekonomistów, wykładowców i nauczycieli.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Zostań najbardziej wpływowym człowiekiem roku Szkolenie "Zasady wywierania wpływu na ludzi" to szereg korzyści. Dzięki niemu: Zastosujesz w praktyce najskuteczniejsze reguły perswazji i negocjacji. Nauczysz się skutecznie bronić przed manipulacją. Udowodnisz, że nie ma dla Ciebie rzeczy niemożliwych do osiągnięcia. Ten program pomoże menedżerom podejmować lepsze decyzje i mądrze korzystać z narzędzi wpływu... Robert Cialdini zainspirował mnie bardziej niż jakikolwiek inny naukowiec. Charles T. Munger, wiceprezes Berkshire Hathaway, Inc. Dyskretny urok psychologii Prywatnie, zawodowo, na co dzień i od święta — codziennie wywieramy na kogoś wpływ albo sami stajemy się celem czyjejś manipulacji. Metody oddziaływania na innych ludzi są zadziwiająco proste i niepokojąco skuteczne. To tajemna broń wszystkich marketerów, handlowców, twórców reklam, a także naszych najbliższych krewnych. Jeśli została użyta umiejętnie, możesz nagle odkryć, że kupiłeś towar, który zupełnie nie jest Ci potrzebny, albo poparłeś akcję, do której wcale nie jesteś przekonany. Na szczęście każdy kij ma dwa końce — jeśli chwycisz za ten właściwy, sam możesz poznać zasady gry, które skutecznie zmienią bieg Twojej kariery zawodowej, a może także życia osobistego. Wywieranie wpływu na ludzi - kurs online dla Ciebie Rozległa wiedza naukowa z zakresu psychologii wpływu przyniosła dr. Robertowi Cialdiniemu międzynarodową sławę eksperta. Opisane przez niego techniki powieliło wielu innych autorów książek, jednak żaden nie zrobił tego w sposób tak porywający i z podobną klasą. Teraz oferujemy Ci prawdziwą gratkę — możliwość obserwowania guru w akcji. Jeśli obraz ma siłę tysiąca słów, to wizualna lekcja profesora Cialdiniego jest niczym informacyjna bomba. Dzięki tym warsztatom wideo błyskawicznie przyswoisz sobie potężną dawkę praktycznej wiedzy oraz poznasz najpopularniejsze techniki i sztuczki, które pokażą Ci: Jak przekonać innych do swoich pomysłów? Jak skłonić kogoś do zmiany poglądów? Jak sprawić, by doceniano Cię w pracy? Jak być lubianym i podziwianym? Jak negocjować, by zawsze być górą? Jak przewidywać kolejny krok oponenta? Jak etycznie i subtelnie wpływać na ludzi? Dr Robert Cialdini jest jednym z najwybitniejszych psychologów społecznych. Ponad 30 lat badań rozsławiło go jako wybitnego specjalistę z zakresu technik perswazji, zasad współpracy oraz narzędzi negocjacji. Obecnie pracuje na dwóch wydziałach Uniwersytetu Stanowego w Arizonie: Wydziale Marketingu, gdzie jest wyróżniony stopniem tytularnym W.P. Carey Distinguished Professor, oraz na Wydziale Psychologii, gdzie jest wyróżniony stopniem tytularnym Regents’ Professor. Jest również prezesem Influence At Work, międzynarodowej firmy konsultingowej specjalizującej się w planowaniu strategicznym i szkoleniach dla organizacji opartych na programie „Sześć reguł wywierania wpływu”. Sprawdź także kurs z analizy danych dostępny w naszej ofercie.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej