144496
Książka
W koszyku
Dzieci uległe są przeważnie niepewne siebie i nadmiernie podatne na wpływy. Dzieci agresywne sprawiają mnóstwo problemów wychowawczych. Czy zatem istnieje złoty środek, taki rodzaj zachowania, dzięki któremu dziecko potrafi przeciwstawić się otoczeniu, kiedy trzeba, poprosić o coś, czego pragnie, czy przyjąć zasłużoną krytykę lub pochwałę, czyniąc to bez lęku, złości czy poczucia winy?Współczesna psychologia proponuje asertywność jako taki właśnie rodzaj zachowań, które służą jednostce nie raniąc innych. Liczne treningi asertywności pomagają kształtować w sobie tę ważną umiejętność społeczną. Czy asertywność to tylko wyuoczony zespół zachowań? Czy cechy osobowości dziecka w okresie dorastania mogą stanowić naturalne podłoże asertywności? Jakie właściwości psychiczne sprzyjają zachowaniom asertywnym? Jaki jest związek asertywności z lękiem czy koncepcją siebie? Wokół takich oto problemów koncentruje się problematyka tej książki. [od wydawcy]
Status dostępności:
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 70518 (1 egz.)
Czytelnia Nowy Sącz
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. cz58790/XX (1 egz.)
Wypożyczalnia Nowy Targ
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42138 (1 egz.)
Wypożyczalnia Zakopane
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16865 (1 egz.)
Remont biblioteki
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Streszczenie w języku angielskim
Tytuł okładkowy i grzbietowy: Asertywność u dzieci.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach: 195-212.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej