144496
Książka
W koszyku
Celem publikacji jest dostarczenie młodej kadrze naukowej rudymentarnej wiedzy z dydaktyki ogólnej i szczegółowej. Opracowanie pełni rolę nie tylko przewodnika metodycznego, który kodyfikuje dydaktyczne doświadczenie, ale - w skromnym zakresie - aspiruje do poszerzenia pola heurezy o ustalenia psychologii kognitywnej [...] Część pierwsza opracowania przybliża wiadomości o metodologiczno-psychologicznych uwarunkowaniach efektywnego kształcenia; w części drugiej - czytelnik znajdzie wiadomości z dydaktyki ogólnej i szczegółowej, a w szczególności informacje o najczęściej stosowanych metodach i technikach aktywizujących kształcenie oraz elementarnej wiedzy na temat pomiaru dydaktycznego.Część trzecia obejmuje tematykę związaną z warsztatem pracy nauczyciela akademickiego. Zawiera tzw. treści znaczące w strukturze wiedzy przedmiotowej, ustalone na podstawie taksonomii celów kształcenia. Interesującym przedsięwzięciem dydaktyczno-naukowym jest opis efektów badań o charakterze pilotażowym w zakresie modelowania kształcenia z marketingu [fragmenty z wprowadzenia].
Status dostępności:
Wypożyczalnia Zakopane
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17026 (1 egz.)
Remont biblioteki
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia przy pracach.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej