144496
Książka
W koszyku
Jest to poradnik oparty n adużym doświadczeniu pedagogicznym autorów, wzbogaconym oryginalnymi przykładami zagranicznymi. Jego autorzy traktują Czytelnika po koleżeńsku,dyskutują z nim, a nawet przekomarzają się i żartują, ale nigdy nie tracą z pola widzenia swego celu, jakim jest poszerzenie wiedzy i rozwinięcie wyobraźni nauczycieli na temat oceniania. Książka zawiera materiały przydatne do indywidualnego studiowania i do zbiorowych zajęć warsztatowych. By z niej skorzystać, trzeba przejrzeć całość i wybrać odpowiednie dla siebie wzory działania. Głębiej zainteresowani tematem mogą potraktować lekturę jako wstęp do właściwych teorii dydaktycznych, w tym przede wszystkim do teorii pomiaru dydaktycznego [fragment recenzji Bolesława Niemerko zamieszczonej przez wydawcę].
Status dostępności:
Wypożyczalnia Nowy Sącz
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58922, 58923, 58961 (3 egz.)
Czytelnia Nowy Sącz
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. cz58921/XXV (1 egz.)
Wypożyczalnia Zakopane
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17089 (1 egz.)
Remont biblioteki
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronie 164.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej